Jeffrey Scholman, rallysuport.nl Bart , John rally4u , Thijs karsten , Marcel Pach, rallytukker.nl, Roy Lobker ook mooie foto's zeg.
MartijnS noem ik niet eens meer
Dit weekend voor het eerst een soort van risico camera gebruikt, omdat het eigenlijk een laatste moment idee was (oud cameraatje uit de la getrokken en op een statiefje neergezet) is het beeld niet top maar we willen toch wel even laten zien.. Wordt vervolgt! http://m.youtube.com/watch?v=Scy0bt9zPGU
Het was (te) lang geleden dat ik bij deze fantastische rally was geweest Het was even wennen aan alle beperkingen (wel natuurlijk ivm met de veiligheid) zoals heel veel afzetlint, lelijke borden aan de binnenkant van bochten (ter voorkoming van afsnijden ) en hele grote witte zakken Gelukkig is het me ondanks deze barricades toch gelukt om wat foto's te maken.
Jeroen had net als ik, kennelijk ook een bloedhekel aan die
vervelende borden. Hij nam er op de Middeldijk even de tijd voor om er één van z'n sokkeltje te rijden.
Was mijn 1e keer met deze camera 60D, ik von het nog best lastig met instellen van de camera, maar ja ik heb mijn best gedaan. meer op mijn website. www.mkpictures.nl
Wat een geweldige rally. Eindelijk ook weer er echt geweest!
Vele mooie foto's gemaakt en film. Deze kwam ik nog tegen en is gevraagd door de maker om 'm voor hem te posten. Dus bij deze :