Waar moet rallypromo aan voldoen??

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Waar moet rallypromo aan voldoen??

Berichtdoor Niels van de Poll » zo maart 19, 2006 19:40

Zoals u mischien al heeft gezien zijn werken alle foto's op mijn site niet meer, dit heeft te maken met een technise storing, om dit in de toekomst te veranderen is er een nieuwe webruimte van 750MB aangeschaft!

Bij deze ruimte zit een domeinnaam bij in, ik heb rallypromo.com er bij gekocht, mijn vraag nu aan de forumgangers wat denken jullie bij de naam rallypromo.com, bijvoorbeeld wat moet er op wat niet, wat wil je graag zien op zo'n site, wat lijkt je gewoon leuk of andere dingen, dat hoor ik dan graag.
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor snwbrdr » zo maart 19, 2006 22:32

Rallypromo suggereert promotie van de rallysport, dus denk ik aan media (foto/video), uitleg over wat rallysport precies is, welke klasses er zijn. Ik denk ook dat een stukje geschiedenis van de sport niet mag ontbreken; sinds wanneer, waar begonnen, hoe heeft het zich ontwikkeld. Lijst met vragen/antwoorden die ook de niet-doorgewinterde rallyfan begrijpt. Wat heb je nodig als je zelf deel wilt nemen in de sport; auto, team, verzekeringen, opleiding, en waar je dit kunt vinden. Hoe verhoudt Nederland zich tot de wereld.

Denk ik.. :D

Succes in ieder geval alvast met je nieuwe site. :wink:
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
Avatar gebruiker
snwbrdr
 
Berichten: 430
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 19:15
Woonplaats: Ruinerwold

Berichtdoor Niels van de Poll » ma maart 20, 2006 6:48

snwbrdr schreef:Rallypromo suggereert promotie van de rallysport, dus denk ik aan media (foto/video), uitleg over wat rallysport precies is, welke klasses er zijn. Ik denk ook dat een stukje geschiedenis van de sport niet mag ontbreken; sinds wanneer, waar begonnen, hoe heeft het zich ontwikkeld. Lijst met vragen/antwoorden die ook de niet-doorgewinterde rallyfan begrijpt. Wat heb je nodig als je zelf deel wilt nemen in de sport; auto, team, verzekeringen, opleiding, en waar je dit kunt vinden. Hoe verhoudt Nederland zich tot de wereld.

Denk ik.. :D

Succes in ieder geval alvast met je nieuwe site. :wink:


Bedankt!!
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

rallypromo

Berichtdoor TWENGELTJE » ma maart 20, 2006 9:19

Al deze zaken die reeds zijn genoemd zijn zeker van belang maar ik hoop dat je een belangrijke groep niet vergeet ``de officials``
Want zonder officials geen rally
Kijk maar eens op twenterally wat voor een verhaal ik hier op heb staan over officials
Veel geluk, het lijkt mij een goed initiatief
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor SylviaVisser » ma maart 20, 2006 9:19

Leuk en zeer goed idee van je.

Er schieten meteen diverse dingen door mijn hoofd.

Mail me eens, of voeg msn toe (als je dat zou willen :wink: ) het is nu nog ff te vroeg voor me alles op papier te zetten hier.....




(edit: sjors, nog net iets te vroeg om foutloos te schrijven.)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor StevenK » ma maart 20, 2006 9:23

snwbrdr schreef:Rallypromo suggereert promotie van de rallysport, dus denk ik aan media (foto/video), uitleg over wat rallysport precies is, welke klasses er zijn. Ik denk ook dat een stukje geschiedenis van de sport niet mag ontbreken; sinds wanneer, waar begonnen, hoe heeft het zich ontwikkeld. Lijst met vragen/antwoorden die ook de niet-doorgewinterde rallyfan begrijpt. Wat heb je nodig als je zelf deel wilt nemen in de sport; auto, team, verzekeringen, opleiding, en waar je dit kunt vinden. Hoe verhoudt Nederland zich tot de wereld.

Precies. Wat Harold eigenlijk zegt is dat je eerst je doelgroep moet bepalen (zie ook opmerking van Engelbert) en die informatie moet plaatsen die interessant is voor je doelgroep.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: rallypromo

Berichtdoor official No. 27768 » ma maart 20, 2006 11:31

TWENGELTJE schreef:Al deze zaken die reeds zijn genoemd zijn zeker van belang maar ik hoop dat je een belangrijke groep niet vergeet ``de officials``
Want zonder officials geen rally
Kijk maar eens op twenterally wat voor een verhaal ik hier op heb staan over officials
Veel geluk, het lijkt mij een goed initiatief


Idd,....want het was erg koud maar wel supergaaf in Emmeloord!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Re: rallypromo

Berichtdoor Niels van de Poll » ma maart 20, 2006 11:32

TWENGELTJE schreef:Al deze zaken die reeds zijn genoemd zijn zeker van belang maar ik hoop dat je een belangrijke groep niet vergeet ``de officials``
Want zonder officials geen rally
Kijk maar eens op twenterally wat voor een verhaal ik hier op heb staan over officials
Veel geluk, het lijkt mij een goed initiatief



Dat komt er zeker bij te staan.
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Niels van de Poll » ma maart 20, 2006 11:32

SylviaBos schreef:Leuk en zeer goed idee van je.

Er schieten meteen diverse dingen door mijn hoofd.

Mail me eens, of voeg msn toe (als je dat zou willen :wink: ) het is nu nog ff te vroeg voor me alles op papier te zetten hier.....




(edit: sjors, nog net iets te vroeg om foutloos te schrijven.)



Ik mail je binnenkort even, ik heb wel MSN maar daar zit ik eigenlijk nooit achter. :wink:
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor stefanjonas » ma maart 20, 2006 20:51

ik zou zeggen, maak er een site van die interessant is voor de echte fans, en voor de toevallige bezoekers! ik vindt het zelf interessant om te lezen over mogelijkheden, kosten, technische dingen etc. hoe ik zelf mee kan doen aan een rally.
foto's zijn er op heel veel sites te vinden, het is leuk, maar niet het belangrijkste... nieuws is wel belangrijk (mijn mening) maar vooral de achtergrondinformatie ontbreekt op veel sites...
zoals harald al zei, uitleg over rallysport, klasses etc.


succes met je site!

groeten, Stefan
Avatar gebruiker
stefanjonas
 
Berichten: 298
Geregistreerd: vr sep 02, 2005 16:46

Berichtdoor Niels van de Poll » wo maart 29, 2006 15:58

Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Jan » wo maart 29, 2006 16:03

Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....


Die klasses staan in de meeste Rallykrantjes, kijk die van de GTR2005 nog maar even door. Staat het allemaal heel duidelijk in...


Verder succes met je site! Hoop dat het wat wordt!
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Niels van de Poll » wo maart 29, 2006 16:05

Jan schreef:
Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....


Die klasses staan in de meeste Rallykrantjes, kijk die van de GTR2005 nog maar even door. Staat het allemaal heel duidelijk in...


Verder succes met je site! Hoop dat het wat wordt!


Ga ik even doen bedankt!

En die geschiedenis????? :wink:
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Jan » wo maart 29, 2006 16:09

Niels van de Poll schreef:
Jan schreef:
Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....


Die klasses staan in de meeste Rallykrantjes, kijk die van de GTR2005 nog maar even door. Staat het allemaal heel duidelijk in...


Verder succes met je site! Hoop dat het wat wordt!


Ga ik even doen bedankt!

En die geschiedenis????? :wink:


Euhm geen idee :wink: Zoek ik het engels, die hebben vaak hele waslijsten met info :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Niels van de Poll » wo maart 29, 2006 16:13

Jan schreef:
Niels van de Poll schreef:
Jan schreef:
Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....


Die klasses staan in de meeste Rallykrantjes, kijk die van de GTR2005 nog maar even door. Staat het allemaal heel duidelijk in...


Verder succes met je site! Hoop dat het wat wordt!


Ga ik even doen bedankt!

En die geschiedenis????? :wink:


Euhm geen idee :wink: Zoek ik het engels, die hebben vaak hele waslijsten met info :D


NL = Nederland :wink:
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Volgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten