Groep B

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 15, 2007 16:49

Ik kan hem niet donwloaden, althans.................... ik zie niet wat ik zou moeten doen om hem te downloaden. (Zal wel aan mijzelf liggen :) )
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Josti » zo apr 15, 2007 17:00

Ton Van Spanje schreef:Ik kan hem niet donwloaden, althans.................... ik zie niet wat ik zou moeten doen om hem te downloaden. (Zal wel aan mijzelf liggen :) )


Wanneer je de link opent, moet er als het goed is middenboven 3 letterkapitalen staan. Die je vervolgens in moet vullen in de tab erlangs.

Of krijg je hier niks van te zien?
Josti
 
Berichten: 29
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:49

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 15, 2007 17:04

Niet goed gekeken, bedankt voor de tip :D

Is nu aan het loaden, ca 7 minuten tijd nodig. Ik ga straks wel even kijken.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 15, 2007 17:23

Okee, nu gedownload en gekeken.

Je zegt "Een eigen gemaakte compilatie over het WRC seizoen van 1986"

Ik zie er niet meer in als een Toivonen tribute. En daar zijn er wel meer van, met misschien meer inhoud....
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Josti » zo apr 15, 2007 17:46

Ton Van Spanje schreef:Okee, nu gedownload en gekeken.

Je zegt "Een eigen gemaakte compilatie over het WRC seizoen van 1986"

Ik zie er niet meer in als een Toivonen tribute. En daar zijn er wel meer van, met misschien meer inhoud....


Dan heb je naar mijn mening alleen bij het midden gedeelte opgelet.

Ik heb de video namelijk in meerdere delen gemaakt. Het begint met een kleine intro (samenvatting) van het seizoen, daarop volgt er actie van het gehele seizoen, vervolgens ga ik naar het incident in portugal, dan komt er een deel puur gericht op Corsica met vervolgens een kleine toivonen tribute (inderdaad) en in het laatste deel wordt er alleen maar gefocused op het resterende seizoen (na corsica).

Ieder zijn eigen mening, maar ik vind het nog een beetje vaag :s
Josti
 
Berichten: 29
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:49

Berichtdoor Huufke » zo apr 15, 2007 23:05

Ton Van Spanje schreef:Okee, nu gedownload en gekeken.

Je zegt "Een eigen gemaakte compilatie over het WRC seizoen van 1986"

Ik zie er niet meer in als een Toivonen tribute. En daar zijn er wel meer van, met misschien meer inhoud....


Prima Ton! Lekker kritisch en geen blad voor de mond. Worden Huvenaarsjes hard van :twisted: :wink:
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor 1600hf » ma apr 16, 2007 9:53

En dat geflits van die beelden ook.......

Maar het idee van een overzicht is goed. En je hebt het materiaal. Even een voice over voor de toelichting.
Avatar gebruiker
1600hf
 
Berichten: 96
Geregistreerd: wo jul 27, 2005 9:54
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Josti » ma apr 16, 2007 12:35

Ik heb ook niet gezegt dat het een seizoensoverzicht is. Het is een compilatie over het seizoen. Inplaats van simpel framepjes achter elkaar te plaatsen, heb ik meer met effecten gewerkt. Beeld en geluid moet daarom goed op elkaar afgestemd worden.

Ik vraag me af of mensen de gehele 7 minuten van de video bekijken, want het is meer dan alleen toivonen en een Groep B in slowmo.
Josti
 
Berichten: 29
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:49

Berichtdoor Wolter » ma apr 16, 2007 12:45

Ik vind het meer een promotie-filmpje voor rally in die tijd. Die geflitste beelden zijn opzich best mooi, maar waar het in mijn ogen echt om gaat ontbreekt, en dat is simpelweg high-res beelden waarin auto's duidelijk rijdend te zien zijn. En daarbij vind ik ook de helft (in mijn opinie, heb er geen stopwatch naast gehouden) over Toivonen gaan.
Desalniettemin; een leuk filmpje waarnaar ik met plezier gekeken heb, maar waar zeker meer uit te halen valt.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Josti » ma apr 16, 2007 13:19

Wolter schreef:Ik vind het meer een promotie-filmpje voor rally in die tijd. Die geflitste beelden zijn opzich best mooi, maar waar het in mijn ogen echt om gaat ontbreekt, en dat is simpelweg high-res beelden waarin auto's duidelijk rijdend te zien zijn. En daarbij vind ik ook de helft (in mijn opinie, heb er geen stopwatch naast gehouden) over Toivonen gaan.
Desalniettemin; een leuk filmpje waarnaar ik met plezier gekeken heb, maar waar zeker meer uit te halen valt.


Ligt aan de bedoeling erachter. Natuurlijk kan ik simpelweg rijdende Groep B auto's laten zien. Maar ik wou graag emotie kwijt in deze video. Het gaat dan ook over het WRC seizoen van 1986, een seizoen met vele incidenten.

In het eerste deel heb ik de beelden vrij algemeen gehouden, de muziek geeft vooral spanning aan, wat daarnaast ook voor meer opleving zorgt. Kijk maar hoe ik het ongeluk in Portugal heb afgebeeld. De tragedie is in de muziek te herkennen. De muziek dwong me er ook toe om steeds momenten uit een bepaald frame te halen. En ik vond dat de actie toch goed overkwam ook al is het kort.

Ook bij het deel waar het Corsica evenement centraal staat, heb ik muziek gebruikt waar opleving in zit en wat naar een bepaald moment toewerkt. Vervolgens heb ik een meer gevoelig liejde gebruikt omdat dat ook gewoon het beste werkt bij de slowmo toivonen beelden, maar ik kon het niet korter en niet langer maken (als je begrijpt wat ik bedoel).

In het laatste deel, wou ik de kracht van deze beesten goed naar voren laten komen en daarnaast ook het spektakel wat ze brachten. Let daarbij ook op de muziek. Het laatse deel is ook een beetje het Lancia-Peugeot gevecht.

De video is intens, net zoals het seizoen dat jaar was.

Bedankt voor de kritiek trouwens. Hoor en verdedig het graag :)
Laatst bijgewerkt door Josti op ma apr 16, 2007 13:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Josti
 
Berichten: 29
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:49

Berichtdoor pedduhwick » ma apr 16, 2007 13:30

Josti schreef:
Wolter schreef:Ik vind het meer een promotie-filmpje voor rally in die tijd. Die geflitste beelden zijn opzich best mooi, maar waar het in mijn ogen echt om gaat ontbreekt, en dat is simpelweg high-res beelden waarin auto's duidelijk rijdend te zien zijn. En daarbij vind ik ook de helft (in mijn opinie, heb er geen stopwatch naast gehouden) over Toivonen gaan.
Desalniettemin; een leuk filmpje waarnaar ik met plezier gekeken heb, maar waar zeker meer uit te halen valt.


Ligt aan de bedoeling erachter. Natuurlijk kan ik simpelweg rijdende Groep B auto's laten zien. Maar ik wou graag emotie kwijt in deze video. Het gaat dan ook over het WRC seizoen van 1986, een seizoen met vele incidenten.

In het eerste deel heb ik de beelden vrij algemeen gehouden, de muziek geeft vooral spanning aan, wat daarnaast ook voor meer opleving zorgt. Kijk maar hoe ik het ongeluk in Portugal heb afgebeeld. De tragedie is in de muziek te herkennen. De muziek dwong me er ook toe om steeds momenten uit een bepaald frame te halen. En ik vond dat de actie toch goed overkwam ook al is het kort.

Ook bij het deel waar het Corsica evenement centraal staat, heb ik muziek gebruikt waar opleving in zit en wat naar een bepaald moment toewerkt. Vervolgens heb ik een meer gevoelig liejde gebruikt omdat dat ook gewoon het beste werkt bij de slowmo toivonen beelden, maar ik kon het niet korter en niet langer maken (als je begrijpt wat ik bedoel).

In het laatste deel, wou ik de kracht van deze beesten goed naar voren laten komen en daarnaast ook het spektakel wat ze brachten. Let daarbij ook op de muziek.

De video is intens, net zoals het seizoen dat jaar was.

Bedankt voor de kritiek trouwens. Hoor en verdedig het graag :)


ik vind het een super filmpje! :D jammer dat H. Toivonen zo vroeg het leven heeft moeten verlaten :(
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma apr 16, 2007 16:47

Huufke schreef:
Ton Van Spanje schreef:Okee, nu gedownload en gekeken.

Je zegt "Een eigen gemaakte compilatie over het WRC seizoen van 1986"

Ik zie er niet meer in als een Toivonen tribute. En daar zijn er wel meer van, met misschien meer inhoud....


Prima Ton! Lekker kritisch en geen blad voor de mond. Worden Huvenaarsjes hard van :twisted: :wink:


@Klaas,

Ik had al zoiets van <Huvenaars? Hmmm, die Huufjes zijn al zelfkritisch, dan zal deze ook wel zo zijn. Maar eens even dat geven waar ie om vraagt, COMMENTAAR> :mrgreen:

@Josti (speel je in een band? :wink: )

Broer van Bart soms?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma apr 16, 2007 21:19

Josti schreef:Ieder zijn eigen mening, maar ik vind het nog een beetje vaag :s


Joost,

Wat ben je kortaf? Blauwtje gelopen bij Conny? :lol:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Josti » ma apr 16, 2007 21:43

Ton Van Spanje schreef:
Josti schreef:Ieder zijn eigen mening, maar ik vind het nog een beetje vaag :s


Joost,

Wat ben je kortaf? Blauwtje gelopen bij Conny? :lol:


wooh...hou Conny er buiten (goeie Klaas).

Kortaf ben ik nooit, zie me post boven :)
Josti
 
Berichten: 29
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:49

Berichtdoor Holkers » di apr 17, 2007 11:09

stel ik ben een leek. Dan kijk in naar dit filmpje en verwacht dan een seizoensoverzicht van 1986. Wat ik zie is een mooi begin (maar wel een veel te lang zwart deel, komt overigens 3 of 4 keer voor en irriteerd enorm) met redelijke muziekkeuze en mooie beelden. Dan gaat het beeld weer op zwart en begint hetzelfde maar dan met andere beelden (dus weinig toevoegende waarde). Dan hebben we een stukje slowmotion van iemand en een droevig muziekje, geen idee waarom om vervolgens, na een zwart beeld (...) weer hetzelfde te krijgen als het 1ste deel.

Mijn indruk, hak alles na het tweede zwarte vlak eraf en je hebt een mooi kort filmpje over de groep B.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron