Aart schreef:Volgens mij is 555 een sigarettenmerk in Japan?
Klopt....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:55.555,55 is altijd de prijs gebleven, alleen de limited edition van 500 stuks in de beroemde blauwe kampioenschaps kleur was een tikkie voordeliger ja echt waar, nog meer auto voor je harde gulden destijds.
Paar jaar later waren de gebruikte vanaf euro's omgerekend net zo duur in guldens...
SylviaBos schreef:Nee, Markie boy, de blauwe was echt 49.995,00. Voor de som van 55.555,55 kon je ook een groene of rode krijgen.
De proefrit na de 5e versnelling aflevering bij Schipper (traktoren en andere landbouw voertuigen) staat me nog helder voor de geest .
De beste man bood meteen de "goedkopere" versie aan, omdat we van de rallykezen waren.......dat leek hem net iets voor ons.
Hans bedacht zich niets en kocht een blauwe...voor zakelijk gebruik. (we hebben er 6 maanden op moeten wachten..............)
Lejan schreef:de limited was er ook in het zwart , daar viel het niet zo op dat de deurgreepen niet mee waren gespoten , de limited heeft ook maar een 50liter tank ipv een 55 liter tank en een niet neerklapbare achterbank.
Mark Verhoeven schreef:SylviaBos schreef:55.555,55 is altijd de prijs gebleven, alleen de limited edition van 500 stuks in de beroemde blauwe kampioenschaps kleur was een tikkie voordeliger ja echt waar, nog meer auto voor je harde gulden destijds.
Klopt niet helemaal, toen de Impreza GTT in '95 - '96 naar NL kwam was die ergens rond de FL 60.000,-- In '96 kwam de blauwe "555" versie die verkocht werd voor FL 55.555,55 Ergens in '97 ging de basisprijs naar FL 50.000,-- Voor dat geld kreeg je wel een "basic" uitvoering zonder ABS, zonder airbags en zonder airco. Die prijs is tot eind '99 gehandhaafd, daarna ging die naar 53 - 54 k guldens. Daarna nog een paar keer een prijsverhoging, voordat de WRX kwam...
StevenK schreef:Mark Verhoeven schreef:SylviaBos schreef:55.555,55 is altijd de prijs gebleven, alleen de limited edition van 500 stuks in de beroemde blauwe kampioenschaps kleur was een tikkie voordeliger ja echt waar, nog meer auto voor je harde gulden destijds.
Klopt niet helemaal, toen de Impreza GTT in '95 - '96 naar NL kwam was die ergens rond de FL 60.000,-- In '96 kwam de blauwe "555" versie die verkocht werd voor FL 55.555,55 Ergens in '97 ging de basisprijs naar FL 50.000,-- Voor dat geld kreeg je wel een "basic" uitvoering zonder ABS, zonder airbags en zonder airco. Die prijs is tot eind '99 gehandhaafd, daarna ging die naar 53 - 54 k guldens. Daarna nog een paar keer een prijsverhoging, voordat de WRX kwam...
Klopt volgens mij redelijk. Ik meen zelfs dat 'ie eerst voor 65k geleverd werd. Daarna kwam de 555 die voor 55.555 of zoiets geleverd werd. Toen ik mijn Impreza kocht in '98 kostte deze 49.990; mijn compagnon kocht er één met ABS / Airco en die kostte 55.000
Volgens mij is 555 een sigarettenmerk in Japan?
rally for ever schreef:Volgens mij is 555 een sigarettenmerk in Japan?
Volgens mij was dat ook sponsor in tijd dat ze nog met de legacy reden,
maar kan dit fout hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten