Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JD_Kruit schreef:De auto die wij voor 2005 in groep A5 gaan opbouwen heeft normaal gezien een gekruist remsysteem met stalen remleidingen, maar voor de opbouw gaan wij nieuwe remleidingen leggen. Ik heb met Dhr. van Teijlingen gesproken en die zei dat Koper/Staal en Enkel/Dubbel allemaal toegestaan is in groep A, maar wat raden jullie aan?
Koper is natuurlijk zacht en kwetsbaar, maar weegt dit op tegen de enorme meerprijs van zgn Aircraft Quality leidingen van bijv. Goodridge?
Gewoon gekruist systeem houden of naar enkel? Moet je dan ook een andere hoofdremcilinder?
Graag jullie ervaringen!
JD_Kruit schreef:Nee, er komt geen hydraulische handrem in. Dus jij zegt gewoon enkel koper gebruiken en naar de wielen toe beschermde flexibele leidingen?
Kan ik dan van de hoofdremcilinder gewoon twee gaten afdekken?
MartijnB schreef:ik heb in de clico nu van die flex leidingen ik merk toch echt wel een verschil met de 205 die koper had
MartijnB schreef:ik heb in de clico nu van die flex leidingen ik merk toch echt wel een verschil met de 205 die koper had
official No. 27768 schreef:Ik weet niet of het de remmen zijn maar euh,
Bij sommige (o.a. WRC's) hoor je een soort heel snel en kort achter elkaar "ie ie ie ie ie ieuw" als ze hard afremmen,...het klinkt voor mij niet als remmen maar meer iets mechanisch, wat is dat ?
John Raven schreef:official No. 27768 schreef:Ik weet niet of het de remmen zijn maar euh,
Bij sommige (o.a. WRC's) hoor je een soort heel snel en kort achter elkaar "ie ie ie ie ie ieuw" als ze hard afremmen,...het klinkt voor mij niet als remmen maar meer iets mechanisch, wat is dat ?
Terugschakelen... met bijbehorende verschil in toeren van motor en - bij turboauto's - turbo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten