Te downloaden en te bekijken op HD via http://www.Rallymedia.nl -> Video -> LG Almere Rallysprint 2009

JoostS schreef:ikkuh_18 schreef:ik heb inmiddels aardig wat foto materiaal en beeldmateriaal verzameld en kan nu aardig verwoorden wat er precies gebeurd is.
Zoals je op onderstaande foto ziet komt de auto ook niet helemaal tegelijk op de twee voorwielen terecht:
Dat betekend dus dat hij schuin landt, waardoor het gewicht (/de eerste klap) van de auto zich verplaatst naar de rechtse kant. Ik denk dat dit ook meegewerkt heeft aan de onstabiliteit na de jump en dan die klapband er nog bij, dan is er geen redden meer aan.
David Westenbrink schreef:JoostS schreef:ikkuh_18 schreef:ik heb inmiddels aardig wat foto materiaal en beeldmateriaal verzameld en kan nu aardig verwoorden wat er precies gebeurd is.
Zoals je op onderstaande foto ziet komt de auto ook niet helemaal tegelijk op de twee voorwielen terecht:
Dat betekend dus dat hij schuin landt, waardoor het gewicht (/de eerste klap) van de auto zich verplaatst naar de rechtse kant. Ik denk dat dit ook meegewerkt heeft aan de onstabiliteit na de jump en dan die klapband er nog bij, dan is er geen redden meer aan.
Auto niet goed afgesteld (landt niet vierkant). Rebound stond gewoon veel te slap. Check hoe die achterkant omhoog zwiept! (in de fotoserie niet te zien)
Evenals die SPAM Xsara... ff thuis met sleuteltje 10 en een schroevendraaier op pad en wat drempels pakken! linke shit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten