Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor MartijnS » ma apr 10, 2006 22:51

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's van de rally inmiddels ook online! :) Filmpje volgt binnen een paar dagen!
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor ExTaxi » ma apr 10, 2006 22:59

Foto's van de sprint en rally staan natuurlijk ook al online op mijn site.
Hier een voorproefje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ExTaxi

Berichtdoor Davekuh » ma apr 10, 2006 23:40

Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.

http://rapidshare.de/files/17692310/Almere_goes_crazy_.mpg.html

Groetjes Dave

Ps. de mensen die nog beelden willen hebben, stuur even een pbtje of een email met je startnummer en type auto naar Dave_van_Veen@hotmail.com
Davekuh

Berichtdoor Timpreza » di apr 11, 2006 8:00

Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.

Groetjes Dave

Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau.. 8)

Greetz Timpreza
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor Jan » di apr 11, 2006 9:51

Het filmpje van de aanrijding tussen Bijvelds en van den Heuvel is momenteel nie tmeer te zien op onze site wegens de vele bezoekers die het filmpje hebben bekeken :wink:

Hij komt wel weer terug in de compilatie dus voor diegene die hem nog niet gezien hebben, niet getreurd :P
Jan

Berichtdoor Aart » di apr 11, 2006 10:38

vectrapascal schreef:
SylviaBos schreef:
vectrapascal schreef:ja dat mocht op die rotonde .
in routeboek stond niet hoe rotonde genomen moest worden
in overleg met organisatie is besloten om het te laten bij keuze van de rijders dus links of rechtsom

groetjes pascal
ass proevenchef kp 4 / 9 / 14

Toch is die rotonde tijdens onze verkenning afgelint geweest, zodat je buiten om moest. De subaru voelde zich daar al het best bij dus dat kwam ons prima uit :wink: , eerder proberen binnen langs leverde in Frank's ogen voor ons niet of nauwlijks voordeel op.

dat klopt we hebben via veiligheidplan gewerkt met opbouwen
er waren rijders die ons wezen op hoe het in het routeboek vermeld stond dat je er aan beide kanten langs mocht . na overleg met org. zijn de linten binnendoor verwijderd

groetjes pascal

Bij het tekenen van de situaties in het routeboek is vergeten de te volgen lijn wat dikker te maken. Er waren enkele rijders die mij daar op attent maakten. Na overleg met mijn Hoofd Veiligheid heb ik besloten om de rotonde "vrij" te laten nemen door de rijders.
Volgens mij was rechtsom sneller en linksom korter :-)
Aart

Berichtdoor SylviaVisser » di apr 11, 2006 10:51

Ja, voor ons wel.

Dan liep de bochten serie soepeler door.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Sevius » di apr 11, 2006 12:54

Foto's van Jeroen v Zwetselaar inmiddels ook online (Rally en sprint samen) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna zal nog 1 gallery volgen, namelijk foto's van de rally, gemaakt door mijn vader!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Huufke » di apr 11, 2006 13:21

Afbeelding

Knap en strak gereden en dus een terechte winnaar. Jammer van het hele '0-wagen incident' en alles eromheen. Verder een prachtig evenement met een nog mooier duel om de ereplaatsen. Wordt vervolgd in Hulst.
Huufke

Berichtdoor nkroeze » di apr 11, 2006 13:30

Timpreza schreef:
Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.

Groetjes Dave

Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau.. 8)

Greetz Timpreza

Tja, smorgens door een briefing over het hoe&wat over de 5 minuten auto, hoe de wisselingen met vip's gingen lopen etc., geen tijd meer gehad om alles te verkennen. Dan maar op zicht rijden, en als je dan op zo'n situatie aankomt, dan is het toch wel ERRUG prettig als je verkend hebt en notes krijgt......
nkroeze

Berichtdoor Sevius » di apr 11, 2006 13:33

En de laatste gallery (van de 3) staat nu ook online: Foto's vd rally door Karel Nortier.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor henkdevries » di apr 11, 2006 15:10

Ik kwam deze foto tegen, maar volgens mij had bijvelds toch nog wel wat ruimte en heeft vd heuvel weinig plek meer...of zie ik dat verkeerd???

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door henkdevries op di apr 11, 2006 15:12, in totaal 1 keer bewerkt.
henkdevries

Berichtdoor StevenK » di apr 11, 2006 15:12

henkdevries schreef:Ik kwam deze foto tegen, maar volgens mij had bijvelds toch nog wel wat ruimte...

Afbeelding

Wat ruimte ? Jan de Rooij had er nog langs gekund. Op deze foto ziet het er net zo uit als op 't filmpje: Heuvel is helemaal van de lijn af en aan de rechterkant van beide kemphanen is nog zat ruimte.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Bartje » di apr 11, 2006 15:25

Als je goed kijkt zie je aan de andere kant van de weg een aantal grote platen liggen. Het leek erop dat VDH daarvan schrok oid en iets naar rechts ging of dat zijn auto gewoon iets naar rechts trok toen hij daar met de wielen op kwam. Ma goed, ze zullen zelf het beste weten wat er gebeurde :roll:
Bartje

Berichtdoor Jan » di apr 11, 2006 15:37

Ik stond dus naast Jos, de maker van die foto, op kp 13. We stonden daar met nog een paar mensen en zoals altijd waren er weer menigsverschillen. Ik blijf erbij dat van den Heuvel gewoon aan de kant had moeten gaan. Het in de weg rijden door de 0-auto is in geen geval goed te keuren vind ik. Hij kan dat wel uitgeweken zijn, maar Bijvelds zat er al geruime tijd achter te toeteren etc en Bijvelds had op dat punt ook geen ruimte meer om naar rechts te gaan want daar lagen die pijpen.

En het ergste aan dit alles vind ik nog wel dat het Bijvelds moest overkomen, want ik merk aan sommige reacties dat het weer om de gevreesde "Bijvelds-haat" gaat , en dat moeten we hier niet bij betrekken. Als het van Eldik was overkomen waren de reacties heel anders geweest, daar ben ik van overtuigd!

Meer ga ik hier ook niet meer over zeggen in dit topic... tenzij er om gevraagd wordt :wink:
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's