snwbrdr schreef:
Hulst:
wat een super plaat!
Huufke schreef:Groot compliment voor de laatste Harald! De eerste is natuurlijk ook geweldig, al is dat voornamelijk dankzij het momentje van Van Eldik daar. Tweede ook gewoon een prima plaat, die denk wel nóg sterker was geweest wanneer het bord (kruis) er helemaal op had gestaan. Maarre..nice nice nice!
emiel79 schreef:hoe zit dat? Kunnen hier ook fotos worden geupload. Of is dit alleen mogelijk via een link van een andere site??[/img]
snwbrdr schreef:emiel79 schreef:hoe zit dat? Kunnen hier ook fotos worden geupload. Of is dit alleen mogelijk via een link van een andere site??[/img]
Alleen vanaf een andere site, bijvoorbeeld Imageshack, maar ik wil er ook wel een paar online zetten voor je hoor.
Huufke schreef:Ik zal eens even wat commentaar geven op enkele foto’s. Allereerst wil ik kwijt dat ik heel wat werk hier wel erg ver onder de maat vind. Oké, het gaat om je eigen top 3, maar een beetje kritisch op je eigen werk zijn mag toch wel?
Ik ga niet iedereen af, want dat is teveel werk, maar op chronologische volgorde:
KRT schreef:Nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat voor commentaar je bij mijn top3 zou geven?
Hein schreef:Jan Erik Rietman schreef:Hein schreef:pipo schreef:Hein schreef:pipo schreef:Ik vind foto 1 van Hein de max ..
Kan ik me voorstellen Geert. Groot is ie nog veel mooier. Dacht even dat jullie op gingen stijgen.Hij staat op mijn pc als achtergrondje.
Als achtergrond ..allez nog iemand ..
Opstijgen ja , het stond in de nota s ..maar het was gas geven en proberen een scratch te draaien of lossen ..
de 1 x hebben we verkozen om gas niet te lossen ..
Toch mooi dat we met en porsche zij het samen met Wevers ..in de nattigheid een snelste tijd kunnen draaien ..ik denk niet dat vele dit gaan nadoen ..
Hij komt waarschijnlijk binnenkort hier in de omgeving op 50x75 aan de wand bij een Porsche dealer
Vond net dit filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Au4jMInm2VQ
Dan is dit waarschijnlijk de cameraman![]()
zHuufke schreef:
Foto 1:
Wat me opvalt aan voornamelijk deze foto, is dat er wellicht door het resizen wat kwaliteit verloren is gegaan. De drift op de foto is aardig en het onderwerp is scherp, maar ik vind de schuine hoek ongelukkig gekozen. Recht was deze beter geweest en als je dan toch voor een schuine compositie gaat, dan had ik er eerder voor gekozen om de auto omhoog te laten rijden. Nu lijkt hij bij wijze van net van de foto af te vallen.
Foto 2:
Ook hier vind ik de compositie wat ongelukkig gekozen, al is het hier wel een stuk minder storend als bj de eerste foto. Verder is het een prima foto.
Foto 3:
De schuine compositie geeft hier wel wat extra dynamiek, al kom ik er niet echt uit of ik dat ook echt een pré vind. Na even getwijfeld te hebben tussen 2 en 3 is dit voor mij wel de beste uit je top 3.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten