foto/video Hellendoornrally 2015

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Foto's | Hellendoorn Rally 2015

Berichtdoor Jorick » wo sep 23, 2015 8:05

      Op KP Notter was de veiligheidszone bij de Bosweg ook wel erg groot.:shock:
      Bij de Ypeloschoolweg op KP Ypelo had je echt een verrekijker nodig.
      En bij KP Markelo hebben we helaas verkeerd gegokt, geen spektakelpunt.

    Er zitten weer een aantal mooie foto's en video's tussen hierboven!
    De onverharde S-bocht op KP Ypelo heeft ook mooie beelden opgeleverd.

    Deze keer samen met mijn broertje een album gemaakt.
    Hieronder staan onze foto's van de Hellendoorn Rally.

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Nog meer foto's bekijken? Hellendoorn Rally 2015
    De foto's zijn ook te bestellen op KolmanSport.com.
    KolmanSport.com | Canon EOS 7D
    Avatar gebruiker
    Jorick
     
    Berichten: 796
    Geregistreerd: vr maart 05, 2010 17:10
    Woonplaats: Nijverdal

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor hans vermeer » wo sep 23, 2015 8:06

    DvM schreef:Niet de Hellendoornrally die ik gewend ben met die volkomen uit de hand gelopen veiligheidszones.
    Ook weinig mooie, vanaf de voorkant gefotografeerde actiefoto's gezien. Echt tevreden ben ik ook niet met mijn foto's. Hierbij de 5 van mij.


    Toch wel mooie platen, Dik ! Ik heb me ook rot geërgerd aan de als maar groter wordende veiligheidszone's. Het gaat er op lijken dat ze liever geen publiek meer willen zien bij deze mooie evenementen. Voorbeeldje: Op Beuseberg stond ik bij het kruispunt met het onverhard, de heren officials hadden zichzelf de mooiste plek toegeëigend (afgezet met lint) en stonden tijdens de wedstrijd ook nog eens hinderlijk in beeld. Hier zijn echt wel andere oplossingen voor. De collega persfotografen zijn al helemaal niet meer enthousiast sinds zij ook achter het lint moeten.
    op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
    Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
    Avatar gebruiker
    hans vermeer
     
    Berichten: 434
    Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
    Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor DvM » wo sep 23, 2015 8:20

    Klopt Hans met als gevolg dat een heel rijtje fotografen naast elkaar staat, veel te ver van de proef. Op een plaats waar de snelheid inmiddels niet meer stapvoets is,
    maar al hoog wat de vraag op laat komen of grote veiligheidszones de veiligheid vergroten.
    Avatar gebruiker
    DvM
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
    Woonplaats: Lunteren

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor hans vermeer » wo sep 23, 2015 9:22

    DvM schreef:Klopt Hans met als gevolg dat een heel rijtje fotografen naast elkaar staat, veel te ver van de proef. Op een plaats waar de snelheid inmiddels niet meer stapvoets is,
    maar al hoog wat de vraag op laat komen of grote veiligheidszones de veiligheid vergroten.


    Als het zo door gaat zijn de organisatie's bezig om de "echte rally-liefhebbers" weg te jagen, en zal dat op den duur het einde van de rallysport zijn !
    op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
    Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
    Avatar gebruiker
    hans vermeer
     
    Berichten: 434
    Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
    Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor A en P Rally Jan » wo sep 23, 2015 13:58

    hans vermeer schreef:
    DvM schreef:Klopt Hans met als gevolg dat een heel rijtje fotografen naast elkaar staat, veel te ver van de proef. Op een plaats waar de snelheid inmiddels niet meer stapvoets is,
    maar al hoog wat de vraag op laat komen of grote veiligheidszones de veiligheid vergroten.


    Als het zo door gaat zijn de organisatie's bezig om de "echte rally-liefhebbers" weg te jagen, en zal dat op den duur het einde van de rallysport zijn !

    Daarom zijn wij blij, dat we zaterdag weer naar Belgie kunnen!!!!!!
    A en P Rally Jan
     
    Berichten: 491
    Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
    Woonplaats: Elburg

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor erikjan » wo sep 23, 2015 14:02

    veiligheidsafstand 75 meter, hoorde ik zaterdag op Ypelo.......
    Avatar gebruiker
    erikjan
     
    Berichten: 4340
    Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
    Woonplaats: Almelo

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor DvM » wo sep 23, 2015 14:03

    Ja, A en P Rally Jan, uitwijken naar België; de oplossing voor velen.
    Avatar gebruiker
    DvM
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
    Woonplaats: Lunteren

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor A en P Rally Jan » wo sep 23, 2015 15:41

    DvM schreef:Ja, A en P Rally Jan, uitwijken naar België; de oplossing voor velen.

    En hele gave proeven Dik!!!!!!
    A en P Rally Jan
     
    Berichten: 491
    Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
    Woonplaats: Elburg

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor mmrizio » do sep 24, 2015 8:28

    Mee eens: Voor mij viel de rally ook tegen. Deels doordat van proef Hellendoorn een aantal mooie punten eruit waren gevallen door officialtekort. Maar ook door veiligheidszones die soms behoorlijk overdreven waren.
    mmrizio
     
    Berichten: 698
    Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor richardhammers » do sep 24, 2015 19:13

    Mijn foto's zijn ook online op mijn site http://www.rallyinthepicture.nl

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    richardhammers
     
    Berichten: 89
    Geregistreerd: wo dec 10, 2008 21:23
    Woonplaats: Nijverdal

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor Rally Bas » do sep 24, 2015 20:21

    DvM schreef:Ja, A en P Rally Jan, uitwijken naar België; de oplossing voor velen.


    In Belgie gaat het dezelfde kant op. De negatieve spiraal is nauwelijks te stoppen. Steeds minder publiek (ivm de kosten?) en dan ook nog eens niets kunnen zien. Als dan de pers ook op afstand gehouden wordt, wie maakt het potentieele publiek (de jeugd) dan enthousiast? Gevolg: minder leuke video's en foto's, nog minder publiek, minder sponsors, minder rijders enz. enz.. Wat overblijft is gamen. Triest maar waar. Veiligheid is natuurlijk heel belangrijk, ook voor het voortbestaan van de sport, maar we zijn aan het doorslaan. Hoe dan ook, ik film alleen nog het NKR, zij het met steeds minder plezier. In de ELE en in Hellendoorn meer gelopen dan gezien en gefilmd. Heel frustrerend als je 2 km. gelopen hebt en uit armoede weer terugkeert op het eerste punt en het slechte zicht maar voor lief neemt. Sorry kijkers.
    Er zijn nog wel spectakelpunten te vinden, maar die zie je dan ook terug in alle video's. Is dat wat kijkers willen? :cry:
    Avatar gebruiker
    Rally Bas
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: za aug 15, 2015 8:17
    Woonplaats: Almelore

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor erikjan » do sep 24, 2015 21:20

    helaas waren niet alle verkeersregelaars even goed op de hoogte qua parkeermogelijkheden..... Luttenberg en Notter ging perfect (enthousiaste mensen, keurige parkeerweilanden), Markelo daarentegen was niet top (2 oude heren, niet bereidwillig, alleen instructie om door te sturen...)
    Avatar gebruiker
    erikjan
     
    Berichten: 4340
    Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
    Woonplaats: Almelo

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor A en P Rally Jan » vr sep 25, 2015 8:25

    Rally Bas schreef:
    DvM schreef:Ja, A en P Rally Jan, uitwijken naar België; de oplossing voor velen.


    In Belgie gaat het dezelfde kant op. De negatieve spiraal is nauwelijks te stoppen. Steeds minder publiek (ivm de kosten?) en dan ook nog eens niets kunnen zien. Als dan de pers ook op afstand gehouden wordt, wie maakt het potentieele publiek (de jeugd) dan enthousiast? Gevolg: minder leuke video's en foto's, nog minder publiek, minder sponsors, minder rijders enz. enz.. Wat overblijft is gamen. Triest maar waar. Veiligheid is natuurlijk heel belangrijk, ook voor het voortbestaan van de sport, maar we zijn aan het doorslaan. Hoe dan ook, ik film alleen nog het NKR, zij het met steeds minder plezier. In de ELE en in Hellendoorn meer gelopen dan gezien en gefilmd. Heel frustrerend als je 2 km. gelopen hebt en uit armoede weer terugkeert op het eerste punt en het slechte zicht maar voor lief neemt. Sorry kijkers.
    Er zijn nog wel spectakelpunten te vinden, maar die zie je dan ook terug in alle video's. Is dat wat kijkers willen? :cry:

    Nou dat valt reuze mee Rally Bas, in Belgie is het al jaren beter, een beetje ''rallygek land'' ,maar dan op de goede manier!!!!
    A en P Rally Jan
     
    Berichten: 491
    Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
    Woonplaats: Elburg

    Re: foto/video Hellendoornrally 2015

    Berichtdoor Willowstreet » vr sep 25, 2015 8:50

    Onze samenvatting van de Hellendoorn Rally 2015.

    https://youtu.be/aiDcIoKKNnE
    Willowstreet
     
    Berichten: 25
    Geregistreerd: wo jan 08, 2014 8:54

    Vorige

    Keer terug naar Foto's

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten