[WK-Poule] WRC - Sweden Rally 2011

Een poule voor alle wedstrijden van het Rallyclinic Dutch Open

Berichtdoor Holkers » di feb 15, 2011 7:52

Rugnummers komen volgende poule, jij hebt nr. 13...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor pedduhwick » di feb 15, 2011 12:22

Is dat sarcastisch of? :P
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Holkers » di feb 15, 2011 12:31

Nee, toeval denk ik... Ik heb 1, Grungie 2 en dan de rest en dan kom je op nummer 13 uit...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Grungie » di feb 15, 2011 20:20

Jorick schreef:@ Holkers: Het is misschien leuk om ook de "Super Stage" van elke rally toe te voegen in deze competitie...


Als ik hier even mag op antwoorden, want zoals Holkers al schreef is het niet zijn systeem :

Holkers schreef:Lood om oud ijzer. Of de scratch of de powerstage en dan kies ik voor het makkelijke, de scratch. Daarbij is het systeem niet van mij ;) en kun je uiteindelijk heel veel vragen bedenken...


Het 'systeem' komt immers van mij. Holkers wint er immers geen doekjes om, deze poule (of pronostiek zoals wij het in Vlaanderen noemen) loopt al jaren op autosportforum.be - Dit jaar 10e jaargang waarvan ik enkel de eerste 2 niet volledig zelf heb gedaan - wel ondersteunt. En ook de 10e jaargang F1-pronostiek (sorry, poule).

Eea om te verduidelijken dat ik mijn 'systeem' na al die jaren redelijk goed ken. Holkers heeft mijn systeem feitelijk in bruikleen gekregen. Het is hetzelfde systeem.

Dat systeem had ik natuurlijk niet vanaf dag 1. Dat is langzamerhand gegreoid door steeds meer mogelijkheden toe te voegen. En door te leren en door ondervinden steeds verbeteringen aan te brengen. Het is dus bijgevolg, na al die jaren, al een redelijk uitgebreid systeem geworden. Ik zal nu niet bepaald het woord 'ingewikkeld' gebruiken maar simpel is toch wat anders.
Ik heb deze winter redelijk wat werk gehad om mijn systeem uit te breiden van een top 8 naar een top 10. Daar is redelijk wat werk aan geweest, zo simpel is dat echt niet. Niet onmogelijk maar ook niet direct weer wat jullie 'appeltje - Eitje' noeman (of iets dat daar op lijkt, ik ben niet zo goed in Nederlands uitdrukkingen).

Het is geen slecht idee, maar anderzijds is Powerstage nu ook niet weer zo veel verschillend van 'eerste scratch'.
Evenwel zou 'Powerstage' wel eens kunnen gebruikt worden voor de extra vraag ipv SWRC of PWRC. Ik heb voor elke rally al de extra vraag bepaald maar ik zou daa eventueel een aantal keren Powerstage kunnen invoegen ipv SWRC of PWRC.

Een 2e reden waarom ik geen Powerstage zou toevoegen aan de poule is omdat het seizoen al bezig is. Je verander de spelregels niet meer van zodra het spelletje gestart is toch?


Voor de rest zou ik nog zeggen : Kom eens langs op www.autosportforum.be en speel daar ook met de WRC prono/poule mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Voor de eerste rally van dit jaar waren er op autosportforum.be zelfs ietsje meer deelnemers dan hier (47 tegenover 41) maar dat was vorig seizoen wel eens anders.
Sommigen spelen trouwens al op beide fora mee.
Het topic voor de volgende rally staat op autosportforum.be trouwens al online.

En er is ginder ook een poule voor het IRC voor wie het interesseert.
Grungie
 
Berichten: 104
Geregistreerd: di jan 20, 2009 23:48

Berichtdoor Holkers » za feb 19, 2011 8:22

+3 punten voor:

Grungie
Luijbergts
Seviues
Stephan46
tt
Collin
EvoV6
Maple

Vanwege klein foutje in het bestand
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Vorige

Keer terug naar Rallypoule

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron