proevenkaart Hellendoorn rally 83/84

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

proevenkaart Hellendoorn rally 83/84

Berichtdoor Wolter » zo jun 29, 2008 22:03

Mensen,

Ik ben benieuwd naar proevenkaarten van de Hellendoornrally uit 1983 en 1984 rondom Markelo. Ik ben ze ooit eens hier op het forum tegengekomen, maar heb ze na veel gezoek helaas niet kunnen vinden.

Graag jullie hulp. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor tommeke_B » zo jun 29, 2008 22:31

Bij deze : Ik heb geruchten opgevangen dat er in de Hellendoorn opnieuw proeven zullen zitten die in de jaren '80 en '90 in de Hellendoorn Rally zaten... Kloppen deze? En waren deze mooie proeven? :?: :D
Avatar gebruiker
tommeke_B
 
Berichten: 387
Geregistreerd: za aug 11, 2007 11:21
Woonplaats: Roeselare, België

Re: proevenkaart Hellendoorn rally 83/84

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jun 29, 2008 22:48

Wolter schreef:Mensen,

Ik ben benieuwd naar proevenkaarten van de Hellendoornrally uit 1983 en 1984 rondom Markelo. Ik ben ze ooit eens hier op het forum tegengekomen, maar heb ze na veel gezoek helaas niet kunnen vinden.

Graag jullie hulp. :wink:


Wolter

Ik heb ze digitaal gehad en ergens hier op het forum neergepoot, idd. Omdat bij een inbraak in onze woning ondermeer onze pc is gestolen ben ik alles helaas kwijt. Ik weet wel dat ik ze via photobucket hier had geplaatst, maar daar kan ik om de één of andere reden niet meer inloggen met mijn naam en wachtwoord. (IP anders met een nwe PC?)

Ik zal eens kijken waar ik de kaarten nog heb liggen en opnieuw inscannen en hier plaatsen.




EDIT
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... ellendoorn
Yes!!!!!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: proevenkaart Hellendoorn rally 83/84

Berichtdoor Wolter » zo jun 29, 2008 23:15

Ton Van Spanje schreef:
Wolter schreef:Mensen,

Ik ben benieuwd naar proevenkaarten van de Hellendoornrally uit 1983 en 1984 rondom Markelo. Ik ben ze ooit eens hier op het forum tegengekomen, maar heb ze na veel gezoek helaas niet kunnen vinden.

Graag jullie hulp. :wink:


Wolter

Ik heb ze digitaal gehad en ergens hier op het forum neergepoot, idd. Omdat bij een inbraak in onze woning ondermeer onze pc is gestolen ben ik alles helaas kwijt. Ik weet wel dat ik ze via photobucket hier had geplaatst, maar daar kan ik om de één of andere reden niet meer inloggen met mijn naam en wachtwoord. (IP anders met een nwe PC?)

Ik zal eens kijken waar ik de kaarten nog heb liggen en opnieuw inscannen en hier plaatsen.




EDIT
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... ellendoorn
Yes!!!!!!!!!!!!


Heel erg bedankt Ton! (die bedoelde ik inderdaad).

Helaas is de familiekwestie :wink: nu nog niet opgelost. Het moet specifiek om 83 of 84 gaan.
Als iemand meer info heeft hoor ik het graag en anders moeten een paar mensen het doen met dit bewijsmateriaal. :twisted: :)
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jun 29, 2008 23:23

Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, Wolter. Van 1983 heb ik volgens mij alleen maar een kaartje van de proef waar ik als baanpost (dat noemt men nu met een duur woord "official" :lol: ) heb gestaan. 1984 ben ik als toeschouwer geweest. Daar zal ik misschien nog wel wat van hebben.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Jaccoooo » ma jun 30, 2008 15:50

tommeke_B schreef:Bij deze : Ik heb geruchten opgevangen dat er in de Hellendoorn opnieuw proeven zullen zitten die in de jaren '80 en '90 in de Hellendoorn Rally zaten... Kloppen deze? En waren deze mooie proeven? :?: :D


:idea: in ieder geval niet de proef ten noorden van Goor want daar rijden ze met de Euregio al :wink:
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor mastersevius » ma jun 30, 2008 15:56

Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.


Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


wel veel spektakulaire punten :lol:
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor gschutten » ma jun 30, 2008 18:12

mastersevius schreef:
Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.


Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.

proeven kaarten


wel veel spektakulaire punten :lol:


Maar toen werd er nog voornamelijk met achterwiel aandrijvers gereden, en dan is gauw elke haakse bocht een complete attractie :wink: 8)
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
Avatar gebruiker
gschutten
 
Berichten: 839
Geregistreerd: vr jul 22, 2005 18:34
Woonplaats: Hellendoorn

Berichtdoor PatrickTwente » ma jun 30, 2008 18:19

gschutten schreef:
mastersevius schreef:
Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.


Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.

proeven kaarten


wel veel spektakulaire punten :lol:


Maar toen werd er nog voornamelijk met achterwiel aandrijvers gereden, en dan is gauw elke haakse bocht een complete attractie :wink: 8)


jaaa Achteraandrijvers zijn altijd al 1 van mijn faforite groepen geweest
Alleen jmmr dat ik in die tijd nog niet geboren was.
PatrickTwente
 
Berichten: 1803
Geregistreerd: zo apr 13, 2008 8:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor erikjan » ma jun 30, 2008 19:24

PatrickTwente schreef:
gschutten schreef:
mastersevius schreef:
Ton Van Spanje schreef:Tijdens het spitten naar info voor Roel Thierie kwam ik deze kaarten tegen. Ik had ze al vast gescanned, maar heb gewacht op het moment dat bekend zou zijn of er wel of geen Hellendoorn zou komen in 2007.


Hier dan nu de kaarten van de allereerste 12 uren van Hellendoorn in 1982. Dit jaar dus 25 jaar geleden.

proeven kaarten


wel veel spektakulaire punten :lol:


Maar toen werd er nog voornamelijk met achterwiel aandrijvers gereden, en dan is gauw elke haakse bocht een complete attractie :wink: 8)


jaaa Achteraandrijvers zijn altijd al 1 van mijn faforite groepen geweest
Alleen jmmr dat ik in die tijd nog niet geboren was.


gelukkig rijden er nu bijna meer achterwielaandrijvers in de actuele rally(sprint)sport rond dan voorwielaandrijvers (dat was 10 jaar geleden wel anders, toen waren de achterwielaandrijvers bijna uitgestorven)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

:p

Berichtdoor Starkoo » di jul 01, 2008 0:11

tja vroeger had men ook een proef op de needse berg, maar heeft iemand een kaart er van ???
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor Paul » di jul 01, 2008 19:36

ohhh met de lange proef Hancate :-)

jaren als official gedraaid, geweldig mooie proef. Jammer dat die eruit is :cry:
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul
 
Berichten: 336
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 21:36

Berichtdoor mastersevius » di jul 01, 2008 21:16

Paul schreef:ohhh met de lange proef Hancate :-)

jaren als official gedraaid, geweldig mooie proef. Jammer dat die eruit is :cry:


dan heb je volgens mij een kaart nodig van 95/96 of eerder
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor PatrickTwente » di jul 01, 2008 21:29

ik vond vanmiddag nog proefenkaarten uit 1987 uit mijn vaders schoolspullen doos maar daar heb je zkr niks aan
PatrickTwente
 
Berichten: 1803
Geregistreerd: zo apr 13, 2008 8:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Chiel » di jul 01, 2008 21:56

PatrickTwente schreef:ik vond vanmiddag nog proefenkaarten uit 1987 uit mijn vaders schoolspullen doos maar daar heb je zkr niks aan


Zou je die kunnen scannen en hier plaatsen of mij sturen? Altijd leuk om te zien.
Chiel
 
Berichten: 449
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 19:14
Woonplaats: Harbrinkhoek

Volgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten