Campos schreef:Misschien moeten we nog maar eens goed naar Le Dakar gaan en een keer in onze buidel tasten (Sentinel)
Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?
Campos schreef:Misschien moeten we nog maar eens goed naar Le Dakar gaan en een keer in onze buidel tasten (Sentinel)
Erik de Wild schreef:Als dit niet herkenbaar is.......dan moet hij beter in zijn spiegels kijken.
Groet Erik
Franky schreef:Erik de Wild schreef:Als dit niet herkenbaar is.......dan moet hij beter in zijn spiegels kijken.
Groet Erik
De spiegel is dan ook op vakkundige wijze eraf gereden door Bijvelds want vd heuvel sr had hem toch niet nodig.
StevenK schreef:Maar laten we wel wezen: Gert is niet de enige die wel eens niet snel genoeg opzij gaat. Er rijden er genoeg in het veld rond die het motto 'als je er langs wilt, moet je maar zien dat je harder gaat' hanteren en echt geen ruimte geven om je te laten passeren en dat gaat zeker niet alleen over snelle mensen in snelle auto's maar ook over langzame mensen in snelle auto's of snelle mensen in langzame auto's.
Die mensen hebben vaak hetzelfde argument: ze zijn binnen hun klasse/subkampioenschap/vriendenclub aan het strijden op de seconde en willen daarom geen halve seconde missen bij het er lang laten van een snellere deelnemer.
Franky schreef:Er zijn zelfs deelnemers die een schakelaar hebben om hun remlichten uit te schakelen. Zodat de achteropkomende deelnemer die sneller is niet kan zien waar er geremd word en daarmee zijn voordeel doet.
Bijkomend nadeel is dat je er dan ook wel wat botsingen mee kunt veroorzaken als je vroeger remt dan de snellere deelnemer achter je.
StevenK schreef:Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?
www.team-dakar.com schreef:Ook in de cockpit is plek voor de Sentinel. Dit apparaatje waarschuwt de deelnemer als hij/zij wordt ingehaald.
Campos schreef:StevenK schreef:Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?www.team-dakar.com schreef:Ook in de cockpit is plek voor de Sentinel. Dit apparaatje waarschuwt de deelnemer als hij/zij wordt ingehaald.
MartijnS schreef:Die was volgens mij overgekomen ivm de problemen met de auto.
StevenK schreef:pipo schreef:Steven dan zij wij in Belgie toch wel wat slimmer om Louis van roey in de colsoul mitsu als 0 de proef traag te laten afrijden en nakijken
en als in Nederland de 0 op snelheid word bijgehaald door de 1 kan echt niet !!!
Dat de 0 op snelheid ingehaald wordt heb ik op zich geen problemen mee; er zijn tenslotte maar weinig 0-rijders die met een snellere auto rijden dan de startnummer 1.
Maar ondanks dat de 0 op wedstrijdsnelheid dient te rijden, ben ik van mening dat diezelfde 0 bij twijfel moet kiezen voor laten passeren. Dit, maar ook wat er in de Tank S sprint gebeurde, waar iemand die voor de winst reed door een voorauto opgejaagd en ingehaald werd, vind ik niet kunnen. Net zo goed als dat een langzamere deelnemer altijd een snellere ruimte moet geven, moet een rijder buiten competitie elke wedstrijddeelnemer voor laten.
Juist op een rondkoers hebben voorauto's nu éénmaal niets meer te zoeken zodra er deelnemers op de proef zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten