Respect

Een poule voor alle wedstrijden van het Rallyclinic Dutch Open

Berichtdoor Holkers » zo apr 29, 2007 20:30

Frevo schreef:
Holkers schreef:
JoostS schreef:Overigens vraag ik me soms ook wel eens af wat alle voorrijders dan doen? Zijn die nou echt alleen maar daar om een beetje met een gesponsorde auto rond te rijden? Of wordt er ooit nog wel eens gekeken naar hoe het publiek ergens staat om ze vervolgens daarop aan te spreken?


Jep. Toevallig in Hulst bij de start van KP5 werden de mensen in de buitenbocht van de links/rechts combinatie (waar ze door het gat in de weg los kwamen) weggestuurd. Terecht in mijn ogen gezien het paaltje tikken van Tittmuss erg close was...


...waarna er meteen 10 'pershesjes' gingen staan... Is dat niet gevaarlijk dan? ;)


4 maar ;) Gevaar blijft, ben ik het mee eens.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor SylviaVisser » zo apr 29, 2007 21:52

En weer een official in een hes die tot de knieen kwam......KP1 :evil:

Rende over (bij blinde bocht) terwijl de KP reeds begonnen was.....die hesjes maken echt niet onsterflijk ofzo !!!
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Harry37 » zo apr 29, 2007 22:16

Harry37 schreef:
arno schreef:
Harry37 schreef:Ook wij hebben gisteren weer het nodige meegemaakt.

KP 4 / 8/ 12.

Op een grotte berg zand achter een sloot na een haase links mochten we niet staan.
Er was achter die berg zand namelijk het lint gespannen.

De marchall (snorremans) kon zich alleen hier nog maar mee bezig houden. Zal wel types nederlands zijn.

Een fluit heb ik op dat punt niet gehoord....... om toch te laten horen dat er een wagen aan komt.

Als hij zijn taak goed had gedaan zou hij wel de mensen die kort langs de weg zaten ( geen lint) deze daar weg hebben gehaald. Dat was pas gevaarlijk.

Oja je mocht wel achter het lint in de remzone staan.

Volgens ons was hij het spoor helemaal bijster.

Zijn vriend wel hesje zonder opschrift mocht wel met foto camera op deze berg zand staan. :x :x

Nou de foto krijg ik nog, en die komt hier te staan.

Wat een ergenis. :x :x :x

Verder geen rare punten gezien waar de marchalls hun werk goed deden zoals het hoort.

bedankt daarvoor, zonder jullie was er anders geen RALLY. :lol: :lol: :lol:

Harry

Deze bedoel je?
Afbeelding
Sorry, voor de marshal/vriend van :?

Ik stond in de "rem-zone" en ben het zeker met je eens dat deze marshal/vriend van daar niet mocht staan.
Als je marshal bent mag je geen foto's maken,je bent er immers voor de veiligheid. En als je vriend van bent,vind ik het helemaal erg.
De discussie dat de mensen achter het lint moeten staan vind ik niet helemaal juist van jou. Waar de linten moeten komen is door andere mensen beslist,en de marshals moeten voor veiligheid zorgen,dus toeshouwers achter de linten.
Dat vind ik ook, MAAR ben het er wel mee eens dat je op die zandheuvels VEEl veiliger stond dan in de rem-zone! Maar daar kan (zoals jij zegt "snorre-mans")andere marshal niks aan doen. Dit moet je dan de organisatie laten weten. (als je toch al de foto wilt doorsturen)

Dus de stelling "het moet van twee kanten komen,ben ik het helemaal eens" :!: :!:


Klasse, dank je wel.

Tuurlijk die marchall zet iedereen achter de linten, dus ook zijn evt vriend.
Daar ging op deze plek de discussie ook over met hem.

Als hij al jaren mee loopt kan hij ook tips aan de organisatie geven wat wel en niet veilig is.

kortom op die heuvel was veiliger dan een stukje verder op langs de weg.

ok daar kon hij niets aan doen maar een marchall is er ook voor dat soort oplettende zaken.

Verder kom ik al jaren bij de rally's en weet als geen ander dat veiligheid voorop staat.


Harry


deze foto had ik beloofd:

Afbeelding

Ik zie geen tekst marshall / of pers (trouwens die zijn wit)

Je zult er zo maar opstaan, vriend van de marshall

Harry
Avatar gebruiker
Harry37
 
Berichten: 451
Geregistreerd: di jan 17, 2006 19:19
Woonplaats: Brummen

Berichtdoor Rally 4 ever » zo apr 29, 2007 23:00

Je kunt wel lopen zeuren dat officials lopen te zeiken, maar ga er zelf maar is staan hele dag in de brandende zon op het zelfde punt!! Zei zorgen er voor dat jij een rally kunt kijken/rijden!!! Okee er zullen best wel is wat "zeikerts" tussen zitten. Maar ze staan er wel!!!
Rally 4 ever
 
Berichten: 19
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:58
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Holkers » ma apr 30, 2007 8:09

Rally 4 ever schreef:Je kunt wel lopen zeuren dat officials lopen te zeiken, maar ga er zelf maar is staan hele dag in de brandende zon op het zelfde punt!! Zei zorgen er voor dat jij een rally kunt kijken/rijden!!! Okee er zullen best wel is wat "zeikerts" tussen zitten. Maar ze staan er wel!!!


Lees dan eens dit hele topic door voordat je begint te schreeuwen !!!!!!!!!!!!! <-- genoeg !?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor TWENGELTJE » ma apr 30, 2007 9:17

Wat is er maarten te veel in de zon gezeten de laatste tijd , je bent zo kort af
Iedereen bezeft wel dat de officials nodig zijn en ook ik heb mijn dag soms wel eens niet,maar de een reageerd anders dan een ander

Ik vind het in ieder geval goed dat er voldoemde officials waren en niet zo als vorig jaar
``Officials keep on the good work``
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Rally 4 ever » ma apr 30, 2007 10:01

Holkers schreef:Lees dan eens dit hele topic door voordat je begint te schreeuwen !!!!!!!!!!!!! <-- genoeg !?


Ik heb het helemaal doorgelezen kerel. Mag toch ook wel mijn mening geven of niet dan?? :shock:
Rally 4 ever
 
Berichten: 19
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:58
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Holkers » ma apr 30, 2007 10:34

Rally 4 ever schreef:
Holkers schreef:Lees dan eens dit hele topic door voordat je begint te schreeuwen !!!!!!!!!!!!! <-- genoeg !?


Ik heb het helemaal doorgelezen kerel. Mag toch ook wel mijn mening geven of niet dan?? :shock:


Zeker, maar het gaat niet alleen over "zeik een official af".
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Rally 4 ever » ma apr 30, 2007 10:37

Holkers schreef:
Rally 4 ever schreef:
Holkers schreef:Lees dan eens dit hele topic door voordat je begint te schreeuwen !!!!!!!!!!!!! <-- genoeg !?


Ik heb het helemaal doorgelezen kerel. Mag toch ook wel mijn mening geven of niet dan?? :shock:


Zeker, maar het gaat niet alleen over "zeik een official af".


Zeikerd staat toch ook tussen aanhalings tekens, wist niet hoe ik het anders moest omschrijven :wink:
Rally 4 ever
 
Berichten: 19
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:58
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Holkers » ma apr 30, 2007 10:44

Mijn idee is dat er te snel geroepen wordt "ze staan er wel" en "ze maken de rally wel mogelijk". Dat is uiteraard wel zo en helemaal als je bedenkt dat het op vrijwillige basis is. Maar als er enkele mensen tussen zitten die zich niet aan de regels houden of hun taak niet uitvoeren kan en mag dat ook gezegd worden naar mijn idee. Het overgrote gros van de officials doet hun werk goed, let goed op, kan redelijk met het lastige Nederlandse publiek omgaan en zorgt er zeker voor dat een rally kan doorgaan. De meneer hier op de foto met de camera in de hand voert zijn taak niet goed uit (als het een official is iig) en mag daar op worden aangesproken. Of het wijsheid is om hem hier op het forum te zetten, laat ik in het midden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Rally 4 ever » ma apr 30, 2007 11:24

Holkers schreef:Mijn idee is dat er te snel geroepen wordt "ze staan er wel" en "ze maken de rally wel mogelijk". Dat is uiteraard wel zo en helemaal als je bedenkt dat het op vrijwillige basis is. Maar als er enkele mensen tussen zitten die zich niet aan de regels houden of hun taak niet uitvoeren kan en mag dat ook gezegd worden naar mijn idee. Het overgrote gros van de officials doet hun werk goed, let goed op, kan redelijk met het lastige Nederlandse publiek omgaan en zorgt er zeker voor dat een rally kan doorgaan. De meneer hier op de foto met de camera in de hand voert zijn taak niet goed uit (als het een official is iig) en mag daar op worden aangesproken. Of het wijsheid is om hem hier op het forum te zetten, laat ik in het midden.


Ik ben het met je eens hoe je het zo omschrijft!
Rally 4 ever
 
Berichten: 19
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:58
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor arno » ma apr 30, 2007 12:28

Holkers schreef:Mijn idee is dat er te snel geroepen wordt "ze staan er wel" en "ze maken de rally wel mogelijk". Dat is uiteraard wel zo en helemaal als je bedenkt dat het op vrijwillige basis is. Maar als er enkele mensen tussen zitten die zich niet aan de regels houden of hun taak niet uitvoeren kan en mag dat ook gezegd worden naar mijn idee. Het overgrote gros van de officials doet hun werk goed, let goed op, kan redelijk met het lastige Nederlandse publiek omgaan en zorgt er zeker voor dat een rally kan doorgaan. De meneer hier op de foto met de camera in de hand voert zijn taak niet goed uit (als het een official is iig) en mag daar op worden aangesproken. Of het wijsheid is om hem hier op het forum te zetten, laat ik in het midden.

Ik ben het ook helemaal met je eens.

:arrow: Wat dan als ik de stelling in de groep gooi: "ik word ook marshal,mag ik tenminste overal staan om foto's te maken?" en NEE,dat ga ik zeker niet doen :!:
Avatar gebruiker
arno
 
Berichten: 322
Geregistreerd: vr okt 14, 2005 20:39
Woonplaats: Heerlen

Berichtdoor wimo » ma apr 30, 2007 14:42

Dat zou ik ook zeker niet doen!

Aangezien er aan ons al gevraagd is om "foute" fotograferende officials op de plaat te zetten.
Dit om te gebruiken tijdens de official cursus, over hoe het niet moet.

Groetjes Monique
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 30, 2007 15:33

Ik zie geen tekst marshall ..



Dat is mijn punt al eerder geweest. Dit soort hesjes wekt een official indruk, maar er zou iets op moeten staan. (heb zelf een tweetal van deze liggen een met en een zonder "univé" :wink:

Als we eerst de verwarring uitbannen, kunnen we daarna (ver) oordelen.....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor briljant » ma apr 30, 2007 15:43

SylviaBos schreef:Ik zie geen tekst marshall ..



Dat is mijn punt al eerder geweest. Dit soort hesjes wekt een official indruk, maar er zou iets op moeten staan. (heb zelf een tweetal van deze liggen een met en een zonder "univé" :wink:

Als we eerst de verwarring uitbannen, kunnen we daarna (ver) oordelen.....
Daarom moeten we ook de officiele hesjes van de KNAF aan hebben. (die ben je als organisatie verplicht te huren bij de Rallypool)
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

VorigeVolgende

Keer terug naar Rallypoule

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten