Pagina 2 van 2

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 13:03
door LeonM
henk 400rr schreef:Ik weet niet of ik dan mis zit, maar bij Belgie praten ze zoals in de quote aangegeven over dezelfde regels als de Duitse collega's. Dus je zou mogen aannemen dat er geen verschil is tussen de beide organisatie's qua regelvoering.


Dus je zou mogen aannemen dat er geen verschil is tussen de beide organisatie's qua regelvoering

Qua regelvoering misschien niet, maar qua uitvoering in de praktijk zeer duidelijk.

Ze hebben wel "dezelfde "klassen, maar de eisen/regels/toelatingen verschillen behoorlijk, zoals hierboven gezegd.
De ene club ziet een auto als een SLO1, de andere club vindt het een SLO3.
Daarom hou ik me vast aan de Duitse afdeling, daar zit de exacte kennis en ze hebben heel wat documentatie en foto's uit het verleden ter beschikking.

Ik heb trouwens iets gehoord dat volgend jaar in principe alleen de fabrieksvoertuigen (vanaf "geboorte rallywagens") alleen deelnemen met de Eifel rally, of dat waar is weet ik niet.


Zoiets is schijnbaar wel de bedoeling, in eerste instantie praatten ze er over alleen maar ex-Safari auto's te willen laten rijden.
Ze kregen natuurlijk zo mega veel aanvragen voor deelname, dat ze denken in de toekomst te kunnen gaan selecteren

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 13:31
door henk 400rr
bedankt, extra info is altijd welkom.

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 21:19
door Geert Wesseling
@Leon:
Je hebt gelijk, normaal gesproken gelden de regels zoals beschreven.
Echter, we hebben een gesprek gehad met Reinhard en hij heeft het nodige verteld over de auto's voor SSD en de toekomst hiervan.
Ik stuur je even een PB om dit onderwerp niet een andere wending te geven, dan waarvoor het bedoeld is.

Halverwege de opbouw: het begin is er..

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 12:34
door Geert Wesseling
Afbeelding

Afbeelding

Het krijgt vorm !!

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 12:37
door Geert Wesseling
Afbeelding