Tapeinden monteren

Alles over techniek

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Tapeinden monteren

Berichtdoor sebas » ma mei 21, 2012 20:41

Hallo allemaal ik was vanavond aan mijn Clio bezIg met tapeinden ik had 2wielmoeren tegen elkaar in gedraaid op het tapeind en dan met wat locktight erin gedraaid. Bij de eerste ging dat goed alleen bij de 2e draaide ik de moeren tegen elkaar in en dat ging een stuk goed alleen daarna draaiden ze gewoon Over het tapeind terwijl hij nog niet helemaal vast zat naar mijn idee....zijn er nog andere manieren want ik kreeg de moeren echt niet vaster! En hoe vast zetten jullie die?

PS Sorry Holkers was ff fout gegaan via mijn iphone
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Berichtdoor astra driver » ma mei 21, 2012 20:45

De moeren met de konische kanten tegen elkaar. Goed strak aandraaien. Het tapeind insmeren met locktide. En dan de slagmoer sleutel erop. Is bij mij nog nooit fout gegaan.
astra driver
 
Berichten: 355
Geregistreerd: wo dec 03, 2008 23:43
Woonplaats: ede

Berichtdoor sebas » ma mei 21, 2012 20:47

kan toch ook met ratelsleutel?ok dus de schuine kanten tegen elkaar dat kan misschien schelen,had nu gewoon de moeren zoals ze erop zitten
sebas
 
Berichten: 1642
Geregistreerd: zo maart 17, 2002 19:16
Woonplaats: Graauw

Tapeinden monteren

Berichtdoor LenMift » zo sep 01, 2019 6:57

Vandaag probeerde ik mijn BBS spoiler te monteren. Blijkbaar was het niet zo simpel als ik dacht en moet ik dus een aantal gaten boren. Waar moeten deze gaten geboord worden? Zowel in de spoiler zelf als in de wagen zelf?

Alvast bedankt.
LenMift
 
Berichten: 7
Geregistreerd: zo aug 25, 2019 22:39
Woonplaats: Canada


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron