erikjan schreef:ik mis op de foto's trouwens de DAF van Frits van Eerd...
was hij wel aanwezig in Valkenswaard ??
Campos schreef:nico schreef:Als ik me niet vergis zijn het de chassis' van 2 jaar geleden, bladveren, kenteken etc. Wel vreemd, want juist toen zijn ze als Daf afgekeurd en nu zijn het Ginafs? En inderdaad, waarom terug naar de bladveren en starre assen?
Was het niet zo dat de GINAF's destijds al een uitgebreidere homologatie hadden? Kan me er nog zoiets van herinneren..
Dat is de truck van Van Eerd,
De Trucks van Hans bexks (dus ook van Frits v Eerd) zijn gehomologeerd op de daf's van een paar jaar geleden (toen daf nog wel 4X4's bouwde) dus het zijn gewone daf's en geen Ginaf!! en hans bexks heeft altijd met starre assen gereden, de Daf's en Ginaf's lijken uiterlijk wel op elkaar maar het zijn toch echt verschillende auto'sjos kerremans schreef:Campos schreef:nico schreef:Als ik me niet vergis zijn het de chassis' van 2 jaar geleden, bladveren, kenteken etc. Wel vreemd, want juist toen zijn ze als Daf afgekeurd en nu zijn het Ginafs? En inderdaad, waarom terug naar de bladveren en starre assen?
Was het niet zo dat de GINAF's destijds al een uitgebreidere homologatie hadden? Kan me er nog zoiets van herinneren..
De Daf's hebben geen 4×4 homologatie daarom is het nu een Ginaf . Zij hebben die trucks wel als 4×4 in de standaard productie lijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten