whity schreef:sebsatiaan swalef schreef:hallo,
wie weet er de geschiedenis van de manta 400 van koen vink ?
heeft hij hem ondertussen verkocht omdat ik hem zag rijden in de rallysprint van amsterdam met sjaak abrahams aan het stuur ?
De geschiedenis weet ik niet precies wat ik wel kan vertellen is dat de auto na amsterdam is gerepareerd. sjaak abrahams heeft hem inderdaad overgenomen en begin dit jaar heeft de auto weer wat kilometers gemaakt op het asfalt van lelystad.
wat een genot om die auto weer te zien glijden en gummen!!!
filmpjes zijn helaas mislukt anders had ik ze wel gepost
wat de verdere plannen voor dit jaar zijn weet ik ook niet precies maar ik geloof dat er wel weer plannen zijn om in ieder geval weer aan de start te verschijnen met deze auto.....
groetjes
sebastiaan
Volgens mij komt deze 400 uit Oostenrijk en is vermoedelijk van Baumschlager geweest.
whity schreef:Johan van Heek reed met de GG-36-SB

CorollaMan schreef:Weet iemand waar de kanarie gele Opel Manta van Charlie Donnelly gebleven is? Het was een rechtsgestuurde 400, kenteken was YIA1824.
Het schijnt dat de wagen door een liefhebber is opgekocht. Weet iemand wie deze auto heeft?
Alvast bedankt voor de reacties, hij wil het zelf ook graag weten namelijk.
rallycarsforsale.net schreef:Original Full Gr.B Rallycar.no:RM 16. ex Ari Vatanen (GG-CP 680)Rothmans '83. ex Billy Coleman (LIJ 9869)ODTI '84 Irisch Champion ex Jan v/d Marel (LZ-23-RT)Lease plan'85 Dutch Champion.
bveen schreef:Kijk, hier is er nog eentje:
- Ex-works Gr B opel manta 400rallycarsforsale.net schreef:Original Full Gr.B Rallycar.no:RM 16. ex Ari Vatanen (GG-CP 680)Rothmans '83. ex Billy Coleman (LIJ 9869)ODTI '84 Irisch Champion ex Jan v/d Marel (LZ-23-RT)Lease plan'85 Dutch Champion.
TWENGELTJE schreef:bveen schreef:Kijk, hier is er nog eentje:
- Ex-works Gr B opel manta 400rallycarsforsale.net schreef:Original Full Gr.B Rallycar.no:RM 16. ex Ari Vatanen (GG-CP 680)Rothmans '83. ex Billy Coleman (LIJ 9869)ODTI '84 Irisch Champion ex Jan v/d Marel (LZ-23-RT)Lease plan'85 Dutch Champion.
Die is nu van gerard stacey (familie van hans) en rijdt er meestal in de ELE mee
staat al geruime tijd te koop ( erg duur)
Ton Van Spanje schreef:TWENGELTJE schreef:bveen schreef:Kijk, hier is er nog eentje:
Die is nu van gerard stacey (familie van hans) en rijdt er meestal in de ELE mee
staat al geruime tijd te koop ( erg duur)
't Is veel geld, ja. Maar of ie te duur is......................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten