subaru vonk/brandstofpomp probleem

Alles over techniek

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » vr jun 30, 2006 13:53

Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor daniel » vr jun 30, 2006 21:37

en nu eindelijk naar de rdw keuring?
jammer dat het zo lang moest duren.
daniel
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za jan 26, 2002 21:50

Berichtdoor Jeroen » ma jul 03, 2006 12:17

Hij loopt nu. We hebben nu wel weer het probleem dat wat verlichting het ineens niet meer doet. Ik hoop dat we dat vandaag opgelost hebben zodat ie morgen naar de keuring kan...

En dat geluid... kippenvel! :D
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor official No. 27768 » ma jul 03, 2006 14:49

Jeroen schreef:Hij loopt nu.
En dat geluid... kippenvel! :D


goed hoor ! Ik kijk en luister er al naar uit !

tot vrijdag.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Jeroen » ma jul 03, 2006 14:59

official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Hij loopt nu.
En dat geluid... kippenvel! :D


goed hoor ! Ik kijk en luister er al naar uit !

tot vrijdag.
Hier wordt hard gewerkt! De verlichting doet het inmiddels weer. Was een kwestie van van gammele stekkertjes. Nu alleen nog de ventilator (moet het doen) en dan testen en dan hopen dat er niks af valt...
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor rally for ever » ma jul 03, 2006 15:13

Super dat ie loopt, succes met de keuring
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jul 03, 2006 16:08

official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Hij loopt nu.
En dat geluid... kippenvel! :D


goed hoor ! Ik kijk en luister er al naar uit !

tot vrijdag.


Tot vrijdag?????????
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor cellie » ma jul 03, 2006 22:23

Jeroen schreef:
official No. 27768 schreef:
Jeroen schreef:Hij loopt nu.
En dat geluid... kippenvel! :D


goed hoor ! Ik kijk en luister er al naar uit !

tot vrijdag.
Hier wordt hard gewerkt! De verlichting doet het inmiddels weer. Was een kwestie van van gammele stekkertjes. Nu alleen nog de ventilator (moet het doen) en dan testen en dan hopen dat er niks af valt...


mooie dat ie weer loopt,maar ik hoop alleen dat de stekkers van de verlichting gammel zijn :wink:
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor daniel » di jul 04, 2006 8:50

hehe het duurde wel lang maar eindelijk loopt ie dan.
succes bij het rdw.
daniel
 
Berichten: 36
Geregistreerd: za jan 26, 2002 21:50

Berichtdoor Jeroen » di jul 04, 2006 10:01

Nu loopt hij goed, maar is de keerring van de versnellingsbak zo lek als een zeef. Hij piest er mega bak olie uit. En een keerring druk je er niet bepaald "even" in. Kost weer een halve dag extra :-(

Zo kan hij dus niet naar de keuring....
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Holkers » di jul 04, 2006 10:08

Is het misschien een idee om eens rustig aan het werk te gaan in plaats van zo snel mogelijk naar de keuring te rennen.
Het hele kabelboom verhaal en de zin: 'Hopelijk valt er onderweg niets af' etc. komt op mij over (en daarmee bedoel ik niet dat het zo gaat, maar het komt zo over) dat het een enorme berg gepruts in de ruimte is. Vooral voor een rallyauto die potentieel erg snel is, is veiligheid enorm belangrijk.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Jeroen » di jul 04, 2006 10:14

Holkers schreef:Is het misschien een idee om eens rustig aan het werk te gaan in plaats van zo snel mogelijk naar de keuring te rennen.
Het hele kabelboom verhaal en de zin: 'Hopelijk valt er onderweg niets af' etc. komt op mij over (en daarmee bedoel ik niet dat het zo gaat, maar het komt zo over) dat het een enorme berg gepruts in de ruimte is. Vooral voor een rallyauto die potentieel erg snel is, is veiligheid enorm belangrijk.
Ik zou het niet "gepruts in de ruimte" willen noemen. Een lekke keerring is gewoon pech lijkt me, en heeft niet echt wat te maken met veiligheid. Verder loopt ie dus gewoon heel mooi en hij voelt ook erg solide aan. Ik heb veel vetrouwen al in die auto en hoewel hij snel is, voel ik me er erg veilig in.
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Turboboost » di jul 04, 2006 10:34

Dat is wel humor, een team zet hier een probleem neer dat men tegen komt of verteld hoe het gaat en direct wordt het allemaal als "onprofessioneel" gezien. Ik vind het juist handig dat men eens wat vaker dergelijke vragen/ probleem verhalen m.b.t. preparatie van een auto op het forum gooit. 8) Wie weet kunnen we er allemaal wat van leren.
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Jeroen » di jul 04, 2006 10:45

Turboboost schreef:Dat is wel humor, een team zet hier een probleem neer dat men tegen komt of verteld hoe het gaat en direct wordt het allemaal als "onprofessioneel" gezien. Ik vind het juist handig dat men eens wat vaker dergelijke vragen/ probleem verhalen m.b.t. preparatie van een auto op het forum gooit. 8) Wie weet kunnen we er allemaal wat van leren.
Jouter, bedankt voor je positieve reactie. Er wordt inderdaad niet zo veel open kaart gespeeld qua preparatie. Misschien wil men wel een professionele uitstraling richting sponsors en bij een professioneel team "gebeuren dat soort dingen nooit" natuurlijk. Ik kan je wel vertellen dat onze auto echt tot de laatste schroef uit elkaar is geweest en dat aan elk onderdeel erg veel zorg is besteed en veelal ook de professionals. Alles is gereviseerd of nieuw. We gingen alleen de fout in door iets te snel in de kabelboom te knippen en nu dus pech met een pakking. Maar kom gerust bij ons kijken en dan kun je zien dat het er heel goed uit ziet allemaal...
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Turboboost » di jul 04, 2006 11:39

...zal wel eens bij Jos om de deur kijken, of staat ie daar niet?

Wat ik zo vorig jaar van je vernomen heb op het 205cup feestje ziet het er allemaal zeer goed uit inderdaad. 8) Succes ermee.
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten