Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters schreef:als je nog een legacy weet te staan, mag je altijd bellen!! (wel ex-prodrive)
Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!
Mark Verhoeven schreef:Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!
Ik wilde toch al wat aan mijn uitlaat gaan doen!!! Alleen is mijn ALS wat "liever"...
Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...
Mark Verhoeven schreef:Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...
Ik HEB ALS erop!!! Het is alleen een heel "lief" ALS zonder al teveel knallen... (helaas!!!)
[technisch verhaal]De motorelektronica die ik nu gebruik heeft bij ALS alleen de mogelijkheid om de ontsteking te verlaten, meer in te spuiten en de stationair regelklep verder open te zetten. Voor een "echt" ALS heb je ook onderbreking van de brandstof en ontsteking (niet permanent, maar om het aantal slagen) nodig. Vooral dit laatste zorgt ervoor dat het lekker knalt! (de onverbrande brandstof ontbrandt in de uitlaat) Ik heb nog niet helemaal de grenzen opgezocht met mijn huidige systeem, ik wil het zaakje niet kapot maken... Ik hoop volgende week nog wat ruimte te vinden voor wat experimenten! (als de auto dan tenminste rijklaar is.......)[/technisch verhaal]
Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten