Welke On-board Camera

Alles over techniek

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor cykiq » vr jan 18, 2008 21:57

westing@asc.nl schreef: Ik heb een plugje gekocht zodat links en rechts en geluid uit de peltor komt.


Welke kabel is dit en waar heeft u die vandaan?
Zoek er ook een maar vond 140 dollar voor een splitkabeltje wel een beetje prijzig...
ww.vanvlietracing.nl/xtremecam.html
cykiq
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr jan 18, 2008 20:10

Berichtdoor Davekuh » vr jan 18, 2008 22:07

westing@asc.nl schreef:Heren,

De Goldstar Race CAM is een top! produkt wij rijden er al 3 jaar mee en de beelden zijn super. Nu is er een digitale SSD recorder ik heb er nog een SONY handycam digitaal achter zitten. Let wel op dat de camera een VIDEO IN signaal heeft en dan hebben niet alle nieuwe camera's meer ik moet nog even kijken maar ik verwacht wel dat we dit jaar over gaan op een SSD record is veel eenvoudiger met kopieeren naar de pc.

Kaartje overzetten en klaar is het, en ik zag laatst al 4GB ssd kaartjes voor 18 euro dat kost ook niets meer.

De camera unit wordt wel behoorlijk warm en je moet de interne microfoon uit zetten anders hoor je niets meer van je navigator. Ik heb een plugje gekocht zodat links en rechts en geluid uit de peltor komt als je de interne microfoon op een van de 2 geluidskanalen zet dan wordt het met een Kitcar erg lastig om de stem van de navi te horen en daar leer je het meeste van als je achteraf de beelden terug kijkt.


Het klopt dat de meeste nieuwe camera`s niet meer uitgerust worden met een AV-in. Alleen de camera`s in de duurdere prijsklasse. Die 4 GB SDHC kaartjes kosten inderdaad niet zo heel veel meer. Maar houd er rekening mee, dat als je echt in hoge kwaliteit wilt filmen, je wel een wat sneller kaartje zult willen gebruiken.
Voor het filmen in de auto zijn deze SD camera`s wel geschikt, vanwege de zeer weinig bewegende onderdelen in de camera. Maar ik zou dit toch echt willen zien als een 2e optie.
Je kunt beter kiezen voor de camera`s die speciaal gemaakt zijn voor het echte onboard werk. Er zijn hierboven al een aantal goede webpagina`s genoemt.

Groeten,
Dave
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Faron van Lieshout » za jan 19, 2008 1:52

Probeer deze Memory Card Recorder eens, duur is hij niet.
http://www.conrad.nl/goto/?product=976151
KOST €109,- !!!
Faron van Lieshout
 
Berichten: 1
Geregistreerd: vr dec 14, 2007 12:07
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor cykiq » za jan 19, 2008 15:47

cykiq
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr jan 18, 2008 20:10

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten