net als jij en ik trouwens
Mr.T schreef:Hey Theo, wel beetje rustig aan tegen Ton. Hij is ook niet meer de jongste
net als jij en ik trouwens=
Ton Van Spanje schreef:Mr.T schreef:
het lezen gaat mij nog wel goed af
kraats schreef:Ton Van Spanje schreef:Mr.T schreef:
het lezen gaat mij nog wel goed af
Maar hou daarbij wel in je achterhoofd dat alles eerst door de spellingscontrole gaat, bij hem.![]()

Peer schreef:Toivonen schreef:maar weet er iemand uit het hoofd nog de heel verassende winnaar van die editie?
Probst
bosje schreef:Spa 1986:
1. Probst - Sierra 4x4 groep N
2. Křeček - Skoda S130 LR (+33 seconden)
3. Bosch - Audi Quattro (+5.46)
4. Kavaizar ) Skoda S130 LR (+8.04)
5. Colsoul - Opel Manta 400 (+14.31)
De andere 4x4's gaven op. De wagen van Probst was volledig standaard en was slechts enkele dagen eerder uit de genkse fabriek gekomen. Na de eerste dag stond Snijers nog eerste voor Bosch, de Tsjechen en Chantriaux (Visa 4x4).
Droogmans geraakte niet tot op KP1, Duez reed acht snelste tijden op 8 en lag een dikke twee minuten voor toen de ontsteking stuk ging en Colsoul kloeg over de banden.
Zaterdag weigerde de Lancia dienst en Bosch werd eerste. En dat bleef hij ook, tot hij in de laatste ronde Křeček zag passeren, en die zag op zijn beurt Probst nog naar de zege snellen dankzij een sneeuwstorm.
Het volgende optreden van Bosch in België was de Circuit des Ardennes waar hij gelijk derde werd met Reginster (Alfa GTV). In Ieper begaf de motor het en in de Grenslandrally werd hij derde na Andervang en Droogmans. Bosch eindige zo vijfde in het Belgisch kampioenschap.
Peer schreef:Weet ik eens een keer iets uit mijn hoofd, ik word tenslotte ook al wat ouder, was het al gepost.![]()
Maar ik was wel live getuige van e.e.a.
Was een hele bijzondere rally.
We vertrokken van huis met mooi weer, kwamen in Spa met nog steeds mooi weer maar wel koud. We gingen de tent in voor de start, nog steeds niks aan de hand en toen we buiten kwamen lag er een dik pak sneeuw en daar had letterlijk helemaal niemand op gerekend.
Peer schreef:Weet ik eens een keer iets uit mijn hoofd, ik word tenslotte ook al wat ouder, was het al gepost.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten