Ik vind het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat men wagen 1 lost terwijl de 0 nog niet is gefinished ..
Mij hebben ze altijd geleerd dat de o wagen moet nakijken of alles ok op parcours is ...
pipo schreef:Ik vind het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat men wagen 1 lost terwijl de 0 nog niet is gefinished ..
Mij hebben ze altijd geleerd dat de o wagen moet nakijken of alles ok op parcours is ...
MartijnS schreef:Wat was het verschil geweest als hij gewoon naar rechts uit had kunnen wijken dan? Dan had hij net zo dicht of dichter op die buis gezeten volgens mij..
StevenK schreef:MartijnS schreef:Wat was het verschil geweest als hij gewoon naar rechts uit had kunnen wijken dan? Dan had hij net zo dicht of dichter op die buis gezeten volgens mij..
Wat ik op dit filmpje zie, duidelijk dan op het andere filmpje, is dat Peter te vroeg instuurt en daarmee een lijn door de Colt kiest.
Maar ook zie ik hier duidelijk dat Gert hier Peter er langs had kunnen laten door meer te vertragen.
StevenK schreef:pipo schreef:Ik vind het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat men wagen 1 lost terwijl de 0 nog niet is gefinished ..
Mij hebben ze altijd geleerd dat de o wagen moet nakijken of alles ok op parcours is ...
Nee, daar is de veiligheidsauto voor. De 0 is de eerste auto op snelheid om het publiek te waarschuwen dat de proef vanaf dat moment op snelheid gereden wordt. Vandaar ook vaak de sirenes.
pipo schreef:Steven dan zij wij in Belgie toch wel wat slimmer om Louis van roey in de colsoul mitsu als 0 de proef traag te laten afrijden en nakijken
en als in Nederland de 0 op snelheid word bijgehaald door de 1 kan echt niet !!!
Campos schreef:Als ik zo bevoorrecht was geweest dat ik in die situatie had verkeerd, denk ik dat ik zo woest was geweest dat ik 'm er gewoon helemaal afgerost had Dus in dat opzicht houdt Bijvelds z'n hoofd nog aardig koel
StevenK schreef:Maar laten we wel wezen: Gert is niet de enige die wel eens niet snel genoeg opzij gaat. Er rijden er genoeg in het veld rond die het motto 'als je er langs wilt, moet je maar zien dat je harder gaat' hanteren en echt geen ruimte geven om je te laten passeren en dat gaat zeker niet alleen over snelle mensen in snelle auto's maar ook over langzame mensen in snelle auto's of snelle mensen in langzame auto's.
Die mensen hebben vaak hetzelfde argument: ze zijn binnen hun klasse/subkampioenschap/vriendenclub aan het strijden op de seconde en willen daarom geen halve seconde missen bij het er lang laten van een snellere deelnemer.
StevenK schreef:Niels2 schreef:Knap argument voor een 0-auto.
Lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat dit argument voor de 0 opgaat...
Niels2 schreef:StevenK schreef:Niels2 schreef:Knap argument voor een 0-auto.
Lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat dit argument voor de 0 opgaat...
Waarom voer je het dan aan? Daar gaat het hier toch helemaal niet over?
Erik de Wild schreef:Is het niet dat de betreffende bestuurder van de 0-auto al meer ophoudende acties op naam heeft.
StevenK schreef:Niels2 schreef:StevenK schreef:Niels2 schreef:Knap argument voor een 0-auto.
Lijkt me duidelijk dat ik niet bedoel dat dit argument voor de 0 opgaat...
Waarom voer je het dan aan? Daar gaat het hier toch helemaal niet over?
Als je nu eens probeert om mijn hele post in samenhang te lezen en niet daar één zin uit te plukken, dan zou het misschien kunnen gebeuren dat je ontdekt dat er staat dat het probleem van langzamere auto's die niet opzij gaan niet alleen bij voorauto's speelt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten