Lancia Fulvia ombouwen voor Gr YS (hist) rallies + HTP

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor O.F.R » ma mei 31, 2010 8:10

Hallo Berto,
Ja, ik heb contact gehad met Reinhard en het is geen probleem.
Frank Unger doet de rest voor ons, alleen gaat dit niet zo snel.
Met een beetje mazzel kunnen we volgend jaar meedoen.
ik weet dat de eisen aangescherpt zijn, vandaar dat alles tot in detail gedaan moet worden.
Bedankt voor je reactie.

Geert
O.F.R
 
Berichten: 25
Geregistreerd: di maart 27, 2007 12:59
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor P2000 » ma mei 31, 2010 16:39

Berto schreef:de eisen zijn behoorlijk aangescherpt.


Wat is er zoal veranderd dan?
P2000
 
Berichten: 387
Geregistreerd: wo mei 07, 2008 20:30
Woonplaats: Sleeuwijk

Berichtdoor Berto » ma mei 31, 2010 22:52

P2000 schreef:
Berto schreef:de eisen zijn behoorlijk aangescherpt.


Wat is er zoal veranderd dan?


Vooral de uitstraling van de auto.
Absoluut geen andere stickers dan wat er op hoort bijvoorbeeld.
Ook het interieur mag niet teveel afwijken van het origineel.

Daarnaast de details, zo kan bijvoorbeeld een opel manta of ascona 400 met 4 gaats velgen niet meer.

Als je het naadje van de kous wil weten even contacten met eerder genoemde personen.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor P2000 » di jun 01, 2010 0:00

Oké duidelijk

Ik kom zowiezo niet in aanmerking omdat de mijne geen wk auto is (soms toch jammer dat er geen club is voor niet persé wk wagens :( )

Maar zo maak je met name de replica's binnen de Slowly groep wel "echter" en das dan wel weer mooi natuurlijk!

Nog een goeie anderhalve maand en dan weer een weekendje kwijlen in de Eifel!
P2000
 
Berichten: 387
Geregistreerd: wo mei 07, 2008 20:30
Woonplaats: Sleeuwijk

Berichtdoor denny » ma jun 21, 2010 14:46

volgens mij moet alles na 86 een echte WK-auto zijn. Alles ervoor mag een replica (maar dan wel een verdomt goeie)
denny
 
Berichten: 60
Geregistreerd: di nov 29, 2005 17:48
Woonplaats: breda

Berichtdoor Berto » ma jun 21, 2010 15:57

denny schreef:Alles ervoor mag een replica (maar dan wel een verdomt goeie)


Ligt eraan.
Reinhard heeft volgens mij wel een zwak voor de diverse Safari uitvoeringen.
Daarmee zal je sneller aan bod komen dan met een andere.

En inderdaad, na '86 zijn de regels nog een tandje strakker.

Nogmaals, even Leon bellen of mailen en je weet het precies. Leon heeft nauwe contacten met Reinhard over toe te laten auto's
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor O.F.R » zo aug 08, 2010 15:21

Klein voorbeeldje van hoe precies een replica MOET zijn volgens Reinhard Klein:

Zelfs een deel van de huidige officiële FIA rolkooi moet verwijderd worden aangezien de kooi in 1992 anders was.
Dit deel is een extra stang boven de voorruit.
Het is nog een flinke bult werk, maar dan heb je ook wat.
O.F.R
 
Berichten: 25
Geregistreerd: di maart 27, 2007 12:59
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor basman007 » zo sep 05, 2010 15:06

---------------
basman007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: zo maart 23, 2008 10:25

Vorige

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten