Luxe probleem: M'n Lowepro Nova 2 AW is te smal voor een camera met grip...
snwbrdr schreef:Gister 'even' op marktplaats.nl gekeken. (30D wordt nu zo'n beetje uitgeleverd toch?) Twee-en-een-half uur later was ik de trotse bezitter van een 20D met grip!! Oh, en een 18-55 lensje die ik ook al bij m'n 300D heb..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luxe probleem: M'n Lowepro Nova 2 AW is te smal voor een camera met grip...![]()
MartijnS schreef:Jan schreef:Sinds de aanschaf van mn nieuwe lens ben ik ook genoodzaakt een nieuw tasje te kopen
Had je niet nog een tas liggen Niels?
Welke lens heb je nou gekocht? 55-200?
Holkers schreef:snwbrdr schreef:Gister 'even' op marktplaats.nl gekeken. (30D wordt nu zo'n beetje uitgeleverd toch?) Twee-en-een-half uur later was ik de trotse bezitter van een 20D met grip!! Oh, en een 18-55 lensje die ik ook al bij m'n 300D heb..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luxe probleem: M'n Lowepro Nova 2 AW is te smal voor een camera met grip...![]()
Dat zijn mooie shop-acties
jammergenoeg gaat het niet zo hard met zijn grotere broer
snwbrdr schreef:Holkers schreef:he, ik quote mezelf... toch een gevonden....
Sweet dude!Je bedoelt een 5D, toch??
arno schreef:Ik heb even een vraagje:
Ik ben sinds kort in bezit van een Konica Minota Dynax 7D met een grip.
maar heb 1 accu en een battery pack,met 6 oplaadbare penlites.
Ik ben op zoek naar 1 of 2 extra accu's. Is het aan te bevelen om een orginele merk accu(van konica) te pakken,of een imitatie? Ik vind deze namenlijk al voor 20 euro. Dus vind het een beetje raar. Terwijl deze 1750mAh tot 2000mAh zijn en mijn orginele/bijbehorende 1500mAh is.
Wie kan mij helpen?
Bedankt alvast.
Arno
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten