Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.
Mark Verhoeven schreef:Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel...
mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel...
Net na de turbo Mark. Dus om je kat leeg te blazen. Werkt wel goed trouwens ook bij een atmo motor. Zuurstof zit er nog wel genoeg in bij gas los, althans voldoende om wat knallen te geven door de hele uitlaat.
Word hier even een Subaru met een Evo vergeleken zeg... Die van Thiry gaf zelfs hardere knallen dan de eerste Cossies WRC!
Mitsufan schreef:mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel...
Net na de turbo Mark. Dus om je kat leeg te blazen. Werkt wel goed trouwens ook bij een atmo motor. Zuurstof zit er nog wel genoeg in bij gas los, althans voldoende om wat knallen te geven door de hele uitlaat.
Word hier even een Subaru met een Evo vergeleken zeg... Die van Thiry gaf zelfs hardere knallen dan de eerste Cossies WRC!
Ik zal ook is een paar knallende evo's opnoemen: die evo 6,5 van Hazeleger, evo 6,5 Ton Cornelissen, evo 8 van Weng (vorige editie)
mantaboy schreef:Mitsufan schreef:mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Holkers schreef:Iets met een extra spoeier in je uitlaat schroeven die bij gas los gecontroleerd een beetje benzine (desnoods van een seperate tank) in de uitlaat spuit?
Alleen benzine heeft geen zin, je hebt ook zuurstof nodig... Doe dit niet teveel vóór de turbo, anders smelt het turbinewiel...
Net na de turbo Mark. Dus om je kat leeg te blazen. Werkt wel goed trouwens ook bij een atmo motor. Zuurstof zit er nog wel genoeg in bij gas los, althans voldoende om wat knallen te geven door de hele uitlaat.
Word hier even een Subaru met een Evo vergeleken zeg... Die van Thiry gaf zelfs hardere knallen dan de eerste Cossies WRC!
Ik zal ook is een paar knallende evo's opnoemen: die evo 6,5 van Hazeleger, evo 6,5 Ton Cornelissen, evo 8 van Weng (vorige editie)
Volgens mij moet je toch eens de beelden en het geluid van Ieper 1997 opzoeken..
mantaboy schreef:Ach verstand komt met de jaren en kort daarna gaat het weer weg, vraag maar aan Annabeth...
rally for ever schreef:Als het goed is "rommelt" er tijdens de Vechtdal weer eentje erbij over de proeven.
Stomme vraag misschien, maar heb ik het goed als ik denk dat je een 555 bedoeld?
Dus om je kat leeg te blazen.
Die van Thiry gaf zelfs hardere knallen dan de eerste Cossies WRC!
Armand schreef:Die 555 stond inderdaad deels voor het bedrag, maar ook voor de link naar de rally waar het sigaretten merk 555 pronkte op de zijkant. Toch jammer dat die reclame uitingen niet meer mogen. Ik weet zeker dat de rallysport er revenue van zou trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten