Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor StevenK » ma apr 17, 2006 20:24

Campos schreef:Misschien moeten we nog maar eens goed naar Le Dakar gaan en een keer in onze buidel tasten (Sentinel)

Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?
Laatst bijgewerkt door StevenK op ma apr 17, 2006 20:26, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: 0-auto

Berichtdoor Franky » ma apr 17, 2006 20:24

Erik de Wild schreef:Als dit niet herkenbaar is.......dan moet hij beter in zijn spiegels kijken.

Groet Erik


De spiegel is dan ook op vakkundige wijze eraf gereden door Bijvelds want vd heuvel sr had hem toch niet nodig. :)
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Re: 0-auto

Berichtdoor StevenK » ma apr 17, 2006 20:27

Franky schreef:
Erik de Wild schreef:Als dit niet herkenbaar is.......dan moet hij beter in zijn spiegels kijken.

Groet Erik


De spiegel is dan ook op vakkundige wijze eraf gereden door Bijvelds want vd heuvel sr had hem toch niet nodig. :)

ROFL
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Franky » ma apr 17, 2006 20:30

StevenK schreef:Maar laten we wel wezen: Gert is niet de enige die wel eens niet snel genoeg opzij gaat. Er rijden er genoeg in het veld rond die het motto 'als je er langs wilt, moet je maar zien dat je harder gaat' hanteren en echt geen ruimte geven om je te laten passeren en dat gaat zeker niet alleen over snelle mensen in snelle auto's maar ook over langzame mensen in snelle auto's of snelle mensen in langzame auto's.

Die mensen hebben vaak hetzelfde argument: ze zijn binnen hun klasse/subkampioenschap/vriendenclub aan het strijden op de seconde en willen daarom geen halve seconde missen bij het er lang laten van een snellere deelnemer.



Er zijn zelfs deelnemers die een schakelaar hebben om hun remlichten uit te schakelen. Zodat de achteropkomende deelnemer die sneller is niet kan zien waar er geremd word en daarmee zijn voordeel doet.
Bijkomend nadeel is dat je er dan ook wel wat botsingen mee kunt veroorzaken als je vroeger remt dan de snellere deelnemer achter je.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Niels van de Poll » ma apr 17, 2006 20:31

Afbeelding

Zelfs erik wevers was aanwezig in Almere in een dikke Audi A8 4.0 V8, dat is even wat anders als een 2.0 corolla wrc haha :wink: .
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor StevenK » ma apr 17, 2006 20:32

Franky schreef:Er zijn zelfs deelnemers die een schakelaar hebben om hun remlichten uit te schakelen. Zodat de achteropkomende deelnemer die sneller is niet kan zien waar er geremd word en daarmee zijn voordeel doet.
Bijkomend nadeel is dat je er dan ook wel wat botsingen mee kunt veroorzaken als je vroeger remt dan de snellere deelnemer achter je.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar het schijnen niet de minsten te zijn die zich van deze onsportieve ongein bedienen..
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Niels van de Poll » ma apr 17, 2006 20:35

Afbeelding

En Johan Faes maakte er ook een zooitje van toen hij wegreed met de EVO7 van zijn vrouw!
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Holkers » ma apr 17, 2006 21:18

4,2 8)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Campos » ma apr 17, 2006 22:38

StevenK schreef:Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?


www.team-dakar.com schreef:Ook in de cockpit is plek voor de Sentinel. Dit apparaatje waarschuwt de deelnemer als hij/zij wordt ingehaald.
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor StevenK » di apr 18, 2006 5:43

Campos schreef:
StevenK schreef:Nadat De Rooij de start geweigerd werd, heb ik verder niet meer gekeken, maar ik krijg nu toch de indruk dat ik wat gemist heb ?


www.team-dakar.com schreef:Ook in de cockpit is plek voor de Sentinel. Dit apparaatje waarschuwt de deelnemer als hij/zij wordt ingehaald.

Aha, ik had wel iets gelezen over dat systeem en de naam ervan is eigenlijk ook wel heel logisch, maar het was me al weer geheel ontschoten.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor official No. 27768 » di apr 18, 2006 7:31

kwam nog iemand van prodrive tegen bij Van Eldik,

of had hij alleen maar een trui ervan aan?
hij was wel flink aan het opschrijven, bellen enz.

Afbeelding
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor MartijnS » di apr 18, 2006 8:15

Die was volgens mij overgekomen ivm de problemen met de auto.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor StevenK » di apr 18, 2006 8:18

MartijnS schreef:Die was volgens mij overgekomen ivm de problemen met de auto.

http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=652
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor admin » di apr 18, 2006 8:29

StevenK schreef:
pipo schreef:Steven dan zij wij in Belgie toch wel wat slimmer om Louis van roey in de colsoul mitsu als 0 de proef traag te laten afrijden en nakijken
en als in Nederland de 0 op snelheid word bijgehaald door de 1 kan echt niet !!!

Dat de 0 op snelheid ingehaald wordt heb ik op zich geen problemen mee; er zijn tenslotte maar weinig 0-rijders die met een snellere auto rijden dan de startnummer 1.

Maar ondanks dat de 0 op wedstrijdsnelheid dient te rijden, ben ik van mening dat diezelfde 0 bij twijfel moet kiezen voor laten passeren. Dit, maar ook wat er in de Tank S sprint gebeurde, waar iemand die voor de winst reed door een voorauto opgejaagd en ingehaald werd, vind ik niet kunnen. Net zo goed als dat een langzamere deelnemer altijd een snellere ruimte moet geven, moet een rijder buiten competitie elke wedstrijddeelnemer voor laten.

Juist op een rondkoers hebben voorauto's nu éénmaal niets meer te zoeken zodra er deelnemers op de proef zijn.


Steven je hebt gelijk een voorbeeld te pakken waar de 0 auto sneller is dan de deeelnemers van de wedstrijd!...
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor StevenK » di apr 18, 2006 8:42

admin schreef:Steven je hebt gelijk een voorbeeld te pakken waar de 0 auto sneller is dan de deeelnemers van de wedstrijd!...

Maar ook dan mag 'ie geen dingen doen die invloed hebben op de wedstrijd.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron