Leuke restauratie`s

Alles over techniek

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 15:57

Goeiendag dan, wat was die Audi een barrel in het begin! :shock:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor mantaboy » di mei 22, 2007 17:04

Iets voor jou Mark, oude wk subaru's in oude staat herstellen. Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor paco » di mei 22, 2007 17:16

mantaboy schreef:Iets voor jou Mark, oude wk subaru's in oude staat herstellen. Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Legacy !! ook mooi
paco
 
Berichten: 240
Geregistreerd: di nov 14, 2006 17:30
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor joostkusters » di mei 22, 2007 17:53

als je nog een legacy weet te staan, mag je altijd bellen!! (wel ex-prodrive)
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor paco » di mei 22, 2007 18:03

joostkusters schreef:als je nog een legacy weet te staan, mag je altijd bellen!! (wel ex-prodrive)



Dan is dit niks:

Group A Legacy
ID# : 16219 ; Date posted : April 20, 2006 ; Expire date : March 20, 2008 ;
Factory date: 1990

Price: €15,000.00

Details: ex Bill Gynne Subaru legacy for sale. Group A Prodrive Spec. Bilstein Suspension, Alloy tank and fuel pumps. Fully seam welded and underguarded. Seats and 3 inch harness in date. Plumbed in extinguisher and 2 hand helds, water cooled power steering, Group A power steering pump. water cooled intercooler, prodrive ECU, mapped for 97 octane fuel, prodrive turbo 8No 17 inch compomotive wheels with kumho tyres, 03 Subaru STI, Group N six speed gearbox, big shafts, back diff, big discs, brimbo breaks, ferodo pads. Spares not in car, Group A Engine in need of complete rebuild, Group A dogbox to be rebuilt, POssum Bourne group N gearbox to be rebuilt and 1996 twin turbo legacy engine piston blown. Cost: €15,000.00 Contact: Christy Carey on 087 2525453 Calls from outside Ireland 00353 87 2525453

Contact Name: Christy Carey

Contact Phone: 087 2525453



Contact e-mail: deirdre.byrnes@ul.ie
paco
 
Berichten: 240
Geregistreerd: di nov 14, 2006 17:30
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 18:07

Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Ik wilde toch al wat aan mijn uitlaat gaan doen!!! :wink: Alleen is mijn ALS wat "liever"... :cry:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor SylviaVisser » di mei 22, 2007 18:17

Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor briljant » di mei 22, 2007 18:45

SylviaBos schreef:Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.
Ik hoop van wel :D :D
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor mantaboy » di mei 22, 2007 20:38

Mark Verhoeven schreef:
Waanzinnige geluid van de 555's zal ik niet gauw vergeten!


Ik wilde toch al wat aan mijn uitlaat gaan doen!!! :wink: Alleen is mijn ALS wat "liever"... :cry:


Kan me herinneren dat Thiry Ieper reed. We stonden toen zeker 500m van de start en nog was het net of hij naast je stond... Of Coen Vink in de Brabanthallen... :shock: :shock:

Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij... :D :D
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor antoine » di mei 22, 2007 20:43

Coen vink met de Legacy in ik dacht Leiden... :D
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 21:25

Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...


Ik HEB ALS erop!!! Het is alleen een heel "lief" ALS zonder al teveel knallen... (helaas!!!) :cry:

[technisch verhaal]De motorelektronica die ik nu gebruik heeft bij ALS alleen de mogelijkheid om de ontsteking te verlaten, meer in te spuiten en de stationair regelklep verder open te zetten. Voor een "echt" ALS heb je ook onderbreking van de brandstof en ontsteking (niet permanent, maar om het aantal slagen) nodig. Vooral dit laatste zorgt ervoor dat het lekker knalt! (de onverbrande brandstof ontbrandt in de uitlaat) Ik heb nog niet helemaal de grenzen opgezocht met mijn huidige systeem, ik wil het zaakje niet kapot maken... Ik hoop volgende week nog wat ruimte te vinden voor wat experimenten! (als de auto dan tenminste rijklaar is.......)[/technisch verhaal]
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Mitsufan » di mei 22, 2007 21:30

Mark Verhoeven schreef:
Als je dat ALS er op zet... Heb je een grote schare supporters bij...


Ik HEB ALS erop!!! Het is alleen een heel "lief" ALS zonder al teveel knallen... (helaas!!!) :cry:

[technisch verhaal]De motorelektronica die ik nu gebruik heeft bij ALS alleen de mogelijkheid om de ontsteking te verlaten, meer in te spuiten en de stationair regelklep verder open te zetten. Voor een "echt" ALS heb je ook onderbreking van de brandstof en ontsteking (niet permanent, maar om het aantal slagen) nodig. Vooral dit laatste zorgt ervoor dat het lekker knalt! (de onverbrande brandstof ontbrandt in de uitlaat) Ik heb nog niet helemaal de grenzen opgezocht met mijn huidige systeem, ik wil het zaakje niet kapot maken... Ik hoop volgende week nog wat ruimte te vinden voor wat experimenten! (als de auto dan tenminste rijklaar is.......)[/technisch verhaal]


Lijkt me vet! die impreza's in Ieper knalden egt hard! Het zijn net Lancer's 8)
Avatar gebruiker
Mitsufan
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma dec 18, 2006 16:08
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 22:01

Het zijn net Lancer's
:roll: :roll: :roll:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Holkers » di mei 22, 2007 22:03

Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 22, 2007 22:09

Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?


Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... :wink: Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel... :?
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

VorigeVolgende

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten