Volvo in de rally sport

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Andor Smits » zo jan 11, 2009 0:46

Ton Van Spanje schreef:Van Eerd zeg je. 't Olifantje?

Arjan Eigenbrood rallyde indertijd ook met een 360GLT en De Winter is ook een bekende naam in het DAF/Volvo rallyverleden. Vader en zoon, Jan en Aad (of andersom) als ik me niet vergis. Actief met een Dafke en later met een 343


idd Ton, en volgens mij was het Jan de Winter.
Heb je nog foto's van deze Volvo dan ?
Andor Smits
 
Berichten: 48
Geregistreerd: do jan 26, 2006 23:40
Woonplaats: Heesch

Berichtdoor Götz » zo jan 11, 2009 18:27

Vorig jaar kwan ik in Soest ene Gerrit (beetje indisch type; achternaam weet ik helaas niet meer...) tegen. Die bood mij nog een originele 360 turbo aan. Schijnt een originele fabrieksrallywagen te zijn. Indien gewenst kan ik wel proberen zijn gegevens te achterhalen.

Stuur me dan maar ff een Pb.

Gr, Götz
Götz
 
Berichten: 526
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:34
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jan 11, 2009 18:32

Götz schreef:Vorig jaar kwan ik in Soest ene Gerrit (beetje indisch type; achternaam weet ik helaas niet meer...) tegen. Die bood mij nog een originele 360 turbo aan. Schijnt een originele fabrieksrallywagen te zijn. Indien gewenst kan ik wel proberen zijn gegevens te achterhalen.

Stuur me dan maar ff een Pb.

Gr, Götz


360 Turbo? Wat voor homologatie moet daar in jeweetwelsnaam op zitten? Lijkt me eerlijk gezegd sterk, Götz. Ben wel benieuwd of die idd bestaan heeft.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Andor Smits » zo jan 11, 2009 20:10

Götz schreef:Vorig jaar kwan ik in Soest ene Gerrit (beetje indisch type; achternaam weet ik helaas niet meer...) tegen. Die bood mij nog een originele 360 turbo aan. Schijnt een originele fabrieksrallywagen te zijn. Indien gewenst kan ik wel proberen zijn gegevens te achterhalen.

Stuur me dan maar ff een Pb.

Gr, Götz


n.a.w. is dit Gerrit van Groningen. Die heeft ook rally's gereden met een Volvo 360 glt in de jaren 90
Ik spreek hem nog wel eens, en hij heeft na mijn weten nog steeds die auto ergens staan.
Maar het is geen turbo

Onze paarse volvo is destijds verkocht aan Peter Tamboer uit Oudenbosch of omgeving.
Die heeft er maar een paar wedstrijden meegereden, maar heeft hem volgens mij nog wel.

gr. Andor Smits
Andor Smits
 
Berichten: 48
Geregistreerd: do jan 26, 2006 23:40
Woonplaats: Heesch

oude Volvo's in de rally

Berichtdoor Andor Smits » zo jan 11, 2009 21:47

Deze mag hier denk ik ook wel thuishoren :D


http://www.youtube.com/watch?v=nJ-x5WO2zr0


gr. Andor Smits
Andor Smits
 
Berichten: 48
Geregistreerd: do jan 26, 2006 23:40
Woonplaats: Heesch

Berichtdoor mantaboy » ma jan 12, 2009 9:59

Andor Smits schreef:
Götz schreef:Vorig jaar kwan ik in Soest ene Gerrit (beetje indisch type; achternaam weet ik helaas niet meer...) tegen. Die bood mij nog een originele 360 turbo aan. Schijnt een originele fabrieksrallywagen te zijn. Indien gewenst kan ik wel proberen zijn gegevens te achterhalen.

Stuur me dan maar ff een Pb.

Gr, Götz


n.a.w. is dit Gerrit van Groningen. Die heeft ook rally's gereden met een Volvo 360 glt in de jaren 90
Ik spreek hem nog wel eens, en hij heeft na mijn weten nog steeds die auto ergens staan.
Maar het is geen turbo

Onze paarse volvo is destijds verkocht aan Peter Tamboer uit Oudenbosch of omgeving.
Die heeft er maar een paar wedstrijden meegereden, maar heeft hem volgens mij nog wel.

gr. Andor Smits


Is het geen 440 turbo?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Vorige

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten