henk 400rr schreef:Ook oude --> Schipper, Nijhof en nu Poulsen en ooit de auto van Hoes (is mij verteld) met een ander kenteken en gebouwd in Soest door van der Lee.
Ik weet dat Steyger wel eens wat huurde (in ieder geval was dat met de manta 400 zo), maar of dat met die Ascona ook zo was dat weet ik niet.
Paul schreef:En ik meen ook de Monza van Man Bergsteijn nog even door het beeld te zien gaan
Berto schreef:Paul schreef:En ik meen ook de Monza van Man Bergsteijn nog even door het beeld te zien gaan
Is deze Monza niet van Peter Fonteyn?
Bergsteijn had (heeft) toch een roze?
Andor Smits schreef:Wie weet wie er in de Opel Manta reed met het kenteken 20-TK-38
deze komt net na de Porsche even in beeld.
Ben er erg benieuwd naar omdat ik zelf ook in deze wagen ( met Mamos kleuren ) een tijdje actief ben geweest.
Heeft er iemand nog meer filmpjes van ?
gegroet
Andor Smits
michel uit berg schreef:Berto schreef:Paul schreef:En ik meen ook de Monza van Man Bergsteijn nog even door het beeld te zien gaan
Is deze Monza niet van Peter Fonteyn?
Bergsteijn had (heeft) toch een roze?
m'n pa heeft idd een roze, volgens mij is dit Peter van Munckhoff
henk 400rr schreef:Indertijd is me dat ook een keer verteld door Jan Nijhof dat Mark Steyger hem gebouwd had (waren wat klachten over het gewicht ), maar later is me verteld dat dit de auto was waarmee Johnny Hoes gereden had en dat hij door van der Lee gebouwd is en later dus op 1 of andere manier dit kenteken gekregen had, dus ja... ik ben er niet bij geweest dus kan noch het ene ontkennen noch het andere bevestigen.
Wat ik wel weet is dat ik een keer bij Biesheuvel wat gevraagd had, maar erg veel werd er niet over verteld, evenals hoe het nu exact zit met de manta 400, ook daar lopen de verhalen wat uiteen.
Ik had het idee dat men meer wist dan wat men kwijt wilde, maar goed, ook dat is geen drama en er wordt ook niemand rijker of armer van.
In ieder geval zou de ZG-15-ZG geen originele rally 400 zijn of uberhaupt geen originele 400.
Ahbrams was ik inderdaad vergeten in de lijst van eigenaren / rijders Schipper was degene die hem doorverkocht aan Ahbrams.
Mij is verteld dat Schipper hem weer gekocht had van Biesheuvel, maar hoe dat nu in combinatie zit met Mark Steyger, het kan best zo zijn dat Steyger hem weer huurde van Biesheuvel of hem via Biesheuvel weer verkocht aan Schipper, ik meende me te herinneren dat in de periode Steyger ook die auto was voorzien van Biesheuvel reclame (raamband), maar misschien zegt dat ook niet alles.
Hoe dan ook, het is voor mij een persoonlijke intresse in dit soort auto's, meer niet, als ik ongelijk heb wil ik graag het juiste verhaal weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten