TankS 2007 fotoverzoekjes

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Joost » ma maart 19, 2007 21:14

puma club belgium schreef:Ik zoek foto´s/video´s van de HART rally sprint puma nr 110 die ik voor onze club website mag gebruiken!!!

Ik heb er een paar van de service, verder moet ik even kijken of ik er nog meer van heb. Je hoort het spoedig van mij.
Joost

Berichtdoor puma club belgium » ma maart 19, 2007 21:19

alvast bedankt!naam enof URL worden natuurlijk bij de foto´s vernoemd

gr pred
puma club belgium

Berichtdoor ReverseDigital » ma maart 19, 2007 21:49

Rallyteam Maximum Attack schreef:
Joost schreef:
Rallyteam Maximum Attack schreef:Hallo allemaal!

Wie heeft er toevallig foto's van de Astra met startnr 115? Ben vooral op zoek naar een foto van de jump op Nagelerweg, zijn daar een keer met een BMW tegelijk "gesprongen" 8)
Alvast bedankt!

M.v.g.
Maaike Kotten
fastgirl83@hotmail.com

Helaas stond ik bij de sprint bij de Jump toen de astra's voorbij kwamen net te schuilen voor die enorme regenbui. Mijn camera was al helemaal doorweekt. Helaas heb ik hier dus geen foto's van gemaakt. Op dat moment stond er nog 1 fotograaf meer bij mij, weet zijn naam niet, die stond ook te schuilen dus ik ben bang dat hier geen foto's van gemaakt zijn.

Haha, ja daar was ik al bang voor. Die regenbui was niet echt goed voor een rallyauto op slicks laat staan voor een camera... ma bedankt voor het berichten!

Van het moment net na de jump heb ik wel een foto gemaakt (volgens mij was het nog net voordat het begon te regenen), maar helaas stond de focus van m'n camera op dat moment niet helemaal goed :( Maar vanwege het verzoek hierbij toch de ietwat opgekrikte foto:

Afbeelding

Ben overigens nog steeds bezig om de foto's van TankS en Hannut te selecteren en te bewerken voor m'n site (heb er nu beetje weinig tijd voor vanwege m'n werk). Maar zodra ik m'n site heb aangevuld zal ik dat hier even laten weten (en op fotoverzoeken ingaan voorzover ik ergens foto's van heb). Maar het kan dus nog eventjes duren...
ReverseDigital

Berichtdoor official No. 27768 » di maart 20, 2007 9:46

ik zoek foto's van mij (kp Wilsum) en nog een mooie actiefoto die ik mag gebruiken voor op mijn weblog.
Dit is namelijk de enige rally in het jaar voor mij omdat ik vanaf april op stage ga tot februari 2008
:D :cry:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Pierre Brouwer » di maart 20, 2007 10:03

Foto`s Tachos Rallying BMW sn. 62 en Volvo sn.65 graag naar pierrebrouwer@hotmail.com
Pierre Brouwer

Berichtdoor Rallyteam Maximum Attack » di maart 20, 2007 10:27

ReverseDigital schreef:
Rallyteam Maximum Attack schreef:
Joost schreef:
Rallyteam Maximum Attack schreef:Hallo allemaal!

Wie heeft er toevallig foto's van de Astra met startnr 115? Ben vooral op zoek naar een foto van de jump op Nagelerweg, zijn daar een keer met een BMW tegelijk "gesprongen" 8)
Alvast bedankt!

M.v.g.
Maaike Kotten
fastgirl83@hotmail.com

Helaas stond ik bij de sprint bij de Jump toen de astra's voorbij kwamen net te schuilen voor die enorme regenbui. Mijn camera was al helemaal doorweekt. Helaas heb ik hier dus geen foto's van gemaakt. Op dat moment stond er nog 1 fotograaf meer bij mij, weet zijn naam niet, die stond ook te schuilen dus ik ben bang dat hier geen foto's van gemaakt zijn.

Haha, ja daar was ik al bang voor. Die regenbui was niet echt goed voor een rallyauto op slicks laat staan voor een camera... ma bedankt voor het berichten!

Van het moment net na de jump heb ik wel een foto gemaakt (volgens mij was het nog net voordat het begon te regenen), maar helaas stond de focus van m'n camera op dat moment niet helemaal goed :( Maar vanwege het verzoek hierbij toch de ietwat opgekrikte foto:

Afbeelding

Ben overigens nog steeds bezig om de foto's van TankS en Hannut te selecteren en te bewerken voor m'n site (heb er nu beetje weinig tijd voor vanwege m'n werk). Maar zodra ik m'n site heb aangevuld zal ik dat hier even laten weten (en op fotoverzoeken ingaan voorzover ik ergens foto's van heb). Maar het kan dus nog eventjes duren...

Super gaaf zeg :D !! Dacht namelijk al vonken aan de zijkant te zien! Dank jullie wel allemaal voor de opgestuurde foto's!
Rallyteam Maximum Attack

re

Berichtdoor MartijnB » di maart 20, 2007 11:33

iemand die toevallig gefilmt heeft bij de jump nagalerweg

en dan dat we vanaf de start kwamen
MartijnB

Berichtdoor Jeroen » di maart 20, 2007 14:04

Iemand foto's van die jump op een lang recht stuk midden tussen de weilanden in Friesland ergens? Gingen we vol overheen en we hebben een aardig stukje gevlogen. De eerste ronde verbaasden we ons er over dat er geen fotograaf stond. De tweede ronde stonden er een aantal... startnr 47 rood wit blauwe impreza gtt
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor MartijnS » di maart 20, 2007 14:13

Pagina 5 foto's zaterdag op deze site ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Stephan46 » di maart 20, 2007 14:24

Jeroen schreef:Iemand foto's van die jump op een lang recht stuk midden tussen de weilanden in Friesland ergens? Gingen we vol overheen en we hebben een aardig stukje gevlogen. De eerste ronde verbaasden we ons er over dat er geen fotograaf stond. De tweede ronde stonden er een aantal... startnr 47 rood wit blauwe impreza gtt

Verdwaald? :D
Stephan46

Berichtdoor sebas » di maart 20, 2007 14:27

Dan heb ik nog een verzoekje voor foto's van startnummer 76 in de Rally
Gwendolyn Grootenhuis/Sebastian vd Berghen :)
sebas

Berichtdoor mrhanky » di maart 20, 2007 14:43

Verzoekjes kunnen per pm aangevraagd worden. Ik heb van kp 9 tm auto 90 bijna alle auto's der goed op staan.
mrhanky

Berichtdoor Deimos000 » di maart 20, 2007 14:56

ik heb alle auto's op foto staan van KP2, 5, 8, 11 en van de sprint KP1..

verzoekjes via PM.

of e-mail dirk@mini-media.nl
Deimos000

Berichtdoor nkroeze » di maart 20, 2007 15:13

Helaas bijna niet gereden, maar toch....

Rally: nr 62 (voor KP3 stuk)
Sprint: Nr 139 (op KP2 stuk)
nkroeze

Berichtdoor Deimos000 » di maart 20, 2007 17:23

Maatje47 schreef:Wie-o-wie heeft foto's van onze Golf #40? Deze komen op de site-in-oprichting Kleinjan.nl in de zg. fan-zone. De reacties op ons optreden waren zeer bemoedigend!

Heb evt wel foto's van jullie..
Deimos000

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's