[Foto/Video-Topic] WRC Rally of Great Britain 2009

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor gschutten » wo okt 28, 2009 22:36

Aart schreef:
henk schreef:
gschutten schreef:Allen dank, het was voor mij, zoals gezegd, de eerste keer dus wist ik nog niet de echt leuke plekjes te vinden, maar ik ben zelf zeker niet ontevreden over het resultaat.

Ik heb het WRC op gravel virus nu echt goed te pakken..... dus dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik in Wales te vinden ben ;)

Superfoto's Gertjan!
ohja....nog mijn excuus voor het gedrag van mijn gezelschap op de shakedown :wink: :lol: :lol: :lol:

Was Frans zo erg???

Och ik kon het wel hebben, het was af en toe een beetje heel erg dubbelzinning ;)
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Mark Nieuwenhoven » wo okt 28, 2009 23:04

Was inderdaad een prachtig weekeinde. Na vorig jaar erg koud, dit jaar wel behoorlijk nat! Nog erg gelachen op het carpark van SS Port Talbot. Parkeren aan een bospad dus aanrijden, draaien en langs 1 !!! zijde parkeren met de neus weer naar de exit. Toch vond een aantal mensen het nodig toen ze de 1ste rallyauto hoorden plots de auto midden op het pad op de handrem te zetten en rally te gaan kijken wat resulteerde in een rij van ongeveer 10 auto's midden op het pad met de bestuurders ergens ??? in het bos aan de proef, dus alle auto's ernaast of erachter konden geen kant meer op en de proef zou nog een keer verreden worden. Gelukkig stonden wij erachter en hoorden dat er een hek los gedaan was, samen met 2 engelse auto's op avontuur gegaan, diverse keren met de Jetta door de blubber de bodemplaat geraakt maar uiteindelijk toch weggeraakt en de laatste proef en finishpodium kunnen halen, prachtig!! Verder erg mooi te horen op de laatste proeven hoeveel Hirvonen-fans er waren!!
Mark Nieuwenhoven

Berichtdoor henk » do okt 29, 2009 0:09

Aart schreef:
henk schreef:
gschutten schreef:Allen dank, het was voor mij, zoals gezegd, de eerste keer dus wist ik nog niet de echt leuke plekjes te vinden, maar ik ben zelf zeker niet ontevreden over het resultaat.

Ik heb het WRC op gravel virus nu echt goed te pakken..... dus dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik in Wales te vinden ben ;)

Superfoto's Gertjan!
ohja....nog mijn excuus voor het gedrag van mijn gezelschap op de shakedown :wink: :lol: :lol: :lol:

Was Frans zo erg???

haha, moet je dat nog vragen Aart? :wink:

nog bedankt voor alles! vond het echt heel gezellig!
henk

Berichtdoor henk » do okt 29, 2009 0:11

gschutten schreef:
Aart schreef:
henk schreef:

Superfoto's Gertjan!

Was Frans zo erg???

Och ik kon het wel hebben, het was af en toe een beetje heel erg dubbelzinning ;)

haha af en toe......wel heel veel af en toe dan :D
henk

WRC Highlights Wales

Berichtdoor soebke » do okt 29, 2009 11:43

soebke

Berichtdoor WRC fan » do okt 29, 2009 12:03

Echt een geweldig fimpje. Dat slowmotion tussendoor is goed. Alleen de muziek mocht van mij wat zachter maarja dat moet die Engelsman ook zelf weten.
WRC fan

Berichtdoor RobinV-Rally » do okt 29, 2009 12:05

WRC fan schreef:Echt een geweldig fimpje. Dat slowmotion tussendoor is goed. Alleen de muziek mocht van mij wat zachter maarja dat moet die Engelsman ook zelf weten.

De harmonie tussen beeld en muziek is perfect! Heeft ie geweldig gedaan, maar niemand kan aan onze Joost tippen qua filmpje! Muziek bij auto's blijft vervelend, maar deze keer voegde t hier en daar wel wat toe. dus was goed gedaan
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor WRC fan » do okt 29, 2009 12:36

RobinV-Rally schreef:
WRC fan schreef:Echt een geweldig fimpje. Dat slowmotion tussendoor is goed. Alleen de muziek mocht van mij wat zachter maarja dat moet die Engelsman ook zelf weten.

De harmonie tussen beeld en muziek is perfect! Heeft ie geweldig gedaan, maar niemand kan aan onze Joost tippen qua filmpje! Muziek bij auto's blijft vervelend, maar deze keer voegde t hier en daar wel wat toe. dus was goed gedaan

Dat van die harmonie is wel juist ja. De filmpjes van Joost zijn zo mooi omdat je de muziek niet nodig hebt om hetzelfde effect te krijgen.
WRC fan

Vorige

Keer terug naar Foto's