Foto's Amsterdam rallysprint

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Joost » wo sep 06, 2006 21:39

Mijn foto's zijn een beetje donker, als iemand foto's hebben wil pm mij dan even dan bewerk ik ze even voor je.
Avatar gebruiker
Joost
 
Berichten: 187
Geregistreerd: za maart 11, 2006 19:08
Woonplaats: Daarlerveen, Twente

Berichtdoor Slepertje » wo sep 06, 2006 21:46

Joost schreef:Mijn foto's zijn een beetje donker, als iemand foto's hebben wil pm mij dan even dan bewerk ik ze even voor je.


Kan ik jouw mijn buurman ook even sturen dan ????? die ook een beetje donker 8) :lol:
Slepertje
 
Berichten: 72
Geregistreerd: zo feb 19, 2006 12:33
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor MartijnS » wo sep 06, 2006 21:54

Slepertje schreef:De één kijkt rally , de anderen .......camera

Groetjes Bert Kamp


Hehe..ik sta gelukkig maar half in beeld ;)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Joost » wo sep 06, 2006 22:08

Slepertje schreef:
Joost schreef:Mijn foto's zijn een beetje donker, als iemand foto's hebben wil pm mij dan even dan bewerk ik ze even voor je.


Kan ik jouw mijn buurman ook even sturen dan ????? die ook een beetje donker 8) :lol:


hahahaha ik gooi wel een pakje bloem tegen zijn hoofd, is hij ook gelijk blank :lol: 8)
Avatar gebruiker
Joost
 
Berichten: 187
Geregistreerd: za maart 11, 2006 19:08
Woonplaats: Daarlerveen, Twente

Berichtdoor HJD » do sep 07, 2006 9:32

Arfman schreef:
HJD schreef:Ik ga nu nog even kijken of ik hem eruit krijg, en anders is het morgen naar Konijnenberg. En dat allemaal net anderhalve week voor de GTR.

Balen :roll:
Kan je verder helaas niet helpen, heb zelf ook een Bigma maar die heb ik zelf nodig (daarnaast weet ik neit of je Canon of Nikon schiet, ik Nikon iig).


Is inderdaad balen :roll:

Als je zelf trouwens ooit merkt dat de lock een beetje losjes wordt, dan zou ik de lock maar een losmaken, en kijken of de schroefjes er nog goed inzitten. Op een aantal forums zie ik ook dat je de schroefjes van de lock moet omdraaiien. Dus de schroefjes van de buitenkant naar de binnenkant, omdat die iets groter zijn en vaster zitten. Ik had er na de BHV namelijk ook een ander schroefje ingedraaid, en die zit nog steeds vast, maar die originele is er weer uit. Ik kan nu misschien tot 60/70 mm zoomen, en dan houdt het op :( .

Ik schiet zelf met Nikon.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor Jan » do sep 07, 2006 10:58

Arfman schreef:Hmm .. kun je die lock zomaar losdraaien dan? Dan valt alles toch naar binnen toe? Volgens mij zit die van mij nog wel vast, maar zal eens checken.


Heb het Henk-Jan heel voorzichtig zien doen, alst goed is blijft het dan nog wel zitten :wink:

Maar zolang die nog vast zit, niet aankomen :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Hein » do sep 07, 2006 11:22

Ook op sportbetuwe staan nu de foto's

Afbeelding

Zolas gebruikelijk probeer ik daar andere foto's te plaatsen als hier.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor HJD » do sep 07, 2006 17:38

Jan schreef:
Arfman schreef:Hmm .. kun je die lock zomaar losdraaien dan? Dan valt alles toch naar binnen toe? Volgens mij zit die van mij nog wel vast, maar zal eens checken.


Heb het Henk-Jan heel voorzichtig zien doen, alst goed is blijft het dan nog wel zitten :wink:

Maar zolang die nog vast zit, niet aankomen :D


Heb het inderdaad voorzichtig gedaan (en met schroevendraaiertje die magnetisch is, want anders ben je die mini schroefjes zo kwijt). Deze schroevendraaier had ik gelukkig al bij me na de problemen bij de BHV.

Als het goed is valt er dan niets binnenin, als de lock tenminste nog werkt. Dat kan in zijn geheel nooit naar binnen vallen, alleen de schroefjes kunnen naar binnen vallen, wanneer ze los zijn gegaan. Probleem is nu ook dat ik de lens bijna 2 jaar heb, en dus geen garantie meer heb. Dus maar kijken wat ik ga doen, en wat de kosten voor reparatie zullen zijn. Misschien toch op zoek naar een ander lensje? :roll:. Morgen maar eens naar Konijn, en dan zien we wel verder. Zal waarschijnlijk een lensje huren worden ergens.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor StevenK » do sep 07, 2006 18:24

HJD schreef:Probleem is nu ook dat ik de lens bijna 2 jaar heb, en dus geen garantie meer heb.

De lokale jurist roept: 'op grond van het burgerlijk wetboek en richtlijn 99/44 heb je *altijd* minimaal 2 jaar garantie. Gezien het feit dat een objectief veel langer dat hoort mee te gaan, kun je zelfs met succes na die twee jaar nog garantie afdwingen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor HJD » do sep 07, 2006 18:27

StevenK schreef:
HJD schreef:Probleem is nu ook dat ik de lens bijna 2 jaar heb, en dus geen garantie meer heb.

De lokale jurist roept: 'op grond van het burgerlijk wetboek en richtlijn 99/44 heb je *altijd* minimaal 2 jaar garantie. Gezien het feit dat een objectief veel langer dat hoort mee te gaan, kun je zelfs met succes na die twee jaar nog garantie afdwingen.


OK, bedankt voor de tip! Zal kijken wat ik ermee kan. Ook als ze het zo vermelden in alle boekjes en bijgeleverde papieren van Sigma kan dat?
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor rallypicture » do sep 07, 2006 18:31

Jazeker Jan ,iemand moet er op toezien dat die witte hesjes niet zomaar naar de overkant gaan en zich met de gezellige meute vermengen


:cry: Bert, pas op hè anders plaats ik je ook op dit forum :D :D

:wink: groeten Erik
Erik van t Land RALLYPICTURE.NL
Avatar gebruiker
rallypicture
 
Berichten: 161
Geregistreerd: zo okt 16, 2005 19:55
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor StevenK » do sep 07, 2006 18:49

HJD schreef:
StevenK schreef:
HJD schreef:Probleem is nu ook dat ik de lens bijna 2 jaar heb, en dus geen garantie meer heb.

De lokale jurist roept: 'op grond van het burgerlijk wetboek en richtlijn 99/44 heb je *altijd* minimaal 2 jaar garantie. Gezien het feit dat een objectief veel langer dat hoort mee te gaan, kun je zelfs met succes na die twee jaar nog garantie afdwingen.


OK, bedankt voor de tip! Zal kijken wat ik ermee kan. Ook als ze het zo vermelden in alle boekjes en bijgeleverde papieren van Sigma kan dat?

Yep. Maar ik denk wel dat je wat moeite zult hebben om garantie te krijgen. Ik weet niet in hoeverre Konijn zich aan de regels wil houden.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Joost » do sep 07, 2006 20:56

Het is geen moeilijke zaak, ik kom er ook altijd. Denk wel dat ze je willen helpen.
Avatar gebruiker
Joost
 
Berichten: 187
Geregistreerd: za maart 11, 2006 19:08
Woonplaats: Daarlerveen, Twente

Berichtdoor Joost » do sep 07, 2006 23:25

huurlens p/weekend (denkend aan een Nikkor 70-200 F2.8 ) kost 25 euro. Best goedkoop toch?
Avatar gebruiker
Joost
 
Berichten: 187
Geregistreerd: za maart 11, 2006 19:08
Woonplaats: Daarlerveen, Twente

Berichtdoor HJD » do sep 07, 2006 23:54

Joost schreef:huurlens p/weekend (denkend aan een Nikkor 70-200 F2.8 ) kost 25 euro. Best goedkoop toch?


Al lang geinformeerd. Maar was verhuurd van de 10e tot de 18e :( . Dus heb daar nu niets aan. Kijk eerst morgen wat eruit komt rollen, en heb dan misschien nog wel een ander adresje waar ik voor dezelfde prijs ook een 70-200 kan huren.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten