Pagina 2 van 5

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 15:57
door Mark Verhoeven
Goeiendag dan, wat was die Audi een barrel in het begin! :shock:

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 17:04
door mantaboy
Iets voor jou Mark, oude wk subaru's in oude staat herstellen. Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 17:16
door paco
mantaboy schreef:Iets voor jou Mark, oude wk subaru's in oude staat herstellen. Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Legacy !! ook mooi

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 17:53
door joostkusters
als je nog een legacy weet te staan, mag je altijd bellen!! (wel ex-prodrive)

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 18:03
door paco
joostkusters schreef:als je nog een legacy weet te staan, mag je altijd bellen!! (wel ex-prodrive)



Dan is dit niks:

Group A Legacy
ID# : 16219 ; Date posted : April 20, 2006 ; Expire date : March 20, 2008 ;
Factory date: 1990

Price: €15,000.00

Details: ex Bill Gynne Subaru legacy for sale. Group A Prodrive Spec. Bilstein Suspension, Alloy tank and fuel pumps. Fully seam welded and underguarded. Seats and 3 inch harness in date. Plumbed in extinguisher and 2 hand helds, water cooled power steering, Group A power steering pump. water cooled intercooler, prodrive ECU, mapped for 97 octane fuel, prodrive turbo 8No 17 inch compomotive wheels with kumho tyres, 03 Subaru STI, Group N six speed gearbox, big shafts, back diff, big discs, brimbo breaks, ferodo pads. Spares not in car, Group A Engine in need of complete rebuild, Group A dogbox to be rebuilt, POssum Bourne group N gearbox to be rebuilt and 1996 twin turbo legacy engine piston blown. Cost: €15,000.00 Contact: Christy Carey on 087 2525453 Calls from outside Ireland 00353 87 2525453

Contact Name: Christy Carey

Contact Phone: 087 2525453



Contact e-mail: deirdre.byrnes@ul.ie

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 18:07
door Mark Verhoeven
Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Ik wilde toch al wat aan mijn uitlaat gaan doen!!! :wink: Alleen is mijn ALS wat "liever"... :cry:

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 18:17
door SylviaVisser
Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 18:45
door briljant
SylviaBos schreef:Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.
Ik hoop van wel :D :D

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 20:38
door mantaboy
Mark Verhoeven schreef:
Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Ik wilde toch al wat aan mijn uitlaat gaan doen!!! :wink: Alleen is mijn ALS wat "liever"... :cry:


Kan me herinneren dat Thiry Ieper reed. We stonden toen zeker 500m van de start en nog was het net of hij naast je stond... Of Coen Vink in de Brabanthallen... :shock: :shock:

Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij... :D :D

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 20:43
door antoine
Coen vink met de Legacy in ik dacht Leiden... :D

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 21:25
door Mark Verhoeven
Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...


Ik HEB ALS erop!!! Het is alleen een heel "lief" ALS zonder al teveel knallen... (helaas!!!) :cry:

[technisch verhaal]De motorelektronica die ik nu gebruik heeft bij ALS alleen de mogelijkheid om de ontsteking te verlaten, meer in te spuiten en de stationair regelklep verder open te zetten. Voor een "echt" ALS heb je ook onderbreking van de brandstof en ontsteking (niet permanent, maar om het aantal slagen) nodig. Vooral dit laatste zorgt ervoor dat het lekker knalt! (de onverbrande brandstof ontbrandt in de uitlaat) Ik heb nog niet helemaal de grenzen opgezocht met mijn huidige systeem, ik wil het zaakje niet kapot maken... Ik hoop volgende week nog wat ruimte te vinden voor wat experimenten! (als de auto dan tenminste rijklaar is.......)[/technisch verhaal]

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 21:30
door Mitsufan
Mark Verhoeven schreef:
Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...


Ik HEB ALS erop!!! Het is alleen een heel "lief" ALS zonder al teveel knallen... (helaas!!!) :cry:

[technisch verhaal]De motorelektronica die ik nu gebruik heeft bij ALS alleen de mogelijkheid om de ontsteking te verlaten, meer in te spuiten en de stationair regelklep verder open te zetten. Voor een "echt" ALS heb je ook onderbreking van de brandstof en ontsteking (niet permanent, maar om het aantal slagen) nodig. Vooral dit laatste zorgt ervoor dat het lekker knalt! (de onverbrande brandstof ontbrandt in de uitlaat) Ik heb nog niet helemaal de grenzen opgezocht met mijn huidige systeem, ik wil het zaakje niet kapot maken... Ik hoop volgende week nog wat ruimte te vinden voor wat experimenten! (als de auto dan tenminste rijklaar is.......)[/technisch verhaal]


Lijkt me vet! die impreza's in Ieper knalden egt hard! Het zijn net Lancer's 8)

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 22:01
door Mark Verhoeven
Het zijn net Lancer's
:roll: :roll: :roll:

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 22:03
door Holkers
Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?

BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 22:09
door Mark Verhoeven
Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?


Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... :wink: Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel... :?