Saskia & Perry schreef:hier nog een paar foto's van KP autosoft
hier staat de rest online http://www.skph.nl/Vechtdal-rally-2009-KP-autosoft.php
is wel euk dat je goede foto's maakt en plaatst maar zet de tekst onderin. an is de foto duidelijker
Saskia & Perry schreef:hier nog een paar foto's van KP autosoft
hier staat de rest online http://www.skph.nl/Vechtdal-rally-2009-KP-autosoft.php
Hein schreef:Ik kan daar wel begrip voor hebben. Je wilt niet weten waar ik mijn eigen foto's al tegengekomen ben zonder dat ik ook maar iets geleverd had.
Logo dwars er doorheen schrikt nog meer af dan onder in een hoekje, zoals ik zelf doe. Ik speel met de gedachte om er inderdaad iets dwars doorheen te gaan zetten.
Red_Spike schreef:Hein schreef:Ik kan daar wel begrip voor hebben. Je wilt niet weten waar ik mijn eigen foto's al tegengekomen ben zonder dat ik ook maar iets geleverd had.
Logo dwars er doorheen schrikt nog meer af dan onder in een hoekje, zoals ik zelf doe. Ik speel met de gedachte om er inderdaad iets dwars doorheen te gaan zetten.
Same here
niekschippers schreef:Red_Spike schreef:Hein schreef:Ik kan daar wel begrip voor hebben. Je wilt niet weten waar ik mijn eigen foto's al tegengekomen ben zonder dat ik ook maar iets geleverd had.
Same here
mee eens, maar nu ff geen last van, staan 0 foto's online.... ben site aan het vernieuwen..
Sponsor schreef:niekschippers schreef:Red_Spike schreef:Hein schreef:Ik kan daar wel begrip voor hebben. Je wilt niet weten waar ik mijn eigen foto's al tegengekomen ben zonder dat ik ook maar iets geleverd had.
Same here
mee eens, maar nu ff geen last van, staan 0 foto's online.... ben site aan het vernieuwen..
SIte was al mooi Niek.......tijd om je compilatie van Vechtdal eens online te zetten
Sponsor schreef:niekschippers schreef:Red_Spike schreef:Hein schreef:Ik kan daar wel begrip voor hebben. Je wilt niet weten waar ik mijn eigen foto's al tegengekomen ben zonder dat ik ook maar iets geleverd had.
Same here
SIte was al mooi Niek.......tijd om je compilatie van Vechtdal eens online te zetten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast