PatrickTwente schreef:henk schreef:lijkt me niet zo moeilijk om te raden wie er (weer) naast Erik in de hotseat zit
ik gok Balkenende.
denk ook wel balkende
zat in hengelo de ook al naast
PatrickTwente schreef:henk schreef:lijkt me niet zo moeilijk om te raden wie er (weer) naast Erik in de hotseat zit
ik gok Balkenende.
pedduhwick schreef:Zoals op de voorpagina te zien, Wevers Sport dus vertegenwoordigd met 4 auto's
Wel gaaf dat ze naar F. Duval, P. Sollberg & G. Galli nu J-M Latvalla in de auto hebben, markelo komt zo wel op de kaart te staan
Het zou inderdaad mooi zijn als zij er bij zijn, eigenlijk hoort het wel. De twee enige echte WK deelnemers uit ons land!Henry schreef:Ik hoop dat er ook nog aandacht aan hans en Kevin gegeven word daar in Rotterdam
Onze JWRC Boy’s
Volgens Sap is Berge inmiddels aan de beterende hand. ''Hij heeft het ergste achter de rug. Nu is het een kwestie van nog een paar dagen uitzieken.''
Niels2 schreef:Idd, en zoveel stelt die Tacogriep nu ook weer niet voor.
Dat zullen dan vermoedelijk wel weer de circuit auto's zijn.stefan schreef:fantastisch nieuws! zo word de rallysport (nog) bekend(er)!! geweldig! 500.000 mensen langs de weg en volgens mij komt nog een deel op tv?!
super!
briljant schreef:Dat zullen dan vermoedelijk wel weer de circuit auto's zijn.stefan schreef:fantastisch nieuws! zo word de rallysport (nog) bekend(er)!! geweldig! 500.000 mensen langs de weg en volgens mij komt nog een deel op tv?!
super!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten