De rest zal vanzelf volgen !! zal een seintje geven wanneer ze in mij zoom.nl album staan

Hein schreef:DEEF schreef:RallyCenter schreef:De crash van swaanen tegen een boom!
Is dit een Belleman Berk...
Nee, dit is de Rijpma Iep
Olde Meule schreef:Hein schreef:DEEF schreef:RallyCenter schreef:De crash van swaanen tegen een boom!
Is dit een Belleman Berk...
Nee, dit is de Rijpma Iep
Zijn casorie was er niet tegen gewassen maar het resteerde wel in afval! (sponsor hebben ook zo zijn naam!?)

gschutten schreef:Foto's online, kon helaas alleen maar zondags, maar heb toch mijn favoriet in actie kunnen zien![]()
leor888 schreef:gschutten schreef:Foto's online, kon helaas alleen maar zondags, maar heb toch mijn favoriet in actie kunnen zien![]()
foto
Die spoilers worden nu wel buitensporig groot hoor. Werkt dat nog wel goed op de wegligging
gschutten schreef:leor888 schreef:gschutten schreef:Foto's online, kon helaas alleen maar zondags, maar heb toch mijn favoriet in actie kunnen zien![]()
foto
Die spoilers worden nu wel buitensporig groot hoor. Werkt dat nog wel goed op de wegligging
Dat vroegen ik en m'n kameraad ook al af, hoort zoiets niet netzo vast te zitten als een motorkap? En voor de wegligging, tja wie zal het zeggen, ik denk wel dat de CW waarde van de auto een stuk slechter is, zo.
Jan schreef:Ben vanmiddag al de hele tijd bezig geweest met de foto's en heb ze bijna klaar. Vanavond met Bart ff de videobeelden op de computer gezet maar door alle drukte komt de compilatie waarschijnlijk pas op z'n vroegst donderdag online. Maar aangezien het de 2e pas van dit seizoen is heb ik Bart verplicht om er een heeeeeeeeele mooie van te maken, dus nog even geduld alsjeblieft
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast