PTS materiaal uit de oude doos

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor mastersevius » zo mei 27, 2007 11:34

Bas Bleijenberg schreef:
Ton Van Spanje schreef:1990, Jens-Ole Kristiansen


Afbeelding


Reed hij in 1986 niet met een heuse 205 T16 mee in de Tulpen rallye?
Kan me nog herinneren dat ie 's ochtends vroeg met vuurrode remmen en uitlaatspruitsuk aan de finish van een proef stond ergens net buiten Barneveld. Dat maakte toendertijd nogal indruk op mij :lol: Volgens mij stond er toen ook een MG 6R4 aan de start maar die was al snel verdwenen?

Bas

Ik weet wel zeker dat hij mee deed aan de golden tulip rally 86 met de 205.
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 13:39

Bas Bleijenberg schreef:Reed hij in 1986 niet met een heuse 205 T16 mee in de Tulpen rallye?
Kan me nog herinneren dat ie 's ochtends vroeg met vuurrode remmen en uitlaatspruitsuk aan de finish van een proef stond ergens net buiten Barneveld. Dat maakte toendertijd nogal indruk op mij :lol: Volgens mij stond er toen ook een MG 6R4 aan de start maar die was al snel verdwenen?

Bas


Hij reed in 1986 inderdaad met een 205 T16. (Op een Andorra kenteken, belastingtechnisch zal dat wel prettig geweest zijn :) ) Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.

Die Metro, bij de Tulpenrally, is uitgebrand.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 15:25

Ton Van Spanje schreef:
Hij reed in 1986 inderdaad met een 205 T16. (Op een Andorra kenteken, belastingtechnisch zal dat wel prettig geweest zijn :) ) Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.

Die Metro, bij de Tulpenrally, is uitgebrand.


205 T16 kan je niet op NL kenteken krijgen.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 15:34

Franky schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Hij reed in 1986 inderdaad met een 205 T16. (Op een Andorra kenteken, belastingtechnisch zal dat wel prettig geweest zijn :) ) Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.

Die Metro, bij de Tulpenrally, is uitgebrand.


205 T16 kan je niet op NL kenteken krijgen.


Franky,

Al geprobeerd? :)
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 16:01

Ton Van Spanje schreef:Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.



Afbeelding
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 16:25

Ton Van Spanje schreef:
Ton Van Spanje schreef:Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.



Afbeelding


Dat is een echte misschien wel al een evo1.
In Hengelo had ik de EVO2 geregeld met de mooie grote taartschep.
Schijnt weer 100 pk en 150 kg gewicht te schelen in het voordeel van de evo2.
Laatst bijgewerkt door Franky op zo mei 27, 2007 16:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 16:28

Ton Van Spanje schreef:
Franky schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Hij reed in 1986 inderdaad met een 205 T16. (Op een Andorra kenteken, belastingtechnisch zal dat wel prettig geweest zijn :) ) Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.

Die Metro, bij de Tulpenrally, is uitgebrand.


205 T16 kan je niet op NL kenteken krijgen.


Franky,

Al geprobeerd? :)

Nee maar er is geen enkele auto op nl kenteken van dat type.
Er zijn er wel die het geprobeerd hebben als ik de verhalen geloof. Zelfs de straatuitvoring is niet gelukt. In Frankrijk en GB schijnt het wel te lukken. Volgens mij is er ook een belg die zo'n auto op kenteken heeft maar die had hem via GB gedaan begreep ik.

Ik hoef me er ook niet druk over te maken. Ik heb het geld er toch niet voor(over).
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 17:10

Franky schreef:[Volgens mij is er ook een belg die zo'n auto op kenteken heeft maar die had hem via GB gedaan begreep ik.


En via Duitsland? Belgie gaat ook moeilijk. Vriend van mij uit België kocht in Nederland een Porsche 944 uit Italië. De auto was nog niet ingevoerd en gekeurd, dus dat zou rechtstreeks via België gebeuren. Zelfs dat ging al moeilijk om hem in België op kenteken te krijgen. Uiteindelijk de German connection maar gedaan.

Note: Afgelopen maand is de auto, na ruim 4 jaar veel plezier, naar Nederland gegaan. :)
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor LeonM » zo mei 27, 2007 17:52

Als je een B. kenteken hebt is er toch sprake van een EU goedkeur? Dan krijg je in NL ook een kenteken. Ik zou er wel een willen...... en het er voor over hebben. En ik weet ook al wie ik als navi zou vragen voor de 1e wedstrijd :wink:
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 17:57

LeonM,

Met een Italiaans kenteken zou je toch ook een kenteken in Belgie kunnen krijgen? Beide zijn EU. En met een auto uit Frankrijk kan het toch ook geen probleem zijn om die in Nederland op kenteken te krijgen? Allebei EU.......
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 18:03

LeonM schreef:Als je een B. kenteken hebt is er toch sprake van een EU goedkeur? Dan krijg je in NL ook een kenteken. Ik zou er wel een willen...... en het er voor over hebben. En ik weet ook al wie ik als navi zou vragen voor de 1e wedstrijd :wink:



:roll: moi???? :roll:
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 27, 2007 18:50

Franky schreef:
LeonM schreef:Als je een B. kenteken hebt is er toch sprake van een EU goedkeur? Dan krijg je in NL ook een kenteken. Ik zou er wel een willen...... en het er voor over hebben. En ik weet ook al wie ik als navi zou vragen voor de 1e wedstrijd :wink:



:roll: moi???? :roll:



Neem dan wel een extra carterpan mee voor jouw Leon (Seat) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 19:05

Ton Van Spanje schreef:
Franky schreef:
LeonM schreef:Als je een B. kenteken hebt is er toch sprake van een EU goedkeur? Dan krijg je in NL ook een kenteken. Ik zou er wel een willen...... en het er voor over hebben. En ik weet ook al wie ik als navi zou vragen voor de 1e wedstrijd :wink:



:roll: moi???? :roll:



Neem dan wel een extra carterpan mee voor jouw Leon (Seat) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nou geen probleem hoor.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Bas Bleijenberg » ma mei 28, 2007 12:46

Franky schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Ton Van Spanje schreef:Ik heb nog ergens een foto die tijdens de GTR is gemaakt. Zal hem wel eens inscannen.



Afbeelding


Dat is een echte misschien wel al een evo1.
In Hengelo had ik de EVO2 geregeld met de mooie grote taartschep.
Schijnt weer 100 pk en 150 kg gewicht te schelen in het voordeel van de evo2.


Vraag me af of een echte(fabrieks) was. Zijn wat details aan de auto die erop wijzen dat het een omgebouwde straatauto was. Denk aan de blauwe onderplaat die er niet op zit, luchtinlaten aan de zijkant zijn 'straat' etc. Maar even zo goed was het een indrukwekkende auto en als Peugeot liefhebber ben ik blij dat ik hem toen in actie heb gezien.

Grt, Bas
Bas Bleijenberg
 
Berichten: 12
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:40
Woonplaats: Vleuten

Berichtdoor antoine » ma mei 28, 2007 13:01

Twee fototjes van Torben Sorensen en zijn renault 5 alpine, het jaartal wat erop staat klopt niet. Dit moet 1980 zijn.
Mocht er nog iemand foto's hebben van Torben en zijn 5je of opel kadett gte, zal ik die graag willen ontvangen.
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten