Foto Topic - Golden Tulip Rally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Simbat » wo sep 21, 2005 14:53

Hallo Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van start nummer 103 ? zo'n gele volvo 940 T4R :D
Milco Pieters en Edwin de Vries
Simbat
 
Berichten: 13
Geregistreerd: do jan 02, 2003 0:07

Berichtdoor Stranger » wo sep 21, 2005 16:32

Ik heb inmiddels 101 wagens online staan op mijn site.
Helaas komen de "actiefoto's" wederom niet online i.v.m. ruimtegebrek.

Het blijft dus bij de ene foto per auto.
Stranger
 
Berichten: 195
Geregistreerd: di apr 02, 2002 12:06
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor RallyeRichard » wo sep 21, 2005 17:23

Simbat schreef:Hallo Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van start nummer 103 ? zo'n gele volvo 940 T4R :D
Milco Pieters en Edwin de Vries


Meestal komt Edwin na een rally wel online op MSN om mij de foto's af te troggelen. 8)
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor A3TURBO » wo sep 21, 2005 17:44

Zeer mooie foto`s en vooral filmpjes :D
Kan van de filmpjes niet genoeg krijgen (komt het Hellendoorn gevoel weer helemaal terug)
A3TURBO
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo sep 21, 2005 17:03
Woonplaats: Drenthe

Berichtdoor Jan » wo sep 21, 2005 19:08

A3TURBO schreef:Zeer mooie foto`s en vooral filmpjes :D
Kan van de filmpjes niet genoeg krijgen (komt het Hellendoorn gevoel weer helemaal terug)


Op die van ons moet je nog even wachten, maar hij wordt leuk :wink: vooral aan het eind :o
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor gschutten » wo sep 21, 2005 19:42

Davekuh schreef:
Erik schreef:
Davekuh schreef:Ik had het eerst blijkbaar in het verkeerde topic gezet :P

Ik heb ook wat beelden aan elkaar geplakt...

Download het hier http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=11HBTG94VWXZ10RGT64XWGFIS2


Ohja die kwiebus in het begin is mijn neefje vond dit een goede manier om hem voor L*L te zetten ;)


Dave, (of iemand anders)

Waar is de bochtencombinatie waar je film mee begint? (waar je neef de inleiding verzorgd..) Dacht dat ik de proeven redelijk kende, maar dit zegt me niks..


Ik geloof dat dat ergens in Rijssen was op een publiekspunt, maar dat zal ik nog een keer voor je opzoeken...Het is in ieder geval wel een heeel mooi punt met veel spektakel...


De bochten combinatie is op de proef Hallerhoek De straat waar de Kadett uit komt heet volgens mij ook Hallerhoek, dan draait ie de Hancateweg-Oost op, dan door op een stukje Marle-seweg en dan de Linderdam-Zuid in.

Ik hoop je nu een o-ja moment gegeven te hebben...

Groet'n Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
Avatar gebruiker
gschutten
 
Berichten: 839
Geregistreerd: vr jul 22, 2005 18:34
Woonplaats: Hellendoorn

Berichtdoor A3TURBO » wo sep 21, 2005 20:01

Subaru Rullezzz!!! schreef:
A3TURBO schreef:Zeer mooie foto`s en vooral filmpjes :D
Kan van de filmpjes niet genoeg krijgen (komt het Hellendoorn gevoel weer helemaal terug)


Op die van ons moet je nog even wachten, maar hij wordt leuk :wink: vooral aan het eind :o



Zie er naar uit :D
A3TURBO
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo sep 21, 2005 17:03
Woonplaats: Drenthe

Filmpjes RTV Hellendoorn

Berichtdoor gschutten » do sep 22, 2005 12:41

Ik zag net bij RTV Hellendoorn.nl ook een aantal filmpjes en foto's staan.

Groet'n Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
Avatar gebruiker
gschutten
 
Berichten: 839
Geregistreerd: vr jul 22, 2005 18:34
Woonplaats: Hellendoorn

Berichtdoor HJD » do sep 22, 2005 13:28

Arfman schreef:Ik heb ook een flink aantal foto's online gezet. Het was mijn eerste keer rallyfotografie, dus niet alles is even goed gelukt.

http://home.tiscali.nl/arfman/fotos/goldentulip2005


Het is wel grappig dat ik op 1 van jouw foto's sta. Foto http://home.tiscali.nl/arfman/fotos/goldentulip2005/images/DSC_2282.jpg :D

Ik vond de plek me ook al zo bekend voorkomen :)
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor HJD » do sep 22, 2005 13:57

Arfman schreef:Was jij diegene met het fototoestel inclusief Sigma 50-500 (aka Bigma) ?


Ja, dat ben ik :) , wie was jij dan, en met wat voor toestel stond je daar?
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor HJD » do sep 22, 2005 14:17

Arfman schreef:
HJD schreef:
Arfman schreef:Was jij diegene met het fototoestel inclusief Sigma 50-500 (aka Bigma) ?


Ja, dat ben ik :) , wie was jij dan, en met wat voor toestel stond je daar?

Ik stond in het midden op de weg, blauwe jas, Nikon D70 met de 18-70 kitlens. We hebben een zak pinda's verorberd terwijl we daar stonden :D


Ik stond er dus met mijn D70 en Bigma. Ik kan me er wel iets van herinneren dat er daar zooi op de weg lag, die pinda's dan waarschijnlijk. :) Ik zag dat toen er een paar daar met een pak Dubbelfris aan het schoppen waren.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor Davekuh » do sep 22, 2005 16:15

gschutten schreef:
Davekuh schreef:
Erik schreef:
Davekuh schreef:Ik had het eerst blijkbaar in het verkeerde topic gezet :P

Ik heb ook wat beelden aan elkaar geplakt...

Download het hier http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=11HBTG94VWXZ10RGT64XWGFIS2


Ohja die kwiebus in het begin is mijn neefje vond dit een goede manier om hem voor L*L te zetten ;)


Dave, (of iemand anders)

Waar is de bochtencombinatie waar je film mee begint? (waar je neef de inleiding verzorgd..) Dacht dat ik de proeven redelijk kende, maar dit zegt me niks..


Ik geloof dat dat ergens in Rijssen was op een publiekspunt, maar dat zal ik nog een keer voor je opzoeken...Het is in ieder geval wel een heeel mooi punt met veel spektakel...


De bochten combinatie is op de proef Hallerhoek De straat waar de Kadett uit komt heet volgens mij ook Hallerhoek, dan draait ie de Hancateweg-Oost op, dan door op een stukje Marle-seweg en dan de Linderdam-Zuid in.

Ik hoop je nu een o-ja moment gegeven te hebben...

Groet'n Gertjan


oh ja!! :lol: :lol:

Klopt helemaal...blijft een mooi punt daar :)
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor StevenK » vr sep 23, 2005 8:38

Arfman schreef:Offtopic: wil dat nog een beetje, autosport schieten met een Bigma ? Heb je anders een website waar ik wat van je foto's kan zien ? Ik kom serieus bereik tekort met mijn 18-70, en zit aan een tele te denken.

Hij heeft een site in z'n profiel staan :)

En voor de rest hebben we hier volgens mij nog ergens een 'zie mij eens mooie apparatuur' topic rondslingeren ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor HJD » vr sep 23, 2005 10:14

Arfman schreef:
HJD schreef:
Arfman schreef:
HJD schreef:
Arfman schreef:Was jij diegene met het fototoestel inclusief Sigma 50-500 (aka Bigma) ?


Ja, dat ben ik :) , wie was jij dan, en met wat voor toestel stond je daar?

Ik stond in het midden op de weg, blauwe jas, Nikon D70 met de 18-70 kitlens. We hebben een zak pinda's verorberd terwijl we daar stonden :D


Ik stond er dus met mijn D70 en Bigma. Ik kan me er wel iets van herinneren dat er daar zooi op de weg lag, die pinda's dan waarschijnlijk. :) Ik zag dat toen er een paar daar met een pak Dubbelfris aan het schoppen waren.


Offtopic: wil dat nog een beetje, autosport schieten met een Bigma ? Heb je anders een website waar ik wat van je foto's kan zien ? Ik kom serieus bereik tekort met mijn 18-70, en zit aan een tele te denken.


Zoals StevenK al zegt heb ik mijn foto's op mijn site staan. De Bigma bevalt mij zeer goed. Soms is die dan wel een beetje zwaar, en vooral de eerste paar keer zul je het wel merken in je armen. Vooral het snelle scherpstellen en het grote bereik is fantastisch bij deze lens. Voor meer info moet je maar mailen, of zoals StevenK al zegt is er een foto-apparatuur topic waar je het ook in kunt vragen.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor HJD » vr sep 23, 2005 16:11

Arfman schreef:Ah juist, ben nieuw op dit forum, had het www knopje nog niet gezien, vergeef mij ;)

Ik ga nu je site eens even bekijken, en een kijkje nemen in het apparatuur forum. Bedankt ! :)

EDIT: OMFG, ik wil ook een Bigma, wat een ontzettend strakke shots heb je daarmee gemaakt !
1 tipje: ik heb voor de grap 1 foto van jou door mijn Photoshop action gehaald (niks spannends, auto contrast, levels, USM) en ik vond persoonlijk dat de foto er op vooruitging qua kleuren. Doe jij aan kleuren-nabewerking ?


Ik voeg met Nikon PictureProject contrast toe aan de foto's, en verscherp ze dan al iets. Daarna verklein ik de foto's en gooi ik er met Photoshop in een batch nog een lichte USM aan toe en copyright. Echter de foto's die ik op de forums laat zien bewerk ik altijd: levels/contrast/USM. Eerder dit jaar cropte ik ze dan ook nog. De foto's die ik op mijn site zet bewerk ik niet stuk voor stuk op die manier omdat dat met 450 foto's (In totaal 750), zoals bij de GTR, wel erg lang gaat duren. Ik ben zondag zo'n beetje vanaf 13.00 tot 0.00 bezig geweest alle foto's na te kijken, te bewerken, en online te zetten. Dit natuurlijk wel met pauzes :D

Binnenkort zet ik nog wat desktops op de site, en maak ik de portfolio. Hierin zet ik dan natuurlijk wel geheel bewerkte foto's.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten