De groene hesjes........

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Domier » di maart 22, 2011 21:31

ceesford schreef:tja, ik heb zo'n echt verkeerregelaarshesje met zo'n politie pasje, daarmee ga en sta IK waar IK wil !

( nee hoor, ik hou mij heel braaf aan de regeltjes in ons mooie landje wat bol staat van de regeltjes....... )

Als je bij mij op de proef zou komen met hesje en pas zal je je gewoon moeten aanpassen naar wat het Publiek ook behoort te doen. Politiepas of niet. En als jij zo graag wilt staan waar je wilt omdat je zo'n hesje en pasje hebt dan zorg ik er voor dat de proef stil wordt gelegd (en dan heb je niet mij er mee maar VOORAL het Publiek. En waarom zou ik de proef dan still leggen omdat veiligheid voor alles gaat.

En ja ik weet dat je meteen een excuus-zin gebruikt na je bericht maar het wordt wel gezegd. En dus reageer ik.
Greetzzz

DomierAfbeelding

En lid van de ELE-Official vereniging!
Domier

Berichtdoor A.H.S » di maart 22, 2011 21:58

Wat is eigenlijk de reden van oranje en groene media hesjes?
Afbeelding
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
A.H.S

Berichtdoor rallyfan1979 » di maart 22, 2011 22:03

Nog even voor de officials onder ons, die last hebben van lokale fotografen.
Ook wij van de hesjesbrigade, moeten luisteren naar de officials indien die verzoeken niet op die bewuste plek te gaan staan wegens gevaar.

Dit is bij de meeste hobbyfotografen met een hesje het probleem,die denken dat ze met hesje overall mogen gaan staan en dus niet naar ons officials hoeven te luisteren.
Dat er mensen zijn van de zo gehetenhesjesbrigade prima maar zoals thijs al zegt moeten deze ook luisteren naar een official als die vind dat hij op een plek staat die niet veilig is.
Ik kan me indenken dat hierover ergenis onstaat want bij de officials bestaat ook ergenis over sommige fotograven .
Maar zoals bij mij bekend een fotgraaf kan wel een hesje aan hebben maar is ook verplicht een kaart te kunnen tonen van de org anders mogen ze niet eens voor het lint.
De fotografen die elke wedstrijd aanwezig zijn die willen echt wel rekening houden met ons officials of het publiek,indien mogelijk en het netjes gevraagt word of ze bv 1 stap opzij willen doen.
De fotografen die het juist verpesten zijnmeestal de plaatselijke pers die alleen maar de thuis wedstrijd fotograveren voor bv de plaatselijke krant
rallyfan1979

Berichtdoor cvgn » di maart 22, 2011 22:04

Wat is eigenlijk het verschil tussen de oranje en groene media hesjes?

Oranje hesje telt niet als pershesje. Dus de persoon op de foto had op die plek verwijderd moeten worden door de officials.
Tank S gebruikt de kleur groen, de rest van de organisaties gebruiktt de witte hesjes met rode cijfers en het woord press.

Wat betreft de pers in Belgie die moeten zich houden aan dezelfde regels als het publiek, dus achter het lint staan.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

De groene hesjes........

Berichtdoor Hendrik Scholten » di maart 22, 2011 22:06

Misschien hadden ze de groene hesjes op en weer een doos met oranje Hesjes los getrokken ???

Groetjes Henk.
Hendrik Scholten

-

Berichtdoor rvgrally » di maart 22, 2011 22:43

Ik heb al vaak genoeg van officials gehoord dat de fotografen het maar moeten bekijken met hun onveilig gedrag, vaak is het onverantwoord waar ze gaan staan/ zitten/ liggen. (Niet iedereen hoor!)
rvgrally

Berichtdoor SkaapProductions » di maart 22, 2011 22:57

Hendrik Scholten gaat door voor de hoofdprijs!
De groene hesjes waren op, en is er besloten verder te gaan met de oranje hesjes. En ja, ook deze mensen beschikten over de juiste gegevens en de rally-gerelateerde perskaart inclusief keycord.
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor Hein » di maart 22, 2011 22:59

cvgn schreef:

Oranje hesje telt niet als pershesje. Dus de persoon op de foto had op die plek verwijderd moeten worden door de officials.
Tank S gebruikt de kleur groen, de rest van de organisaties gebruiktt de witte hesjes met rode cijfers en het woord press.

Wat betreft de pers in Belgie die moeten zich houden aan dezelfde regels als het publiek, dus achter het lint staan.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

vwb je stelling over de oranje hesjes (nou ja hesjes, meer voetbal overgooiers) in de Tank S: fout. Te weinig groene en je moet oranje uit gaan geven. Wel met media er op maar zonder nummer
Be yourself, there are too many others
Hein

De groene hesjes........

Berichtdoor Hendrik Scholten » di maart 22, 2011 23:02

En wat is de Hoofdprijs ??? een Geel hesje ??? Sorry maar die heb ik al en een andere kleur als geel staat mij niet volgens de mensen die het me verteld hebben. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes Henk.
Hendrik Scholten

De groene hesjes........

Berichtdoor Hendrik Scholten » di maart 22, 2011 23:16

@ Skaap Productions Het was vorig jaar ook al zo dat ze de Gele hesjes op hadden en toen op Oranje hesjes over zijn gegaan en allemaal konden ze bij mij op de post netjes hun kaart laten zien ( degene die ik het heb gevraagd en die een oranje hesje aan hadden ) dat het wel klopte en heb zelfs via de porto er contact gehad met de proeveven chef en hij bevestigde mij ook dat er oranje pershesjes waren maar moesten wel middels een kaart wat ze hebben dat kunnen aan tonen..
Maar geel of oranje of wat voor een kleur bij de rally's er zitten hele vreemde tussen die het niet zo nauw nemen !!! kwa veiligheid voor hun zelf dat ben ik roerend eens met de mensen die dat gaan beweren, ( omdat ze een papier hebben getekend bedoel ik dan )
Groetjes Henk.
Hendrik Scholten

Berichtdoor Loabarg » wo maart 23, 2011 6:31

Hein schreef:
cvgn schreef:

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

vwb je stelling over de oranje hesjes (nou ja hesjes, meer voetbal overgooiers) in de Tank S: fout. Te weinig groene en je moet oranje uit gaan geven. Wel met media er op maar zonder nummer

Lekker verwarrend dat ze oranje gaan uitgeven, volgens mij is oranje toebedeeld aan de proevenchef alleen en niet aan iemand anders.
Loabarg

Berichtdoor Hein » wo maart 23, 2011 8:34

Daar ben ik het helemaal mee eens Henny
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Robert Rally » wo maart 23, 2011 9:20

Maar als de groene op zijn. betekend dat niet dat er te veel worden uitgedeeld aan deze of gene?
Robert Rally

Berichtdoor mantaboy » wo maart 23, 2011 10:28

Jan schreef:Ik wacht op bericht waarop ik eens lekker kan reageren... :twisted:

Ok dan, waarom luister jij als 23 jarig broekie nooit naar de officials? :P
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor John_V » wo maart 23, 2011 12:13

Robert Rally schreef:Maar als de groene op zijn. betekend dat niet dat er te veel worden uitgedeeld aan deze of gene?

...gewoon bij elke rally of sprint de WITTE met rode cijfers, duidelijk voor iedereen. Ik geloof dat er ongeveer een 100 stuks zijn (o.v.b.)
John_V

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's