Toyota Celica TA22

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Toyota Celica TA22

Berichtdoor LeonM » di jun 20, 2006 17:39

:?: Vraag voor de kenners onder ons;
Heeft Michelle Mouton ooit gereden met een Celica TA22 van TTE ?
Waarom? Een kennis van mij wil zo'n auto kopen, en weet er een staan waarvan de eigenaar zegt dat het een ex Mouton Celica is. Na veel speurwerk op internet kan ik er niks over vinden.
Enige dat ik weet is dat Filipini in Belgie er veel mee deed in de rally.
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Berichtdoor jos kerremans » di jun 20, 2006 21:45

Welke kleuren heeft de auto die je weet te staan ? Toevallig geen oranje met groen en grp 4 uitbouw ?
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Re: Toyota Celica TA22

Berichtdoor Coyote » wo jun 21, 2006 7:48

LeonM schreef::?: Vraag voor de kenners onder ons;
Heeft Michelle Mouton ooit gereden met een Celica TA22 van TTE ?
Waarom? Een kennis van mij wil zo'n auto kopen, en weet er een staan waarvan de eigenaar zegt dat het een ex Mouton Celica is. Na veel speurwerk op internet kan ik er niks over vinden.
Enige dat ik weet is dat Filipini in Belgie er veel mee deed in de rally.


Toen ze met de Celica RA22 reden bestond TTE nog niet. De auto's werden toen gebouwd door Ove Anderson. TTE is pas een paar jaar later opgericht. Wij zelf hebben nog met zo'n auto in Hellendoorn gereden een paar jaar geleden. Deze was ook van Ove geweest.

Jan
Avatar gebruiker
Coyote
 
Berichten: 22
Geregistreerd: wo feb 12, 2003 1:01
Woonplaats: Hof van Twente

Re: Toyota Celica TA22

Berichtdoor LeonM » wo jun 21, 2006 9:54

Coyote schreef:
LeonM schreef::?: Vraag voor de kenners onder ons;
Heeft Michelle Mouton ooit gereden met een Celica TA22 van TTE ?
Waarom? Een kennis van mij wil zo'n auto kopen, en weet er een staan waarvan de eigenaar zegt dat het een ex Mouton Celica is. Na veel speurwerk op internet kan ik er niks over vinden.
Enige dat ik weet is dat Filipini in Belgie er veel mee deed in de rally.

Toen ze met de Celica RA22 reden bestond TTE nog niet. De auto's werden toen gebouwd door Ove Anderson. TTE is pas een paar jaar later opgericht. Wij zelf hebben nog met zo'n auto in Hellendoorn gereden een paar jaar geleden. Deze was ook van Ove geweest.
Jan


Inderdaad Jan, volgens mij had jij die toen via Jari, is het niet? Had ik niet meer aan gedacht. De aangeboden auto met het bijbehorende verhaal vond ik al twijfelachtig. Ik heb de huidige eigenaar om documentatie gevraagd iz het verleden van de auto. Hij zegt heel veel info te hebben, fotos, papieren etc., de auto schijnt meer dan 20 jaar in hun bezit te zijn. Zaterdag ga ik er wederom naar toe om een en ander eens goed te bekijken/onderzoeken.
De auto is nu wit met rood.
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse


Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten