Graag ook dit jaar weer poultje doen.
Ik zou ook graag mee willen doen, kun je dan nu al je top 10 maken voor de Tank S?
mastersevius schreef:Ik heb net ook even de Rallypoule ingevuld. Toen ik dat gedaan had, heb ik ook even de andere deelnemers bekeken. Hier zie ik vaak de naam bijvelds, of Garvelink verschijnen. Aangezien die niet mee doen, lijkt het mij handig voor die mensen dat ze er een andere naam neerzetten.
M.v.g Rémon
Gijs G schreef:mastersevius schreef:Ik heb net ook even de Rallypoule ingevuld. Toen ik dat gedaan had, heb ik ook even de andere deelnemers bekeken. Hier zie ik vaak de naam bijvelds, of Garvelink verschijnen. Aangezien die niet mee doen, lijkt het mij handig voor die mensen dat ze er een andere naam neerzetten.
M.v.g Rémon
maar handiger voro jou als ze dat niet doen, kun jij namelijk makelijker voor heb eindigen
mastersevius schreef:Gijs G schreef:mastersevius schreef:Ik heb net ook even de Rallypoule ingevuld. Toen ik dat gedaan had, heb ik ook even de andere deelnemers bekeken. Hier zie ik vaak de naam bijvelds, of Garvelink verschijnen. Aangezien die niet mee doen, lijkt het mij handig voor die mensen dat ze er een andere naam neerzetten.
M.v.g Rémon
maar handiger voro jou als ze dat niet doen, kun jij namelijk makelijker voor heb eindigen
Inderdaad daar heb je gelijk in. Toch vind ik het leuker, dat iedereen gewoon namen notereerd, die ook daadwerkelijk mee doen. Anders zeggen ze straks dat ze verloren hebben, omdat ze niet wisten dat Bijvelds en Garvelink niet meededen.
Holkers schreef:mastersevius schreef:Gijs G schreef:mastersevius schreef:Ik heb net ook even de Rallypoule ingevuld. Toen ik dat gedaan had, heb ik ook even de andere deelnemers bekeken. Hier zie ik vaak de naam bijvelds, of Garvelink verschijnen. Aangezien die niet mee doen, lijkt het mij handig voor die mensen dat ze er een andere naam neerzetten.
M.v.g Rémon
Inderdaad daar heb je gelijk in. Toch vind ik het leuker, dat iedereen gewoon namen notereerd, die ook daadwerkelijk mee doen. Anders zeggen ze straks dat ze verloren hebben, omdat ze niet wisten dat Bijvelds en Garvelink niet meededen.
Ik bestel mijn eten in een restaurant ook niet voordat ik de menukaart gezien heb...
richard rallyfan schreef:Even een vraagje m.b.t. de poule voor Almere.
De poule is voor de rally en niet voor de sprint dus is dan de sluitingsdatum zaterdag avond of vananvond?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten