En tot zo ver de thema's...
Nou was er geen discussie vooraf mogelijk (en terecht), maar als er 29 foto's binnenkomen en daarvan is slechts een handvol na het thema, kunnen we er beter 'je mooiste' van maken. Vond en vind het een slecht begin!
Moderator: Holkers
Codieo schreef:2. Per ronde wordt in de week voor het evenement een thema bekend gemaakt. De foto moet hierop aansluiten.
Holkers schreef:Codieo schreef:2. Per ronde wordt in de week voor het evenement een thema bekend gemaakt. De foto moet hierop aansluiten.
Mea Culpa, maar als je regel 2 bekijkt en dan de foto's, stel je wel dat er een thema is en die erop moet aansluiten, maar vervolgens alles wat totaal niets met het weer te maken heeft (waaronder IMHO de winnende foto) gewoon mee laat tellen...
Holkers schreef:Codieo schreef:2. Per ronde wordt in de week voor het evenement een thema bekend gemaakt. De foto moet hierop aansluiten.
Mea Culpa, maar als je regel 2 bekijkt en dan de foto's, stel je wel dat er een thema is en die erop moet aansluiten, maar vervolgens alles wat totaal niets met het weer te maken heeft (waaronder IMHO de winnende foto) gewoon mee laat tellen...
Codieo schreef:Na lezen van alle reacties en een nachtje slapen zijn we tot het volgende gekomen:
Vanaf Almere zal er een voorselectie plaats vinden. Hierin zal de organisatie bepalen of de foto werkelijk iets met het thema te maken heeft. Indien een foto niet voldoet aan een van de eisen in het reglement, zal de foto uitgesloten worden van deelname. Indien deelnemers het noodzakelijk vinden een korte uitleg bij te voegen, zal deze alleen meegenomen worden in de 1e selectie. Uitgangspunt blijft dat de foto voor zichzelf moet spreken en de bijtekst zal dan ook niet in het forum geplaatst worden.
De totale stand zal ik vandaag of morgen verwerken en plaatsen op het forum. In het algemene discussieforum zal ik een lijst plaatsen met voorlopige onderwerpen.
Cinq-Power schreef:Als de colt op de foto de Tank S gewonnen heeft (ik weet et niet), kan je zeggen m.b.t. het thema `Geen wolkje aan de lucht`
Keer terug naar Fotocompetitie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast