BasJBuitendijk schreef:Staat er plotseling een filmpje van de Limburgia 1986 op de Facebook pagina van RTL Rally Report. Toeval bestaat niet. Wie, wat, waar, waarom?
BasJBuitendijk schreef:Hallo Bas Buitendijk, hier wat foto's uit mijn DAF rallytijd.
Geweldig Bruno, leuke foto's. Bedankt.
Uniek hoor, die tijd met DAF. Han was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten. Was hij destijds niet commercieel directeur bij Nissan? Hij reed in ieder geval op Zandvoort met de eerste 240Z.
@Dennis.
Ik moet nog ergens bewegende beelden hebben van de Limburgia 1986. Zodra ik tijd heb, zal ik kijken of die Ierse Ford er tussen zit. Volgens mij deed in ieder geval een RS200 mee tussen een aantal andere groep B auto's, een berg Porsches en de bekende Manta's 400. Ik ga het nog checken, want net als al die andere 'oldtimers' begin ik de jaren door elkaar te halen. Internet biedt dan uitkomst, maar nu ff geen zin.

(geprepareerd bij de toenmalige NSU importeur Henry van Oorschot)
bruno van traa schreef:BasJBuitendijk schreef:Hallo Bas Buitendijk, hier wat foto's uit mijn DAF rallytijd.
Uniek hoor, die tijd met DAF. Han was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten. Was hij destijds niet commercieel directeur bij Nissan? Hij reed in ieder geval op Zandvoort met de eerste 240Z.
@Dennis.
Ik moet nog ergens bewegende beelden hebben van de Limburgia 1986. Zodra ik tijd heb, zal ik kijken of die Ierse Ford er tussen zit. Volgens mij deed in ieder geval een RS200 mee tussen een aantal andere groep B auto's, een berg Porsches en de bekende Manta's 400. Ik ga het nog checken, want net als al die andere 'oldtimers' begin ik de jaren door elkaar te halen. Internet biedt dan uitkomst, maar nu ff geen zin.
@Bas en Bruno, herinneren jullie je uit die tijd (en Rotterdam) misschien ook Herman Brouwer
Herinneren jullie je uit die tijd (en uit Rotterdam) Herman Brouwer ? Reed oa met Henk van der Lee, Koos Pannekoek en JohnBestebreurtje. Daarvoor met Kokkie de Vroom (zijn latere vrouw) in een mini voor het (?)ZAV team.bruno van traa schreef:BasJBuitendijk schreef:Hallo Bas Buitendijk, hier wat foto's uit mijn DAF rallytijd.
@Dennis.
In de jaren dat ik met Han reed studeerde hij nog in Amsterdam, later ging hij inderdaad bij Nissan aan het werk. Han was meer een circuit rijder, hij werd in 1972 op Zandvoort kampioen in zijn klasse met DAF 55 in race uitvoering.
Wat jou misschien ook interesseert is dat ik voor mijn DAF tijd samen met de Rotterdammer Arie v/d Haspel in een NSU 1000TTS heb rally gereden. Een bloedsnelle auto voor die tijd (geprepareerd bij de toenmalige NSU importeur Henry van Oorschot) We behaalden in 1969 klasseoverwinningen in de S.L.S. en E.L.E. en in 1970 in de rally van Ieper in West Vlaanderen.

Ik heb de uitslag van dat evenement gegoogled en dat moet hem zijn; Arthur Brouwer (zijn jongere broer) - Herman Brouwer (Porsche Carrera)Ton Van Spanje schreef:Dennis
Brouwer is (of was) volgens mij nog steeds actief.
Nu Historisch met een 911 Carrera 2.7 RS
Nacht van Nederland 2011

Ik heb ook nog een NSU foto gevonden;v.d.Aar - Groenendijk (AMAC rally 1976)BasJBuitendijk schreef:(geprepareerd bij de toenmalige NSU importeur Henry van Oorschot)
Helemaal leuk Bruno, daar kwam mijn Gulf Star 1200 TT ook vandaan. Er staat al een foto van de 19-49-NE op het forum hier.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast