De wedergeboorte van een oude dame

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor LeonM » za jul 30, 2011 13:03

henk 400rr schreef:Ik weet niet of ik dan mis zit, maar bij Belgie praten ze zoals in de quote aangegeven over dezelfde regels als de Duitse collega's. Dus je zou mogen aannemen dat er geen verschil is tussen de beide organisatie's qua regelvoering.


Dus je zou mogen aannemen dat er geen verschil is tussen de beide organisatie's qua regelvoering

Qua regelvoering misschien niet, maar qua uitvoering in de praktijk zeer duidelijk.

Ze hebben wel "dezelfde "klassen, maar de eisen/regels/toelatingen verschillen behoorlijk, zoals hierboven gezegd.
De ene club ziet een auto als een SLO1, de andere club vindt het een SLO3.
Daarom hou ik me vast aan de Duitse afdeling, daar zit de exacte kennis en ze hebben heel wat documentatie en foto's uit het verleden ter beschikking.

Ik heb trouwens iets gehoord dat volgend jaar in principe alleen de fabrieksvoertuigen (vanaf "geboorte rallywagens") alleen deelnemen met de Eifel rally, of dat waar is weet ik niet.


Zoiets is schijnbaar wel de bedoeling, in eerste instantie praatten ze er over alleen maar ex-Safari auto's te willen laten rijden.
Ze kregen natuurlijk zo mega veel aanvragen voor deelname, dat ze denken in de toekomst te kunnen gaan selecteren
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Berichtdoor henk 400rr » za jul 30, 2011 13:31

bedankt, extra info is altijd welkom.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Geert Wesseling » za jul 30, 2011 21:19

@Leon:
Je hebt gelijk, normaal gesproken gelden de regels zoals beschreven.
Echter, we hebben een gesprek gehad met Reinhard en hij heeft het nodige verteld over de auto's voor SSD en de toekomst hiervan.
Ik stuur je even een PB om dit onderwerp niet een andere wending te geven, dan waarvoor het bedoeld is.
Avatar gebruiker
Geert Wesseling
 
Berichten: 55
Geregistreerd: ma jan 03, 2011 21:52
Woonplaats: Ommen

Halverwege de opbouw: het begin is er..

Berichtdoor Geert Wesseling » za dec 03, 2011 12:34

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Geert Wesseling op za dec 03, 2011 12:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Geert Wesseling
 
Berichten: 55
Geregistreerd: ma jan 03, 2011 21:52
Woonplaats: Ommen

Het krijgt vorm !!

Berichtdoor Geert Wesseling » za dec 03, 2011 12:37

Afbeelding
Avatar gebruiker
Geert Wesseling
 
Berichten: 55
Geregistreerd: ma jan 03, 2011 21:52
Woonplaats: Ommen

Vorige

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron