Cinq-Power schreef:In het videootje van Erik-Jan nog iets ontdekt:
Je gaat me niet vertellen dat dit een veilige plek is, deze official heeft denk ik nog nooit een auto tegen of om een boom zien zitten/gaan.
rvgrally schreef:Cinq-Power schreef:In het videootje van Erik-Jan nog iets ontdekt:
Je gaat me niet vertellen dat dit een veilige plek is, deze official heeft denk ik nog nooit een auto tegen of om een boom zien zitten/gaan.
Dit bedoel ik nou!! Onverantwoord![]()
rallyfanaatje schreef:rvgrally schreef:Cinq-Power schreef:In het videootje van Erik-Jan nog iets ontdekt:
Dit bedoel ik nou!! Onverantwoord![]()
Deze persoon staat hier inderdaad niet lekker,maar waarom moet er nu weer perse op een official gereageerd worden die verkeerd staat.
Er is ALTIJD kritiek op officials maar er wordt nooit geen woord gerept over toeschouwers die verkeerd staan.
Dus laten we het daar voor de verandering is een keer over hebben en geloof me,dat zullen pagina's vol worden als men er eenmaal over begint.
Rob
rallyfanaatje schreef:maar waarom moet er nu weer perse op een official gereageerd worden die verkeerd staat.
JoostS schreef:rallyfanaatje schreef:maar waarom moet er nu weer perse op een official gereageerd worden die verkeerd staat.
Voorbeeldfunctie...
En zo te zien is hij niet aan het vlaggen.![]()
[/offtopic]
(forum is weer eens met postvolgorde aan het goochelen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast