Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:Jullie ALS is wel erg extreem hard hoor.
Zelfs de Heuvel auto s zijn niet zo extreem
mantaboy schreef:Dus volgens sommigen heeft Jan de Winkel ook ALS op zijn Clio? Ligt geheel aan de totaalafstelling van ALS, mengsel, ontsteking, hitte van de uitlaat etc. Er zijn veel variabelen waardoor de ene auto harder klapt dan de andere.
Theo Dage schreef:Gisteravond nog gezocht, maar ik kan bij onze Clio geen ALS vinden
official No. 27768 schreef:Theo Dage schreef:Gisteravond nog gezocht, maar ik kan bij onze Clio geen ALS vinden
ik bij de mijne ook niet maar dat vlammen, is dat nou erger bij E85?
Roger en Jolanda schreef:Ook Jan de Winkel heeft ALS; Altijd Laat Schakelen da knalt ook
MartijnB schreef:Mark,
Er schijnt tegenwoordig ook een ALS systeem mogelijk te zijn bij de oudere Evo 6 7 8 9 met een een of andere electro klep.
Welke origineel al aanwezig is ofzo.
De ALS loopt dat via het inlaat spruitstuk direct. Ipv via de omgebogen gasklep.Waardoor de Evo stationair niet meer als een krant loopt. En de verbindins etappes dus een stuk beter en fijner te rijden zijn
Feas o.a. schijnt daar mee te rijden.
Is jou daar iets van bekend?
denny schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje.
Hoe zit het nu precies met benzine leidingen in de auto.
Ik heb zelf een citroen ax sport. Nu moet ik daar voor de lange bochten een swirltank in gaan zetten omdat anders de elektrische benzinepomp drooloopt met de originele tank.
De pompen heb ik destijds onder de auto aangebracht omdat FIA regelement zegt dat er geen koppelingen in het bestuurdersdeel mogen zijn. Nu is bij een ax al gauw de gehele binnenkant "bestuurdersdeel".
Ik wil eigenlijk namelijk de swirlpot binnen maken.
Nu zie ik op internet verspreid maar zat foto's van koppelingen in het benzinetraject in dergelijke auto's. Dit wel vaak met de aluminium koppelingen. Is het met deze wel toegestaan?
graag hoor ik van jullie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten