ook 1e keer dat ik mee doe
ik heb ook wel een foutje gemaakt
maar dit lijkt me wel grappig zie wel waar ik eindig
Sanderboy schreef:wanneer krijg je punten als de rally geweest is en als je wat goed hebt ofzo
Holkers schreef:Sanderboy schreef:wanneer krijg je punten als de rally geweest is en als je wat goed hebt ofzo
Nee, doen we altijd voor de rally. Dat is makkelijker voor ons. Na lang overleg hebben we besloten om Wim Salabim de TankS te laten winnen voor Hein en Mantaboy...![]()
Wim Salabim schreef:Holkers schreef:Sanderboy schreef:wanneer krijg je punten als de rally geweest is en als je wat goed hebt ofzo
Nee, doen we altijd voor de rally. Dat is makkelijker voor ons. Na lang overleg hebben we besloten om Wim Salabim de TankS te laten winnen voor Hein en Mantaboy...![]()
Echt waar?!?!?!?! Dan zal ik m'n poule eens vlug in gaan vullen, of hoeft dit dan ook niet per sé?
Holkers schreef:Sanderboy schreef:wanneer krijg je punten als de rally geweest is en als je wat goed hebt ofzo
Oftewel, daags na de wedstrijd krijg je je puntjes...![]()
mantaboy schreef:Holkers schreef:Sanderboy schreef:wanneer krijg je punten als de rally geweest is en als je wat goed hebt ofzo
Oftewel, daags na de wedstrijd krijg je je puntjes...![]()
Ik speel niet eens mee.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast