henk 400rr schreef:Ah, vandaar![]()
dan was het niet de omcn.
Was tijdens een rally. OMCN organiseerde een rit, geen rally...
pipo schreef:Zondag in Bles met Han Hoendervangers nog leuke mantas tegengekomen ..
henk 400rr schreef::D Ik zag op de voorlopige deelnemerslijst van de Amsterdam rallysprint ook wat interessants
1ste bestuurder: J Abrahams
2de bestuurder: W. Schipper
Merk: Opel
Type: Manta 400
Grp.: YR16
Is er iemand met wat meer kennis van zaken?
TWENGELTJE schreef:Ik heb nog nooit een 400 met een V6 motor gezien dus is het geen echte ( daar zijn er maar 3 van gebouwd)
Mr.T schreef:TWENGELTJE schreef:Ik heb nog nooit een 400 met een V6 motor gezien dus is het geen echte ( daar zijn er maar 3 van gebouwd)
Deze auto is oorsprokenlijk gebouwd als Kadett 400, maar doordat de prijzen van onderdelen voor een 400 motor de pan uitreizen heeft de huidige eigenaar besloten een V6 motor erin te bouwen.
Het is een auto die toen der tijd door Safety Devices is opgebouwd volgens de spec's van de 3 originele fabrieks auto's.
Mr.T schreef:TWENGELTJE schreef:Ik heb nog nooit een 400 met een V6 motor gezien dus is het geen echte ( daar zijn er maar 3 van gebouwd)
Deze auto is oorsprokenlijk gebouwd als Kadett 400, maar doordat de prijzen van onderdelen voor een 400 motor de pan uitreizen heeft de huidige eigenaar besloten een V6 motor erin te bouwen.
Het is een auto die toen der tijd door Safety Devices is opgebouwd volgens de spec's van de 3 originele fabrieks auto's.
bveen schreef:spookie schreef:ik weet t niet maar dit is een vauxhall astra![]()
daar zijn er wel meer van gemaakt
Met achterwielaandrijving?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast