DTA

Alles over techniek

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

DTA

Berichtdoor MartijnB » do maart 08, 2007 10:54

Ik heb een probleempje met mijn DTA heb een ander vliegwiel moeten monteren ivm een ontplofte koppeling na 1 rally.
Nu heb ik een vliegwiel van een Clio RS en zit het BDP punt dus iets verder dan het williams vliegwiel.
Is er iemand liefst in de buurt van Nijkerk die het BDP tijdstip zou kunnen veranderen, motor loopt nu namelijk niet echt top en wil toch graag volgend weekend starten.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Re: DTA

Berichtdoor paco » vr maart 09, 2007 16:06

MartijnB schreef:Ik heb een probleempje met mijn DTA heb een ander vliegwiel moeten monteren ivm een ontplofte koppeling na 1 rally.
Nu heb ik een vliegwiel van een Clio RS en zit het BDP punt dus iets verder dan het williams vliegwiel.
Is er iemand liefst in de buurt van Nijkerk die het BDP tijdstip zou kunnen veranderen, motor loopt nu namelijk niet echt top en wil toch graag volgend weekend starten.


Dennis de Vos lijkt mij een aangewezen persoon hiervoor, dat moet je nu toch wel weten, anders Rica of Beek autoracing.
paco
 
Berichten: 240
Geregistreerd: di nov 14, 2006 17:30
Woonplaats: barneveld

re

Berichtdoor MartijnB » ma maart 12, 2007 12:59

Dennis is even geen optie op t moment die heeft t ook geisntalleerd in mijn auto

maar inmiddels is het opgelost gelukkig kende Eep iemand in Nijkerk die veel in autocross doet, Kees Ramhorst.

De auto doe het weer en we kunnen starten

een ieder bedankt voor hun of haar reactie
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

re

Berichtdoor MartijnB » ma maart 12, 2007 13:00

Dennis is even geen optie op t moment die heeft t ook geisntalleerd in mijn auto

maar inmiddels is het opgelost gelukkig kende Eep iemand in Nijkerk die veel in autocross doet, Kees Ramhorst.

De auto doe het weer en we kunnen starten

een ieder bedankt voor hun of haar reactie
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten