Radio tijdens Rally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor oudegroen » wo sep 21, 2005 10:12

Als thuisblijver (voor het eerst sinds ruim 10 jaar) in Utrecht heb ik genoten van Delta FM. Via internetradio was alles voor mij prima te ontvangen. De informatie was actueel en de uitslagen en tijden kwamen eerder door dan via de site van de GTR. Ondanks dat ik niet fysiek in het door mij zo geliefde Hellendoorn kon zijn, had ik toch het gevoel bij de rally te zijn betrokken. Chapeaux Delta FM!!
oudegroen
 
Berichten: 33
Geregistreerd: za nov 13, 2004 19:07
Woonplaats: Soest

Berichtdoor MichSTI » wo sep 21, 2005 15:18

Niels2 schreef:Over het ontvangst, DeltaFM is dacht ik de lokale zender in DenHam/Vroomshoop, niet zo heel gek dus dat je daar buiten minder of geen ontvangst hebt. Zelfde geld voor Reggestreek.

Ga dan eens rond de tafel zitten met rtv oost :)
Avatar gebruiker
MichSTI
 
Berichten: 137
Geregistreerd: di sep 14, 2004 13:22

Berichtdoor Marf » wo sep 21, 2005 19:14

DeltaFM heeft om de tafel gezeten met Reggestreek radio. Het was in eerste instantie ook de bedoeling dat Reggestreek het signaal van DeltaFM ging doorgeven zodat RallyRadio in het hele GTR gebied te horen was. Helaas is dat op het laatste moment niet door gegaan.

Misschien volgend jaar beter, of dan toch maar een eigen extra zender in het gebied zetten zoals in het verleden wel eens gebeurt is, maar dat gaat weer veel centjes kosten.
Marf
 
Berichten: 94
Geregistreerd: do maart 28, 2002 21:11
Woonplaats: Vroomshoop

Vorige

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten