rally04 schreef:AC schreef:Hij doet het (nog) niet. De pagina met de invulmogelijkheden komt niet te voorschijn.
Zat een foutje in de naam, is gemaakt
PVG schreef:rally04 schreef:AC schreef:Hij doet het (nog) niet. De pagina met de invulmogelijkheden komt niet te voorschijn.
Ik mis in de deelnemers nog een paar namen en een heel belangrijke. Vroeger konden we die zelf invullen. Kan dat nu ook?
Groeten
rally04 schreef:PVG schreef:rally04 schreef:AC schreef:Hij doet het (nog) niet. De pagina met de invulmogelijkheden komt niet te voorschijn.
Ik mis in de deelnemers nog een paar namen en een heel belangrijke. Vroeger konden we die zelf invullen. Kan dat nu ook?
Groeten
Zelf invullen kan helaas niet , ik had de deelnemerslijst van de almererally.nl site overgenomen. Maar welke namen mis je dan zet ik ze er even bij ?
MegaRally schreef:PVG schreef:Zelf invullen kan helaas niet , ik had de deelnemerslijst van de almererally.nl site overgenomen. Maar welke namen mis je dan zet ik ze er even bij ?
Bijvelds!!!!
dalenbart schreef:als ik mijn voorspelling wil invullen geeft hij aan dat er een interne serverfout inzit waardoor ik niet kan invullen
rally04 schreef:MegaRally schreef:PVG schreef:Zelf invullen kan helaas niet , ik had de deelnemerslijst van de almererally.nl site overgenomen. Maar welke namen mis je dan zet ik ze er even bij ?
Bijvelds!!!!
PVG schreef:rally04 schreef:MegaRally schreef:PVG schreef:Zelf invullen kan helaas niet , ik had de deelnemerslijst van de almererally.nl site overgenomen. Maar welke namen mis je dan zet ik ze er even bij ?
Bijvelds!!!!
Heb hem helaas nog nergens op een inschrijflijst gezien , gingen ook geruchten dat die als x rijder ging rijden. Dus vandaar dat bijvelds er niet bij staat.
Dan wachten we vanavond de deelnemerslijst even af. Als hij met startnummer 30 erop staat, vul je de poule dan nog aan?
rally04 schreef:MegaRally schreef:PVG schreef:Zelf invullen kan helaas niet , ik had de deelnemerslijst van de almererally.nl site overgenomen. Maar welke namen mis je dan zet ik ze er even bij ?
Bijvelds!!!!
Heb hem helaas nog nergens op een inschrijflijst gezien , gingen ook geruchten dat die als x rijder ging rijden. Dus vandaar dat bijvelds er niet bij staat.
Dan wachten we vanavond de deelnemerslijst even af. Als hij met startnummer 30 erop staat, vul je de poule dan nog aan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast