Foto locatie's Deutschlandrally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor hans vermeer » do jul 29, 2010 21:29

Sjeik1981 schreef:
JoostS schreef:
gschutten schreef:Als ik het me goed herinner Moselland, na de start van de KP in Kesten en dan nog voor toeschouwerspunt 2 (Z2). Ik dacht voor het laatst gebruikt in 2007???

In 2007 zat het er sowieso in. :)
http://www.youtube.com/watch?v=Arie0LQ-Aak#t=15

Nog briljant mooi filmpje Joost. Dat maakt de zin en spanning alleen maar meer. Ga van de week de planning rond maken voor publiekspunten ed. Als iemand nog tips heeft.
Zit alleen nog te dubben welke proeven ik vrijdag kijk. Weet niet of het mogelijk is om in de ochtend KP1 en KP3 te pakken en natuurlijk in de middag zelfde rondje. Volgens mij moet het kunnen heeft iemand hier nog een suggestie voor. Waar je m.n. op KP 1 het best kan staan zodat je optijd en makkelijk weg kan om naar KP3 te verkassen.

Als je op KP 1 aan het eind gaat kijken ( is een nieuw stuk) bij het plaatsje Riol, dan rij je daar vrij makkelijk weg via Languich en Mehring langs de Moezel naar KP 3.
hans vermeer

Berichtdoor JoostS » do jul 29, 2010 22:30

A en P Rally Jan schreef:
JoostS schreef:
gschutten schreef:Als ik het me goed herinner Moselland, na de start van de KP in Kesten en dan nog voor toeschouwerspunt 2 (Z2). Ik dacht voor het laatst gebruikt in 2007???

is foto 5 met abbring niet de eerste hairpin links gelijk na de start in 2008. camera in de binnenbocht lijkt wel van jou Joost :wink:

Klopt ja :) KP Schones Moselland eerste hairpin.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Sjeik1981 » vr jul 30, 2010 6:09

hans vermeer schreef:Als je op KP 1 aan het eind gaat kijken ( is een nieuw stuk) bij het plaatsje Riol, dan rij je daar vrij makkelijk weg via Languich en Mehring langs de Moezel naar KP 3.

Dat vermoeden had ik ook, maar heb ook nog niet verder gekeken dan dat, dus volgens jouw moet het kunnen.
Sjeik1981

Berichtdoor tommeke_B » vr jul 30, 2010 9:04

JoostS schreef:
JoostS schreef:

is foto 5 met abbring niet de eerste hairpin links gelijk na de start in 2008. camera in de binnenbocht lijkt wel van jou Joost :wink:

Weet je toevallig nog waar de plek op 2min27 is?
tommeke_B

Berichtdoor JoostS » vr jul 30, 2010 10:33

Was op zaterdag ergens, maar echt geen idee waar.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor hans vermeer » vr jul 30, 2010 11:38

tommeke_B schreef:
JoostS schreef:
JoostS schreef:

Als het idd de eerste hairpin na de start is op Schones Moselland, dan zit dit punt er dit jaar niet meer in. De start is een stukje verlegd.
Kijk maar even op Google :wink:
Hans
hans vermeer

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr jul 30, 2010 20:52

hans vermeer schreef:
tommeke_B schreef:
JoostS schreef:
JoostS schreef:

Als het idd de eerste hairpin na de start is op Schones Moselland, dan zit dit punt er dit jaar niet meer in. De start is een stukje verlegd.
Kijk maar even op Google :wink:
H ans
de start is nu weer in kesten dus die hairpin zit er gewoon weer in en die mooie jump uit 2007 waar jij achter die steen stond Joost zit ervolgens mij ook weer in :D
A en P Rally Jan

Berichtdoor gschutten » vr jul 30, 2010 21:20

Kan iemand mij precies vertellen waar die jump zit, planning technisch komt me die plek goed uit ;)
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Sjeik1981 » za jul 31, 2010 6:32

gschutten schreef:Kan iemand mij precies vertellen waar die jump zit, planning technisch komt me die plek goed uit ;)

Ja dat wil ik ook wel weten, ben altijd wel voor zulke plekken. Aangezien ik totaal niet bekend ben.

Heb trouwens nog een link van iemand van het Duits forum. Waar hij interessante punten op heeft aangegeven:

http://www.rallyekarte.de/land/Deutschland/rallye/47/Deutschland-Rallye
Sjeik1981

Berichtdoor briljant » za jul 31, 2010 9:25

waar zou rallykaart.nl het idee toch vandaan hebben gehaald? :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor A en P Rally Jan » za jul 31, 2010 9:38

gschutten schreef:Kan iemand mij precies vertellen waar die jump zit, planning technisch komt me die plek goed uit ;)
Gertjan heb jij ook al een kaart met de proeven waar de KM op staan aangegeven.
A en P Rally Jan

Berichtdoor John_V » za jul 31, 2010 12:49

..quote..HV Dankjewel Tim, Ik ben op dat punt weleens geweest, alleen werd toen de proef geannuleerd. Dit jaar zal ik er ook niet komen omdat Moselwein op zondag wordt verreden en ik dan alweer op weg naar huis ben ivm andere verplichtingen. :?......

dit is ook op fotopunt nr. 9 in je verzoek (P. Solberg :lol: mijn foto overigens)
John_V

Berichtdoor hans vermeer » za jul 31, 2010 15:59

John_V schreef:..quote..HV Dankjewel Tim, Ik ben op dat punt weleens geweest, alleen werd toen de proef geannuleerd. Dit jaar zal ik er ook niet komen omdat Moselwein op zondag wordt verreden en ik dan alweer op weg naar huis ben ivm andere verplichtingen. :?......

dit is ook op fotopunt nr. 9 in je verzoek (P. Solberg :lol: mijn foto overigens)

Eenn hele mooie plaat, John :D
hans vermeer

Berichtdoor A en P Rally Jan » za jul 31, 2010 22:01

gschutten schreef:Kan iemand mij precies vertellen waar die jump zit, plannig technisch komt me die plek goed uit ;)
nou ik heb de kaart van 2007 nog even bekeken maar nou zag ik dat ze de proef ditjaar nou net iets anders rijden dus geen jump heelaas,waar ze in 2007van onder af kwamen dan over de jump gaan ze nu op de jumpplek een ronde haakslinks op dekaart gezien naar km 5,dus heelaas :cry:
A en P Rally Jan

Berichtdoor hans vermeer » ma aug 02, 2010 18:39

gschutten schreef:Kan iemand mij precies vertellen waar die jump zit, plannig technisch komt me die plek goed uit ;)
nou ik heb de kaart van 2007 nog even bekeken maar nou zag ik dat ze de proef ditjaar nou net iets anders rijden dus geen jump heelaas,waar ze in 2007van onder af kwamen dan over de jump gaan ze nu op de jumpplek een ronde haakslinks op dekaart gezien naar km 5,dus heelaas :cry:

Het lijkt wel of er meerdere jumps verdwenen zijn :shock:
hans vermeer

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's